Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin eilen tuota Travis Scottin keikka ketjua ja mielen valtasi pelko pahuuden olemassa olosta

Vierailija
20.11.2021 |

En ole pitkään aikaan tuntenut tätä tunnetta minkä outo paha tunne aiheuttaa. Minut on kasvatettu lestadiolaisuuteen, jo pienenä minulle on kerrottu tulimerestä ja paholaisesta joka vaanii nurkan takana. Kiroilemalla kutsuu paholaista luokseen jne. Erosin vuosia sitten lestadiolaisuudesta enkä ole uskonut sen kummemmin jumalaan kuin paholaiseenkaan.

Silti tuollaiset jutut kuin travisin keikat joissa joku paha oli monen mielestä läsnä, ja ne videot keikasta karmii selkäpiitä juuri sellaisen pahan tunnelman vuoksi, saa miettimään onko olemassa sittenkin jotain suurempaa mitä ei voi selittää. Vai onko nämä mun pahat tunteet vain peruja juuri lapsuuden pelotteluista.

Mielenkiinnolla keskustelisin aiheesta. Pidetään ketju asiallisena jotta ei poistu.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuntuu olevan sitä pahuutta ihan siellä kirkon sisällä. Kirkko tappoi noitavainoissa 40 000 - 50 000 ihmistä, joukossa myös noin 40 lasta. Sitten nämä katolisen kirkon pedofiilitapaukset sun muut.

Muutama kymmenen tuhatta tapettua on pieni kärpäsenpaska siihen nähden, miten ateistiset valtiot ovat tappaneet ihmisiä. MIksi on niin vaikea myösntää se, että nimen omaan IHMINEN ON PAHA. Uskonnot on perustettu suitsimaan tätä pahuutta. Ja vaikka ne eivät ole täysin siinä onnistuneet, niin ei se nosta uskontoja itsessään mitenkään pahoiksi. Pahoja ovat ne ihmiset, jotka pahaa tekevät-

Vierailija
22/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli illumi naatin murhaseremonia. Rokotteet ja taajuudet ja sydän kaput. Näitä tulee vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Samanlainen kauhistuttava tunne tuli kun näin noin 12vuotiaana Indiana Jones leffsn, missä uhrattiin ihmisiä Kali Jumalalle. Näin monta viikkoa painajaisia ja pelkään edelleen sitä leffaa. Siinä on se sama pahuuden tunne mikä mut valtasi eilen.

En ole nähnyt tuota leffaa, mutta kuulostaa aika harhaanjohtavalta sillä Kali on hindujumala ja hindulaisuuten ei todellakaan kuulu mitkään ihmisuhrit ja hindulaisuudessa Kali on nimenomaan se jumala joka suojelee viattomia ihmisiä pahalta...

Kyllä Kalille on aikanaan annettu myös ihmisuhreja. Ja kun on Intia kyseessä, niin ei voi yhtään tietää mitä tänäkin päivänä tapahtuu.

t. Uskonnon opettaja

Niin kaippa niitä aina on jotain kultteja, jotka menee äärimmäisyyksiin. Löytyyhän kristityistö tuo täyskahjo Westboro Babtist Church. 

Vierailija
24/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut keikalla jossa meinasi syntyä samanlainen tilanne. Esiintyjä keskytti esiintymisensä ja käski kaikkia astumaan yhden askeleen taaksepäin, jotta lavan edessä puristuksiin joutuneet eivät loukkaantuisi. Hän siis näki, mitä siinä lavan edessä oli tapahtumassa. Travis Scott joko ei nähnyt, tai ei välittänyt.

Mä olin kerran hiphop festareilla ja se meininki kävi niin pahaksi, että väkijoukon paine työnsi sua edes takaisin kuin aaltoa meressä ja liiskaannutti sut kiinni vieressä oleviin ja kaatumisen riski oli todella suuri. Yhdessä vaiheessa meni niin pelottavaksi, että päätettiin lähteä sieltä väkijoukosta, koska tuli mieleen just tuo Pearl Jamin konsertin tragedia. Menetettiin toten todella hyvät paikat melkein lavan edestä kesken päänesintyjän setin, mutta turvallisuussyistä katseltiin sitten vähän sieltä sivummalta missä väljempää. Jostain muuten luin, että jos väkijoukossa kaatuu eikä pääse ylös niin paras keino selviytyä on yrittää päästä ainakin kyljelleen ja samalla suojata käsillä pää ja rintakehä. Tuolloin muut eivät tallaudu suoraan sun rintakehän päälle ja pystyt hengittämään hieman paremmin.

Vierailija
25/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminati

Vierailija
26/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut keikalla jossa meinasi syntyä samanlainen tilanne. Esiintyjä keskytti esiintymisensä ja käski kaikkia astumaan yhden askeleen taaksepäin, jotta lavan edessä puristuksiin joutuneet eivät loukkaantuisi. Hän siis näki, mitä siinä lavan edessä oli tapahtumassa. Travis Scott joko ei nähnyt, tai ei välittänyt.

Näin eilen klipin jossa kuollutta poikaa kannetaan yleisön seasta pois ja Travis laulaa yeeeeeeeaa samalla. Siinä videossa oli juuri semmoinen uhrimenojen tuntu niinkuin keikasta on puhuttu. Että saat ananpalvontaa olisi ollut.

Suuressa maailmassa kannetan uupuneita keskeen keikkaa salista pois. Näky siis on normaali, ellei tiedä henkilön kuolleen.

Vierailija
27/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran hiphop festareilla ja se meininki kävi niin pahaksi, että väkijoukon paine työnsi sua edes takaisin kuin aaltoa meressä ja liiskaannutti sut kiinni vieressä oleviin ja kaatumisen riski oli todella suuri. Yhdessä vaiheessa meni niin pelottavaksi, että päätettiin lähteä sieltä väkijoukosta, koska tuli mieleen just tuo Pearl Jamin konsertin tragedia. Menetettiin toten todella hyvät paikat melkein lavan edestä kesken päänesintyjän setin, mutta turvallisuussyistä katseltiin sitten vähän sieltä sivummalta missä väljempää. Jostain muuten luin, että jos väkijoukossa kaatuu eikä pääse ylös niin paras keino selviytyä on yrittää päästä ainakin kyljelleen ja samalla suojata käsillä pää ja rintakehä. Tuolloin muut eivät tallaudu suoraan sun rintakehän päälle ja pystyt hengittämään hieman paremmin.

Itse kauhullakuuntelin kui ka hauskaa se vellominen ja ihmisten työntäminen keikoilla on. Siihen heittäydytään ja sitä haetaan.

Vierailija
28/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli v. 2014 keväällä Krimin vihreistä miehistä hieman sellainen olo, epäoikeudenmukainen. Ei pelkkä teko, vaan "henki" teon taustalla. Että on jotain sellaista pahaa, mikä sen tuotti.

Vierailija
29/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se tunne on, mistä se kumpuaa? Vaisto?? Joka varoittaa vaarasta? Kun ei normaalisti usko mihinkään henkiolentoihin tms. Kummallista miten se on tiettyjä asioita ja ihmisiä kohtaan, jopa paikkoja kohtaan niin vahva tunne. Vaikkei järjellistä selitystä olisikaan.

Tosin eräästä ihmisestä tuttavapiirissä tuli aikoinaan paha fiilis, joku selittämätön tunne että halusin vältellä häntä. Joku katseessa ja olemuksessa kai sai vaistot heräämään. Vuosia myöhemmin luin m.infosta että tämä tyyppi oli tappanut oman kaverinsa raa'alla tavalla. Onneksi olin tästä tuttavapiiristä lähtenyt jo ajat sitten ja muuttanut muualle. Mutta sattumaa varmaan, en kuitenkaan usko että ihmisen kykenevyys pahoihin tekoihin näkyy silmistä.

Ap

Vierailija
30/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli v. 2014 keväällä Krimin vihreistä miehistä hieman sellainen olo, epäoikeudenmukainen. Ei pelkkä teko, vaan "henki" teon taustalla. Että on jotain sellaista pahaa, mikä sen tuotti.

Putinin pelko on ihan maalaisjärkeä.

Vierailija
31/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sattumaa varmaan, en kuitenkaan usko että ihmisen kykenevyys pahoihin tekoihin näkyy silmistä.

Ap

Saanen olla eri mieltä kanssasi: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Manson1968.jpg

Vierailija
32/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kauhullakuuntelin kui ka hauskaa se vellominen ja ihmisten työntäminen keikoilla on. Siihen heittäydytään ja sitä haetaan.

Moni ei varmisti ole tajunnut miten vaaralllista se on.

Vierailija
33/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen klipin jossa kuollutta poikaa kannetaan yleisön seasta pois ja Travis laulaa yeeeeeeeaa samalla. Siinä videossa oli juuri semmoinen uhrimenojen tuntu niinkuin keikasta on puhuttu. Että saat ananpalvontaa olisi ollut.

Suuressa maailmassa kannetan uupuneita keskeen keikkaa salista pois. Näky siis on normaali, ellei tiedä henkilön kuolleen.

Niin useimmiten nuo on henkilöitä, joilla on esimerkiksi nestehukka ja noita kyllä tosiaan on aina isoilla festareilla. Ja sitten toki pökräävät liiasta alkoholin käytöstä tai huumeista.

Vierailija
34/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa. Samanlainen kauhistuttava tunne tuli kun näin noin 12vuotiaana Indiana Jones leffsn, missä uhrattiin ihmisiä Kali Jumalalle. Näin monta viikkoa painajaisia ja pelkään edelleen sitä leffaa. Siinä on se sama pahuuden tunne mikä mut valtasi eilen.

En ole nähnyt tuota leffaa, mutta kuulostaa aika harhaanjohtavalta sillä Kali on hindujumala ja hindulaisuuten ei todellakaan kuulu mitkään ihmisuhrit ja hindulaisuudessa Kali on nimenomaan se jumala joka suojelee viattomia ihmisiä pahalta...

Ihmisuhreja on ollut hindulaisuudessa ja myös nykyaikana on ollut joitain epäiltyjä tapauksia. Lisäksi monille jumalille, kuten Kalille, uhrataan edelleen eläimiä.

Vierailija
35/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni oli Pearl Jamin konsertissa Roskildessa vuonna 2000. Siellä kuoli useita ihmisiä ihmisten tunkiessa kohti lavaa ja etummaisten joutuessa valtavan ihmismassan puristuksiin. Eddie Vedder oli kuulemma purskahtanut itkuun, kun hän kuuli tapahtuneesta.

Pearl Jam julkaisi samana yönä tällaisen viestin:

“This is so painful . . . . I think we are waiting for someone to wake us and say it was just a horrible nightmare . . . . And there are absolutely no words to express our anguish in regard to the parents and loved ones of these precious lives that were lost. We have not yet been told what actually occurred, but it seemed random and sickeningly quick . . . it doesn’t make sense. When you agree to play a festival of this size and reputation, it is impossible to imagine such a heart-wrenching scenario. Our lives will never be the same, but we know that is nothing compared to the grief of the families and friends of those involved. It is so tragic . . . there are no words.

“Devastated, Pearl Jam.”

Konserttipäivänsä aamuna Travis Scott julkaisi uuden musiikkivideonsa "Escape Plan" - jolla hänellä on päällä Pearl Jamin teepaita. Onko mikään ihme että salaliittoteoriat lähtivät välittömästi liitoon. o.O

36/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös usein absoluuttisen pahuuden läsnäolon tiettyjen yksittäisten ihmisten seurassa. Tiedän heidän olevan vaarallisia ja vaikutusvaltaisia.

Joskus, hyvin harvoin, pahuuden vaistoaa, kun lukee uutisia. Esim Vilja-Eerikasta lukiessa pahuus ahdistaa.

Eläinrääkkäysasioissa myös.

Tahallinen julmuus.

Vierailija
37/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli tosi paha olo kun Travis näki tilanteen mutta ei välittänyt. Miksi?! Hän olisi voinut estää kuolemia jos olisi keskeyttänyt keikan.

Tässä ABC:n uutispätkässä sanotaan, että ainoastaan executive producer ja festival director saavat pysäyttää shown

Toki, mutta toisaalta tuo on Travis Scottin oma tapahtuma. Kyllä väitän että hänen sanansa on laki ja jos hän olisi kieltäytynyt jatkamasta esiintymistä, mitä kukaan hänelle voisi? Mutta ei, Applen livelähetys ja oma ego oli tärkeämpää.

Olen täysin varma että hän tiesi hätätilanteesta koska yhdessä kohtaa hän oli kymmeniä sekunteja hiljaa ambulanssia katsoen ja kysyi sitten what's that. No mikäköhän?? Häntä myös ärsytti kun yleisö oli biisin jälkeen hiljaa - kukaan ei hurrannut - joten hän yllytti yleisöä "rageemaan".

Konsertin taltiointi löytyy kokonaisuudessaan Youtubesta, siellä näkyy ihan selvästi ihmismassan vellominen väärään suuntaan, pyörtyneitä, kuuluu apua-huutoja sekä hädässä olevien ihmisten kirkumista. Joten vaikka oletettaisiin ettei Travis muka voisi keskeyttää omaa konserttiaan, aivan takuuvarmasti ohjaaja kuuli ja näki tuon hädän. Myös heidät pitäisi haastaa oikeuteen tästä (en tiedä onko jo), samoin kuin Travis ja turvajärjestelyt tehneet tahot.

Vierailija
38/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pahaa tuossa tapahtumassa tuntui olevan, vaikka itsekään en ole uskonnollinen ihminen. Jo se että siellä soitettiin erittäin matalaa bassonjumputusta yli kuusi tuntia ennen keikan alkua on hämärää. Miksi rap-artisti soittaa outoa teknoa josta moni raportoi että heille tuli pää kipeäksi ja huono tai ärsyyntynyt olo... Näillä biiteillä haetaan transsimaista ja jopa sekavaa oloa, eikä tämä ole mitään huuhaata. On ihan tunnettua että "Binaural beats" voi viedä samanlaiselle tripille kuin sienet yms. Miksi niitä soitettiin tuolla?

Yritin katsoa tuota konserttia mutta oli pakko lopettaa kesken. Outo jytke yhdistettynä autotunehoilotukseen. Miksi häntä pidetään yhtään minkääntasoisena artistina? Ihan kuka tahansa voisi esiintyä siinä hänen tilallaan...

Outo katse hänellä oli silmissään, oliko sitten huumeissa vai mitä. Mutta hyh, en halua millään tavalla kuluttaa tuollaisen tyypin musiikkia ja antaa hänelle vielä enemmän rahaa.

Vierailija
39/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös yleisöä, jotka näkevät että ihmisiä kaatuilee, mutta silti jatkavat biletystä. Yks kaverihan tanssi ambulanssin päällä. I

Vierailija
40/91 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli tosi paha olo kun Travis näki tilanteen mutta ei välittänyt. Miksi?! Hän olisi voinut estää kuolemia jos olisi keskeyttänyt keikan.

Tässä ABC:n uutispätkässä sanotaan, että ainoastaan executive producer ja festival director saavat pysäyttää shown

Toki, mutta toisaalta tuo on Travis Scottin oma tapahtuma. Kyllä väitän että hänen sanansa on laki ja jos hän olisi kieltäytynyt jatkamasta esiintymistä, mitä kukaan hänelle voisi? Mutta ei, Applen livelähetys ja oma ego oli tärkeämpää.

Olen täysin varma että hän tiesi hätätilanteesta koska yhdessä kohtaa hän oli kymmeniä sekunteja hiljaa ambulanssia katsoen ja kysyi sitten what's that. No mikäköhän?? Häntä myös ärsytti kun yleisö oli biisin jälkeen hiljaa - kukaan ei hurrannut - joten hän yllytti yleisöä "rageemaan".

Konsertin taltiointi löytyy kokonaisuudessaan Youtubesta, siellä näkyy ihan selvästi ihmismassan vellominen väärään suuntaan, pyörtyneitä, kuuluu apua-huutoja sekä hädässä olevien ihmisten kirkumista. Joten vaikka oletettaisiin ettei Travis muka voisi keskeyttää omaa konserttiaan, aivan takuuvarmasti ohjaaja kuuli ja näki tuon hädän. Myös heidät pitäisi haastaa oikeuteen tästä (en tiedä onko jo), samoin kuin Travis ja turvajärjestelyt tehneet tahot.

Tässä esimerkki siitä miten Linkin Park pysäytti konsertin kun yksi fani yleisössä kaatui: https://www.youtube.com/watch?v=m4m1eIxfB0k&t=25s

Eikä ole ainoa kerta kun Linkin Park noin on tehnyt. Vastaavia löytyy muilta artisteilta lukemattomia kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän