Millainen on poikamainen vartalo naisella?
Av:lla kun on tapana arvostella vartaloita. Ja sanotaan usein, että naisella pitää olla timmi kroppa isoilla tisseillä ja muhkealla perseellä. Ja kaikki laihat pienirintaiset ovat poikavartaloisia. Miltä sellainen näyttää? Minkä kokoiset on pienet rinnat? Linkatkaa kuvia tästä vartalomallista
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:58"]Ei kaikki pienirintaiset ole poikamaisia vartaloltaan. Pienirintainenkin ja hoikka ja hento voi olla naisellinen, kun vyötärö on kapea. Tai edes normaali. Mutta sellainen tasapaksu vyötärötön laiheliini on poikamainen.
[/quote]
Itse olen samaa mieltä. Jotkut arvioi jo painon ja pituuden perusteella että pakko olla muodoton tikku. Ja pah. Hoikka ja pienirintainen voi olla minunkin mielestäni hyvin naisellinen. Itse olen 44kg ja 166cm ja av mammat monesti sanovat että minun on pakko olla luinen ja muodoton tikku :D
Minulla on 70C rinnat eli eivät mitkään pienet ja omassa kropassani ne korostuvat. Minulla on kiinteä pyöreä peppu ja lantio erottuu selvästi vaikkei mikään leveä olekkaan. Näytän hyvältä vaatteet päällä tai ilman ja hyvin naiselliselta näytän.
-
Kun nyt puhutaan laihoista niin sanoisin, että a kuppi on pieni, mutta b taas voi olla jo oikein näyttäväkin hoikalla. Poikavartalon ja hoikan naisellisen vartalon suurin ero on kai tuo vyötärön ja lantion kohta.
Minusta poikamainen vartalo on sellainen, jossa on levetä hartiat ja lantion kaari puuttu, pylly olematon joka suuntaan. Lisäksi rinnat ovat pienet. Uimareilla on usein vahva ja harteikas ylävartalo, pidän useimpien naisuimareiden vartaloa poikamaisena. Siis maskuliinisena. Tuon linkin hoikat naiset eivät välttämättä ole mielestäni poikamasia.
Ei kaikki pienirintaiset ole poikamaisia vartaloltaan. Pienirintainenkin ja hoikka ja hento voi olla naisellinen, kun vyötärö on kapea. Tai edes normaali. Mutta sellainen tasapaksu vyötärötön laiheliini on poikamainen.