Vaimo mököttää kun kerroin naapurille hänen ikänsä (n. 45)
Suuttui hirveästi koska hänestä kuulemma "syntyy mielikuva 36-38-vuotiaasta naisesta!", ja hän haluaa että tämä "mielikuva" myös säilyy. Puhunko hänelle järkeä vai lähdenkö mukaan valheeseen?
Kommentit (51)
Kuka enää edes viitsii olla naimisissa 45-vuotiaan kurpan kanssa??!! Kun nainen täyttää 40, siitä on aika hankkiutua eroon ja niinhän jokainen fiksu mies tuntuu tekevänkin.
Taas yksi tunnevammainen kiusaaja"mies". Jos rakastat vaimoasi, toimit tällaisessa mitättömässä pikkuasiassa hänen onnellisuuttaan ja toiveitaan vaalien. Ongelma taitaa olla ettet rakasta. Tiedätkö mitä on rakkaus? Miksi olet parisuhteessa?
Aika keskenkasvuiselta vaimosi vaikuttaa iästä huolimatta. Siitä tässä eniten olisin huolissani.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]
Taas yksi tunnevammainen kiusaaja"mies". Jos rakastat vaimoasi, toimit tällaisessa mitättömässä pikkuasiassa hänen onnellisuuttaan ja toiveitaan vaalien. Ongelma taitaa olla ettet rakasta. Tiedätkö mitä on rakkaus? Miksi olet parisuhteessa?
[/quote]
Sitä että nelikybäsen ukon pitää valehdella olevansa naimisissa muka noin kymmenen vuotta itseään nuoremman naisen kanssa?
Minun työkaverit eivät tiedä minun ikää n. 53 . Kuvittelevat 10 v nuoremmaksi ja kannustavat hankkimaan vielä iltatähden...jos mies kertoisi heille suuttuisin kyllä.
Naisten ikää ei sovi mainita. Vanhanaikaista tai ei mutta olen sitä mieltä, että moni nainen haluaa säilyttää mahdollisen illuusion nuoremmuudestaan kuin mitä oikeasti on. Jos sun pitää puhua ikään liittyvistä asioista niin mainitse suunnilleen, ei tarkkaa vuotta.
Miksi naapurin edes tarvitsee tietää vaimosi ikä? Mihin hän sitä käyttää? Utelias ja huonokäytöksinen kun edes kysyi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:59"]Suuttui hirveästi koska hänestä kuulemma "syntyy mielikuva 36-38-vuotiaasta naisesta!", ja hän haluaa että tämä "mielikuva" myös säilyy. Puhunko hänelle järkeä vai lähdenkö mukaan valheeseen?
[/quote]
:=DDDDDDDD
Vai että mielikuva! Pitäskö sun pudottaa kanttura maan pinnalle?
Semmosta se on.
Mutta kuka aikuinen mies muka ei ole oppinut, ettei naisten iästä tai painosta sovi puhua. Tämä on vielä tänäkin päivänä ihan hyväksi havaittu linja.
Jos vaimollasi on ikäkriisi. Vanhempiin naisiin suhtaudutaan yhteiskunnassa toisinaan melko ikävästi kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi. Vaimolla on ehkä kova paikka suhtautua omaan vanhenemiseensa. En ymmärrä miksi ei voi kunnioittaa vaimon tunteita tässä asiassa?
Mitä eroa siinä oikeastaan edes on, onko ikä 36 vai 46 vuotta? Ei ole kuitenkaan nuori enää.
Minä en kerro ikää ihan sen takia, että se ärsyttää muita ihmisiä. Erityisesti naisia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:57"]
Joskus tulee tilanteita joissa sen iän voi haarukoida kuitenkin viiden vuoden tarkkuudella. Esimerkiksi jos nainen kertoo opiskellensa samaan aikaan jonkun yhteisen tutun tai julkkiksen kanssa.
[/quote]
Niin, silloin nainen itse kertoo.