Mä olen laihtunut 12 kg - jos onnistuu minulta, onnistuu sinulta
Se on vaan se päätös, joka pitää tehdä. Päätöksessä on helppo pysyä, kunhan sen on ensin tehnyt. Tsemppiä kaikille laihduttajille ja laihtumista haluaville!
53v N
Kommentit (32)
Niinno..
Tarvitseeko kolmekymppisen akan paino olla alle 40kg?
Vierailija kirjoitti:
Annat tuollaisen neuvon alipainoiselle anorektikollekin?
Oliko tämä aloitus mielestäsi tarkoitettu sellaisille?
Mä oon laihtunut noin 25 kiloa ja helvetin vaikeeta oli se aloitus. Laihdutin tosi hitaasti vuosien aikana.
En tajua edes että vihdoin onnistuin! Paino on pysynyt nyt tässä ilman ongelmia. Varmaan siksi kun laihduin/laihdutin niin hitaasti.
Todellakin ymmärrän niitä joilta ei laihdutus onnistu ja kamppailee ylipainonsa kanssa. Itsekin vuosia yritin ennen kuin vihdoin aloin laihtumaan.
Toki kaikki laihtuu. Sehän on selvä. Ei se silti helppoa ole.
En ikinä sanoisi toiselle että onnistui se multakin että kyllä säkin pystyt. Siis en sano noin sen takia kun tiedän että se on vaikeeta ja siitä ettei onnistukaan tulee vaan huono fiilis.
Onneksi olkoon, jos se tekee sinut onnelliseksi, ap. Itse panostan taiteen tekemiseen ja kirjoittamiseen, vaikka kiloja onkin. Ne tekevät minut ja muutkin onnellisemmaksi kuin vyötärön ympärysmitan muuttelu. Ja pitävät mielen iloisena.
Hienoa! Itselleni vaikeinta on pysyä päätöksessä ja pudotettavaa on enemmän kuin tuo 12 kg. Mitä teit syömisille, lisäsitkö liikuntaa?
Miten selvisit nälkäkiukusta? Olen suorastaan raivohullu kun nälkä vaivaa. Paiskoin kuntosalilla painoja niin kovasti, että nyt jälkikäteen hävettää. Töissä hakkaan nyrkillä läppäriä, jos ohjelmat eivät toimi. Normaalisti syömällä olen leppoisa.
Tuntuu, että olen vaaraksi muille jos yritän laihduttaa.
Kauanko olet pysynyt alemmassa painossasi? Jojoilu on ylipainoa vaarallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, jos se tekee sinut onnelliseksi, ap. Itse panostan taiteen tekemiseen ja kirjoittamiseen, vaikka kiloja onkin. Ne tekevät minut ja muutkin onnellisemmaksi kuin vyötärön ympärysmitan muuttelu. Ja pitävät mielen iloisena.
Olipas katkera viesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä vajaaälyisiä viisastelijoita oikein sikiää?
Minäkin laihdutin hitaasti 30 kg ja on pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Entäs omasta terveydestä huolehtiminen? Kuittaantuu taiteella?
Vierailija kirjoitti:
Miten selvisit nälkäkiukusta? Olen suorastaan raivohullu kun nälkä vaivaa. Paiskoin kuntosalilla painoja niin kovasti, että nyt jälkikäteen hävettää. Töissä hakkaan nyrkillä läppäriä, jos ohjelmat eivät toimi. Normaalisti syömällä olen leppoisa.
Et taida ihan ymmärtää, miten se laihduttaminen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan sanonnan mukaan lihavat ovat leppoisia.
Laittakaa esimerkkejä aikajanasta ja keinoista. "Hitaasti" ei sano mulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ihan ymmärtää, miten se laihduttaminen tapahtuu.
Syömällä hieman alle kulutuksen. Painoa olen yrittänyt pudottaa vähän alle puoli kiloa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa esimerkkejä aikajanasta ja keinoista. "Hitaasti" ei sano mulle mitään.
Itselleni on noin puoli kiloa viikossa ollut sopiva tahti, kun on lomakiloista pitänyt päästä eroon.
miksi olit kasvattanut 12kg ylimääräistä?
Minulla on tavoitteena onneksi "vain" 5 kilon pudotus, koska kolesteroliarvoa pitäisi saada hieman alemmaksi.
En ole toistaiseksi aloittanut mitään varsinaista dieettiä, mutta koska asia on mielessä kaiken aikaa, olen ottanut pienempiä ruoka-annoksia ja lakannut ostamasta suklaata kotiin.
Peilistä katsoen näyttää, kuin vähän olisi vatsasta jo lähtenyt "itsestään", ehkä 1,5 - 2 kiloa kokonaisuudessaan. Housujen vyörökään ei ole enää yhtä tiukka kuin pari kuukautta sitten.