Hoitajia painostaan ottamaan rokotteita potilaiden suojaamiseksi!
Potilaat voivat saada influenssan myös lähipiiriltään! En suostu rokotuksiin, jotka eivät ole juuri minun terveydelleni hyödyksi! Pomo kysyi, että miksen ottanut. Sanoin, että en yleensä sairastu influenssaan ja jos ottaisin voisi tämä tilanne muuttua. Tahdon pitää vasta-ainetuotantoni hyvänä ilman rokotteita!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:51"]
Höpö höpö. Jos olisit hoitaja tietäisit millä periaatteella rokotteet toimivat. Menes nyt ottamaan vaan, se on kaikkien etu.
[/quote]
Sano se niille parille sadalle nuorelle, jotka sairastuivat narkolepsiaan sikainfluenssarokotteesta. Suurin osa noista otti sen turhaan, on harvinaista että terve ihminen kuolisi influenssaan.
[/quote]
Niin? Eiköhän kyse olekin siitä että hoitajat hoitaa useammin sairaita kuin terveitä ihmisiä? Kyllä olisin vihainen jos syöpäsairas mieheni saisi sairaalasta hoitajalta influenssan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:51"]
Höpö höpö. Jos olisit hoitaja tietäisit millä periaatteella rokotteet toimivat. Menes nyt ottamaan vaan, se on kaikkien etu.
[/quote]
Sano se niille parille sadalle nuorelle, jotka sairastuivat narkolepsiaan sikainfluenssarokotteesta. Suurin osa noista otti sen turhaan, on harvinaista että terve ihminen kuolisi influenssaan.
[/quote]
Niin? Eiköhän kyse olekin siitä että hoitajat hoitaa useammin sairaita kuin terveitä ihmisiä? Kyllä olisin vihainen jos syöpäsairas mieheni saisi sairaalasta hoitajalta influenssan.
[/quote]
Ja tuo taas on huippu. Muiden täytyy vaikka seisoa päällään jotta sinun läheisellesi ei käy mitään. Se hoitajakin on jonkun toisen läheinen ja mitä jos se rokote aiheuttaakin sairauden puhkeamisen.
Leukemiaa sairastavan luokse laitetaan mahdollisimman terveeksi itsensä tunteva hoitaja, joka ei ole altistanut itseään vapaa-ajallakaan, niin että tietää. Olen tuurannut vastaavassa tilanteessa hoitajaa. Hoitajalla oli nuhaa, kun minä olin oireeton. Huomautin, että voisin käydä hänen puolestaan hoitamassa.
Hoitajat eivät välitä aina nuhastaan, mutta minä välittäisin siitä enemmän kuin että onko rokotettu vai eikö! Kasvosuojankin voin laittaa, vaikka olisinkin oireeton. Ei ne pelkät rokotteet auta, kun ne suojaavatkin vain pieneltä osalta taudeista. Lähinnä ne ajattelee, että tulee säästöjä, kun ei jouduta influenssan takia sairaslomalle;)
ap
Lopputili ap:n kaltaisille "hoitajille".