Emmä enää kestä tätä sinnkuutta yksinäistä elämää. haluan parisuhteen
Jotenki elämä on jumissa pahasti.. pohjalla on.. ei kelpaa naisille ees pullukoille. elämässä ei ole enää järkeä elää kun on aina yksinäinen.. töitä yksin töitä yksin.. ei voi ees koskea naista.. oon menettäny kaiken ilon elämästä
t. yksinäinen 36 mies
Kommentit (68)
En mä tajua suomalaisia naisia.. miks oon heille kun ilmaa
Ja täällä naiset vain alapeukuttavat miestä. Mutta jos AP olisi nainen, niin kyllä silloin oltaisi tukrmassa… Tämä suominaisten miesvastaisuus on oksettavaa! N21
Suomalaisia ei viehätä venäläiset piirteet.
Harmi, ettei silppua ole hetkeen näkynyt palstalla, siinä olis sulle maannainen.
No miksette naiset halua mua kertokaa? Kaipaan myös seksiä?
kaippa mun on tarkotus elää yksinäisenä.. käyn töissä loppuelämäni maksan velkoja parisuhdetta en saa.. vois ostaa pelikoneen.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä naiset vain alapeukuttavat miestä. Mutta jos AP olisi nainen, niin kyllä silloin oltaisi tukrmassa… Tämä suominaisten miesvastaisuus on oksettavaa! N21
Hei taas M47
Vierailija kirjoitti:
No miksette naiset halua mua kertokaa? Kaipaan myös seksiä?
Tuossa edellisessä viestissä on vastaus. Ja monessa muussakin. Mutta sä olet jankkaaja, joka ei lue niitä.
pelikone ja työssä käynti on mun elämä.. ei ole mitää pienintäkää keinoa saada koskaan parisuhdetta
jos kerta mies on pohjalla kuin alkoholisti ja ei kelpaa ees 40 v pullukalle naiselle niin toivo on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
kaippa mun on tarkotus elää yksinäisenä.. käyn töissä loppuelämäni maksan velkoja parisuhdetta en saa.. vois ostaa pelikoneen.
Mitä pelejä pelaat?
Onni ei löydy parisuhteesta. Kaksi onnetonta yhdessä on parin kuukauden ajan kiva ja sitten alkaa toistensa kiduttaminen. Jos haluat toimivan parisuhteen, sinun täytyy ikävä kyllä ensin ratkaista omat ongelmasi. Muuten ei ole mitään toivoa.
En pysty siihen koskaan.. eli ei ole mitään toivoa.. ollaan ikisinkkuina
”Ees pullukoille”. Kuule ollaan nähty sun kuvasi, olet itsekin pullukka. Etkä edes komea.
Olen kyllä komea en ole pullukka miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä komea en ole pullukka miten niin?
Yritä nyt päättää jo mitä olet. Joka toisessa viestissä sanot olevasi ruma, puolikalju ja kaljamahainen. Joka toisessa viestissä olet pitkä ja komea. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on kärsiä hiljaa yksinäisyydessä jos joku nainen ei häntä valitse
Ja kun nainen kärsii yksinäisyydestä, niin se on tietysti "oma valinta" tai ainakin oma syy!
Juuri näin. Kukaan ei ole kiinnostunut itkevästä miehestä, mutta kaikki haluavat auttaa itkevää naista. Edellisen kommentoijan sanoin miehen tehtävä on siis kärsiä hiljaa yksinäisyydessä, ei kukaan hänen kärsimyksestään ole kiinnostunut. Naisilla taas on omat haasteensa elämässään, kuten se, minkä sanoitkin, että yksinäinen nainen on muiden silmissä yksinäinen omasta tahdostaan. Ja pitäähän tämä paikkansa. Jos nainen laittaa pariutumiseen samanlaisen panostuksen, kuin mies, eli lähestyy kymmeniä, jopa satoja potentiaalisia kumppaneita ja sijoittaa merkittävästi rahaa deittiprofiileihinsa, niin tulokset ovat naiselle paljon parempia, kuin miehille. Paljon enemmän treffejä, seksiä, seurustelukumppaneita, mitä tahansa henkilö sitten onkin etsimässä itselleen.
Ap, parisuhde ei ole etuoikeus mikä sinulle kuuluu, vaan sinun tulee itse se ansaita.
Jos et laita tikkuakaan ristiin ansaitaksesi parisuhteen, ei sellaista tulla sinulle ovelle tarjoamaankaan.
Alkuun pääsee vaikkapa näillä:
1) Hanki koulutus ja vakituinen työpaikka (tämä sinulla taisi jo olla)
2) Hanki asiallinen asunto (äidin kellari tai ränsistynyt perintömaatila ei käy)
3) Pidä asunto siistinä ja sisusta se näyttämään muulta kuin miesluolalta tai kaatopaikalta
4) Pidä itsesi kunnossa: salille 3 kertaa viikossa ja aerobista reeniä päälle
5) Pidä itsesi siistinä: hanki trendikkäitä vaatteita, päivitä vaatekaappia kerran pari vuodessa, käy parturissa säännöllisesti ja suihkussa päivittäin
6) Hanki harrastuksia joissa joudut epämukavuusalueelle ja missä joudut juttelemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa ja muutenkin olemaan sosiaalinen
Jne jne...
No kellä on parisuhde, jossa on aina seksiä. Oikeassa maailmassa ei kellään. Kyllä me parisuhteessa olevat myös joudutaan hoitelemaan itseämme...