Emmä enää kestä tätä sinnkuutta yksinäistä elämää. haluan parisuhteen
Jotenki elämä on jumissa pahasti.. pohjalla on.. ei kelpaa naisille ees pullukoille. elämässä ei ole enää järkeä elää kun on aina yksinäinen.. töitä yksin töitä yksin.. ei voi ees koskea naista.. oon menettäny kaiken ilon elämästä
t. yksinäinen 36 mies
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä komea en ole pullukka miten niin?
Yritä nyt päättää jo mitä olet. Joka toisessa viestissä sanot olevasi ruma, puolikalju ja kaljamahainen. Joka toisessa viestissä olet pitkä ja komea. :D
No en osaa päättää.. tulkaa naiset kattomaan olenko ruma?
Miksi pitää olla kumppani, ettei ole yksinäinen? Enemmän olisin itse yksinäinen ilman ystäviä ja perhettä. Kumppani on vain bonus siinä jos on ollakseen. Itse en puolisoa enää ikinä halua edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt päättää jo mitä olet. Joka toisessa viestissä sanot olevasi ruma, puolikalju ja kaljamahainen. Joka toisessa viestissä olet pitkä ja komea. :D
Olen nähnyt sun kuvan Suomi24:llä. Melko tavallisen näköinen jamppa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde pitää ansaita
t. naiset
Sanoo katkera 55-v vanhapiikavelatäti 🤣
Elämää ei eletä toisen ihmisen kautta , vaan ihan omista lähtökohdistaan ensin itsetunto kuntoon, sitten hyväksymme kaikki sellaisina kuin ovat ja annamme anteeksi itsellemme ja kaikille toisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, parisuhde ei ole etuoikeus mikä sinulle kuuluu, vaan sinun tulee itse se ansaita.
Jos et laita tikkuakaan ristiin ansaitaksesi parisuhteen, ei sellaista tulla sinulle ovelle tarjoamaankaan.
Alkuun pääsee vaikkapa näillä:
1) Hanki koulutus ja vakituinen työpaikka (tämä sinulla taisi jo olla)
2) Hanki asiallinen asunto (äidin kellari tai ränsistynyt perintömaatila ei käy)
3) Pidä asunto siistinä ja sisusta se näyttämään muulta kuin miesluolalta tai kaatopaikalta
4) Pidä itsesi kunnossa: salille 3 kertaa viikossa ja aerobista reeniä päälle
5) Pidä itsesi siistinä: hanki trendikkäitä vaatteita, päivitä vaatekaappia kerran pari vuodessa, käy parturissa säännöllisesti ja suihkussa päivittäin
6) Hanki harrastuksia joissa joudut epämukavuusalueelle ja missä joudut juttelemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa ja muutenkin olemaan sosiaalinen
Jne jne...
Joo hieno asunto on ja puhdas,.,. auto on vakituinen työpaikka.. ei auta mitää naiset ei kato ees päälle uskomatonta naiset herätkää
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla kumppani, ettei ole yksinäinen? Enemmän olisin itse yksinäinen ilman ystäviä ja perhettä. Kumppani on vain bonus siinä jos on ollakseen. Itse en puolisoa enää ikinä halua edes.
Montako vuotta olet juossut terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin enkö muka sitte kelpaa kuvani puolesta.. mitä hittoa?
Kyllä olen tällä ptuudella ja naamalla saanut naisia työttömänäkin kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin enkö muka sitte kelpaa kuvani puolesta.. mitä hittoa?
Et kelpaa koska olet rasittava jankkaaja.
NO miksi kelpasin vielä monta vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
NO miksi kelpasin vielä monta vuotta sitten?
Ehkä et silloin vielä ollut noin harhainen ja rasittava katkerojankkaaja, mutta ihan sama kun se oli silloin.
Aika mennyt ei koskaan enää palaa.
No ihan sama.. kertokaas itsemurha vinkkejä?
kyllä sain nuorena mulla oli monia useita erilaisia kokonaisia naisia.. pääsin treffeille ja tapasin naisia.. mä en jaksa enää.
allu, miten sä jaksat ulista päivästä toiseen täällä???????
aloita joku harrastus. tapaat ihmisiä, naisiakin.
Ei ole harrastuksia en käy missää.. miksi pitäisi kerro hyvä syy?? No ulisen vaan ku on pakkomielle ja kaipaan naista
Olet jumala kun olet luonut niin monta ketjua elämäsi ainaka. Siinä on hyvä syy ainakin olla itsestään ylpeä. Jos vähän kehuskelisit sillä niin naiset rakastuisivat suhun nopeasti.
mitä mun pitäs tehdä.. yksinäisenä koko elämä kunnes joudun osastolle ku en saa naista?
Parisuhde on perseestä. Se on aina naiselle rasite enemmän tai vähemmän.