Vaimo mököttää kun kerroin naapurille hänen ikänsä (n. 45)
Suuttui hirveästi koska hänestä kuulemma "syntyy mielikuva 36-38-vuotiaasta naisesta!", ja hän haluaa että tämä "mielikuva" myös säilyy. Puhunko hänelle järkeä vai lähdenkö mukaan valheeseen?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista porukkaa täällä on päiväsaikaan? Katsokaa noita vastauksia.
Mielenterveysongelmaisia ?
viiden lapsen elämäntapa -yksinhuoltajia ?
rupusakkia ?
Mä en ole kertonut edes mun miehelle ja lapsille kuinka vanha olen. Vähän harmittaa, että omat vanhemmat tietää, on meinaan tosi ikävää, että joku muu kuin minä itse tiedän miten vanha olen.
Saa joka päivä olla vähän varpaillaan, ettei tämä yksityistä yksityisempi asia leviä. Ja välillä oon joutunut ihan valehtelemaan, että mun vanhemmat on niin dementoituneet, että eivät muista oikeaa ikää (annan aina ymmärtää olevani noin 15 vuotta nuorempi kuin oikeasti olen).
Ei tuommosta mennä sanomaan! Suuttuisin mäkin jos äijä kailottais pitkin kyliä mun ikääni. Jos vaikka sattumalta joku luuleekin mua nuoremmaksi... nyyh! Olit tosi ajattelematon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommosta mennä sanomaan! Suuttuisin mäkin jos äijä kailottais pitkin kyliä mun ikääni. Jos vaikka sattumalta joku luuleekin mua nuoremmaksi... nyyh! Olit tosi ajattelematon.
No miksi ei
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]
Taas yksi tunnevammainen kiusaaja"mies". Jos rakastat vaimoasi, toimit tällaisessa mitättömässä pikkuasiassa hänen onnellisuuttaan ja toiveitaan vaalien. Ongelma taitaa olla ettet rakasta. Tiedätkö mitä on rakkaus? Miksi olet parisuhteessa?
Sitä että nelikybäsen ukon pitää valehdella olevansa naimisissa muka noin kymmenen vuotta itseään nuoremman naisen kanssa?
reps XD
.