Ärsyttää tuijottajat
Kommentit (16)
Koska olet jollain tavalla kiinnostava/kaunis/outo/ruma/erikoinen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]
Oletko kaunis
[/quote] Kysyin tänään tuota mieheltäni. Olenko mä ruma vai kaunis vai miksi noi tuijottaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:54"]
Koska olet jollain tavalla kiinnostava/kaunis/outo/ruma/erikoinen.
[/quote] Niin, että mikä se niin kuin on.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:57"]
Onko isot ryntäät
[/quote] Et oo tosissas?!? :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:57"]
Onko isot ryntäät
[/quote] Et oo tosissas?!? :)
[/quote]miksi?
Sä vaan kuvittelet, niin minäkin nuorempana tein. Sitten psykologi sanoi sen mulle että vaan kuvittelen, ja totta tosiaan, nykyään mua ei kukaan enää tuijottele kun lakkasin kuvittelemasta
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:05"]
Sä vaan kuvittelet, niin minäkin nuorempana tein. Sitten psykologi sanoi sen mulle että vaan kuvittelen, ja totta tosiaan, nykyään mua ei kukaan enää tuijottele kun lakkasin kuvittelemasta
[/quote]
Niinpä. Siihen auttaa kaksi asiaa: Se, että lakkaa kuvittelemasta ja se, että tulee sen verran ikää, ettei kukaan enää oikeasti tuijottele.
Kerran kävin kaupassa tahallaan sellaisessa paidassa, jossa nännit tulivat hyvin esille. Eräs nuorukainen oli pudottaa silmät päästään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:17"]
Kerran kävin kaupassa tahallaan sellaisessa paidassa, jossa nännit tulivat hyvin esille. Eräs nuorukainen oli pudottaa silmät päästään.
[/quote]
Liikenteessä tuo voi olla vaarallista. Siis jos kuljet kadulla ja siitä ajaa autoja ohitse. Mut hyvä jos sulla on pokkaa. :)
T. Nainen, joka tarvitsee kovakuppiset liivit ja paksun paidan ettei nännit nöpötä
Voisinko joku linkittää ketjun tuijottavasta koirasta? Kännykällä se ei onnistu....
Tissit ja peppu.