Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmä enää kestä tätä sinnkuutta yksinäistä elämää. haluan parisuhteen

Vierailija
20.11.2021 |

Jotenki elämä on jumissa pahasti.. pohjalla on.. ei kelpaa naisille ees pullukoille. elämässä ei ole enää järkeä elää kun on aina yksinäinen.. töitä yksin töitä yksin.. ei voi ees koskea naista.. oon menettäny kaiken ilon elämästä

t. yksinäinen 36 mies

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa... minä taas haluan usein tästä rasittavasta parisuhteesta pois omaan rauhaan. Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
62/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama.. kertokaas itsemurha vinkkejä?

Odottaminen kaikesta paras ja varmin.      Sadassa vuodessa toiveesi toteutuu varmasti.  Sitten voit huokaista helpotuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde ole mikään oikotie onneen. Väärän naisen kanssa seurustelu voi olla pelkkää tuskaa. Ja kun se oikea nainen huijaa, pettää ja jättää niin herkkä mies saa ikuiset arvet.

Ennenkuin voit edes olla onnellinen parisuhteessa niin sun pitää tulla toimeen itsesi kanssa.

Vierailija
64/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa olla mä luovutan ikuinen yksinäinen erakko

t. allu

Vierailija
65/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat naista kun vaan jaksat yrittää.    hyvä jos kehuskelisit saavutuksillasi enemmän niin pääsisit seiskaan ja Brick brotheriin.

Vierailija
66/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta

Vierailija
67/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä sinkkuutta, niin todennäköisesti se tuleva kumppanisi ei kestäisi parisuhdettanne.

Vierailija
68/68 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä s24:en sinkut-trolli täällä ruikuttamassa kun naiset ei sitä halua..ja tätä mouruamista jatkuu yöhön asti. Älkää ruokkiko tätä virusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi