Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmä enää kestä tätä sinnkuutta yksinäistä elämää. haluan parisuhteen

Vierailija
20.11.2021 |

Jotenki elämä on jumissa pahasti.. pohjalla on.. ei kelpaa naisille ees pullukoille. elämässä ei ole enää järkeä elää kun on aina yksinäinen.. töitä yksin töitä yksin.. ei voi ees koskea naista.. oon menettäny kaiken ilon elämästä

t. yksinäinen 36 mies

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa hauskaa jos olisi seksiä aina kun haluttaa. Ilman parisuhdetta on vain joku randomi muutaman kerran vuodessa 😔

No kellä on parisuhde, jossa on aina seksiä. Oikeassa maailmassa ei kellään. Kyllä me parisuhteessa olevat myös joudutaan hoitelemaan itseämme...

Vierailija
22/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tajua suomalaisia naisia.. miks oon heille kun ilmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä naiset vain alapeukuttavat miestä. Mutta jos AP olisi nainen, niin kyllä silloin oltaisi tukrmassa… Tämä suominaisten miesvastaisuus on oksettavaa! N21

Vierailija
24/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia ei viehätä venäläiset piirteet.

Harmi, ettei silppua ole hetkeen näkynyt palstalla, siinä olis sulle maannainen.

Vierailija
25/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette naiset halua mua kertokaa? Kaipaan myös seksiä?

Vierailija
26/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa mun on tarkotus elää yksinäisenä.. käyn töissä loppuelämäni maksan velkoja parisuhdetta en saa.. vois ostaa pelikoneen.

Vierailija
27/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä naiset vain alapeukuttavat miestä. Mutta jos AP olisi nainen, niin kyllä silloin oltaisi tukrmassa… Tämä suominaisten miesvastaisuus on oksettavaa! N21

Hei taas M47

Vierailija
28/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksette naiset halua mua kertokaa? Kaipaan myös seksiä?

Tuossa edellisessä viestissä on vastaus. Ja monessa muussakin. Mutta sä olet jankkaaja, joka ei lue niitä.

Vierailija
29/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelikone ja työssä käynti on mun elämä.. ei ole mitää pienintäkää keinoa saada koskaan parisuhdetta

Vierailija
30/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta mies on pohjalla kuin alkoholisti ja ei kelpaa ees 40 v pullukalle naiselle niin toivo on menetetty.

Vierailija
31/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaippa mun on tarkotus elää yksinäisenä.. käyn töissä loppuelämäni maksan velkoja parisuhdetta en saa.. vois ostaa pelikoneen.

Mitä pelejä pelaat?

Vierailija
32/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa kertoa heido.

Vierailija
33/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ei löydy parisuhteesta. Kaksi onnetonta yhdessä on parin kuukauden ajan kiva ja sitten alkaa toistensa kiduttaminen. Jos haluat toimivan parisuhteen, sinun täytyy ikävä kyllä ensin ratkaista omat ongelmasi. Muuten ei ole mitään toivoa. 

Vierailija
34/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty siihen koskaan.. eli ei ole mitään toivoa.. ollaan ikisinkkuina

Vierailija
35/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta jo alkaa..

Vierailija
36/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ees pullukoille”. Kuule ollaan nähty sun kuvasi, olet itsekin pullukka. Etkä edes komea.

Vierailija
37/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä komea en ole pullukka miten niin?

Vierailija
38/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä komea en ole pullukka miten niin?

Yritä nyt päättää jo mitä olet. Joka toisessa viestissä sanot olevasi ruma, puolikalju ja kaljamahainen. Joka toisessa viestissä olet pitkä ja komea. :D

Vierailija
39/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä on kärsiä hiljaa yksinäisyydessä jos joku nainen ei häntä valitse

Ja kun nainen kärsii yksinäisyydestä, niin se on tietysti "oma valinta" tai ainakin oma syy!

Juuri näin. Kukaan ei ole kiinnostunut itkevästä miehestä, mutta kaikki haluavat auttaa itkevää naista. Edellisen kommentoijan sanoin miehen tehtävä on siis kärsiä hiljaa yksinäisyydessä, ei kukaan hänen kärsimyksestään ole kiinnostunut. Naisilla taas on omat haasteensa elämässään, kuten se, minkä sanoitkin, että yksinäinen nainen on muiden silmissä yksinäinen omasta tahdostaan. Ja pitäähän tämä paikkansa. Jos nainen laittaa pariutumiseen samanlaisen panostuksen, kuin mies, eli lähestyy kymmeniä, jopa satoja potentiaalisia kumppaneita ja sijoittaa merkittävästi rahaa deittiprofiileihinsa, niin tulokset ovat naiselle paljon parempia, kuin miehille. Paljon enemmän treffejä, seksiä, seurustelukumppaneita, mitä tahansa henkilö sitten onkin etsimässä itselleen.

Vierailija
40/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, parisuhde ei ole etuoikeus mikä sinulle kuuluu, vaan sinun tulee itse se ansaita.

Jos et laita tikkuakaan ristiin ansaitaksesi parisuhteen, ei sellaista tulla sinulle ovelle tarjoamaankaan.

Alkuun pääsee vaikkapa näillä:

1) Hanki koulutus ja vakituinen työpaikka (tämä sinulla taisi jo olla)

2) Hanki asiallinen asunto (äidin kellari tai ränsistynyt perintömaatila ei käy)

3) Pidä asunto siistinä ja sisusta se näyttämään muulta kuin miesluolalta tai kaatopaikalta

4) Pidä itsesi kunnossa: salille 3 kertaa viikossa ja aerobista reeniä päälle

5) Pidä itsesi siistinä: hanki trendikkäitä vaatteita, päivitä vaatekaappia kerran pari vuodessa, käy parturissa säännöllisesti ja suihkussa päivittäin

6) Hanki harrastuksia joissa joudut epämukavuusalueelle ja missä joudut juttelemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa ja muutenkin olemaan sosiaalinen

Jne jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän