Englannin yokuuntelu kevät 2015
Mite teillä muilla meni ? Mä olin ite uusii, tuntu helpommalle kuin viime syksy.
Kommentit (28)
Avoista voi helpostikin tulla täydet, mutta monivalinnoista tuli valittua ihan väärät :/// ite olin uusimassa, tais mennä huonommin kuin syksyllä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:14"]Vaippakysymykseen laitoin, että aineet olivat peräisin potilaiden toimenpiteiden yhteydessä nielemistä aineista. Ja että ne eristettin siihen asti, että aineiden määrä oli pienentynyt.
[/quote]
Tämä oikein :) vastaukset tulee 17.15 niinkuin aina!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]Onkohan pilvenpiirtäjien ja asuntojen kyljissä hyväksytty vastaus...? [/quote] En usko, koska eivät olleet rakennuksen ulko- vaan sisäpuolella :/
[/quote]
Vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta asuntojen kyljissä voisi käydäkin :) Opet ja sensorit kuitenkin pyrkii tulkitsemaan vastaukset oppilaan hyväksi.
[/quote] Joo, koska onhan parvekekkin periaatteessa sisällä mutta kuitenkin kyljessä. Se riippuu varmaan ihan siitä, miten hyvin muut kirjoitti. Koska jos tää oli kaikille helppo niin saattaa naputtaa pikkuasioista.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:16"]Avoista voi helpostikin tulla täydet, mutta monivalinnoista tuli valittua ihan väärät :/// ite olin uusimassa, tais mennä huonommin kuin syksyllä.
[/quote] TSEMPPIÄ KIRJALLISIIN ♥
Puhuttiinko vaikkajutussa mitään rekoista? Että vaikat olisivat rekoissa tms?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:27"]Puhuttiinko vaikkajutussa mitään rekoista? Että vaikat olisivat rekoissa tms?
[/quote]
Metallinen säiliö :D en muista oliko se kiinni rekassa, mutta sitä ei tarvittu vastaukseen anyway!
Ok, kiitos! Arvasin, että meni persiilleen! :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]Onkohan pilvenpiirtäjien ja asuntojen kyljissä hyväksytty vastaus...? [/quote] En usko, koska eivät olleet rakennuksen ulko- vaan sisäpuolella :/
[/quote]
Vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta asuntojen kyljissä voisi käydäkin :) Opet ja sensorit kuitenkin pyrkii tulkitsemaan vastaukset oppilaan hyväksi.