Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin marraskuussa bloggailla...nyt tienannut yli 600 euroa!

Vierailija
10.02.2015 |

Olen tienannut kolmella blogillani näin nopeasti 600 euroa, realistinen tavoitteeni on että helmikuun loppuun mennessä tulot blogeista on 800 euroa.

http://helppoarahaa.vuodatus.net/

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö noista kuluttajapaneelin hiluista maksaa veroa?

Vierailija
22/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen harkinnut blogin aloittamista mutta se, että mitenkä nää hommat menee käytännössä on vielä selvittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tulee mahtavasti klikkauksia...   :)   ovelaa

Vierailija
24/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:01"]

ja taas tulee mahtavasti klikkauksia...   :)   ovelaa

[/quote]

No mitä väliä, onneksi aloittajalle. Mutta olisi kiva kun joku vastaisi ketjussa oleviin kysymyksiin. Minulla on joitakin aihepiirejä, joista voisi kirjoitella ja kirjoittaminen on minulle helppoa. Tähän asti on tuntunut, ettei blogeilla voisi saada rahaa, mutta jos esim. aloitus pitää paikkansa, niin ehkä kuitenkin.

Blogin pitämisessä kiehtoisi sen vapaus.

Vierailija
25/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:01"]ja taas tulee mahtavasti klikkauksia...   :)   ovelaa
[/quote]

Itse en avannut linkkiä, luen vain kommentteja.

Vierailija
26/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:01"]ja taas tulee mahtavasti klikkauksia...   :)   ovelaa
[/quote]

Itse en avannut linkkiä, luen vain kommentteja.
[/quote]
ihan oikein xD

Vierailija
27/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paintings or it didn't happen.

Mitä tahansa voi huudella huvikseen, ei tällaista voi uskoa ilman oikeita todisteita, eli ihan vähintäänkin tietoa aihealueista ja ansaintamallista.

Vierailija
28/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on ketjussa mainittu blogi

1 kertoo eräästä salaisesta "ongelmastani" (vähiten tuottava mutta terapeuttinen)

1 on mainostavampi joka kertoo omasta harrastuksestani ja sen kautta tulevista kokeiluistani.

Uskoa ei tarvitse ellei tahdo. Kun rahat kilahtaa tilille, laitan yllämainittuun blogiin kuvat todisteeksi :)

Vaikea minunkin on uskoa kuinka HELPPOA rahaa tämä on ollut nyt!!

-ap-

Vierailija
29/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan oikeassa työssäni 6000 euroa kuussa paljon helpommalla, eikä minun tarvitse edes antaa kaikkien riepotella itseäni pitkin nettiä sen rahan edestä, eikä edes jakaa muille kaikkia yksityisasioitani :)

Vierailija
30/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minä en työllä tienaa tarpeeksi, siksi olen aloittanut tämän lisäduunin.

ap

Vierailija
31/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää millä mainoksilla suurin tienesti

Vierailija
32/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:26"]

Haluaisin tietää millä mainoksilla suurin tienesti

[/quote]

Rahastoista ja kilpailuista, joista klikkaaja itse saa PELKÄN HYÖDYN ilmaan minkäänlaista ostopakkoa :)

Myyntejä on jonkin verran

Vierailija
33/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppojen mainoksista myyntien perusteella minä saan isoimmat tulot. Ei tarvita järjetöntä määrää klikkailuja, kun yhdestä mainosta klikanneesta ja ostaneesta saa euroja (tai kymmeniä, jos ostaa jotain kalliimpaa).

Muista ap ilmoittaa tulot myös verottajalle.

Vierailija
34/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:38"]

Nettikauppojen mainoksista myyntien perusteella minä saan isoimmat tulot. Ei tarvita järjetöntä määrää klikkailuja, kun yhdestä mainosta klikanneesta ja ostaneesta saa euroja (tai kymmeniä, jos ostaa jotain kalliimpaa).

Muista ap ilmoittaa tulot myös verottajalle.

[/quote]

Onko sinulla yksi vai monta blogia?

Olen niin aloittelija, että nuo varmaan muokkautuu tuossa vielä...kuten sekin mitä mainostan.

Vierailija
35/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekatsaus: 653 euroa tulossa tällä hetkellä !! :)

ap

Vierailija
36/43 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tienaan myynneillä ja klikkauksilla noin 350-500 euroa kk

Pidän muotiblogia :)

Vierailija
37/43 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:23"]

[/quote]

Lain mukaan kaikista tuloista pitää maksaa veroa, ellei jossain erikseen toisin ole määrätty. Itse kerättyjen marjojen ja sienien myyminen jalostamattomana eteenpäin toisille kuluttajille on verotonta (mutta jos erehtyy myymään yritykselle tai poistamaan mustikoista roskat, myyntitulot muuttuvatkin veronalaisiksi), samoin oman käytetyn tavaran myyminen kirpputorilla tiettyyn rajaan asti. Käytännössä tiedän monia ihmisiä, joille on verotoimistosta sanottu, että muutaman kymmenen euron ekstratuloja on turha sinne ilmoittaa.

[/quote]

https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ Tuolta vaan täyttelemään!

Vierailija
38/43 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! olisi kiva kuulla ap:ltä vastauksia täällä esitettyihin kysymyksiin :)

Vierailija
39/43 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:23"]

[/quote]

Lain mukaan kaikista tuloista pitää maksaa veroa, ellei jossain erikseen toisin ole määrätty. Itse kerättyjen marjojen ja sienien myyminen jalostamattomana eteenpäin toisille kuluttajille on verotonta (mutta jos erehtyy myymään yritykselle tai poistamaan mustikoista roskat, myyntitulot muuttuvatkin veronalaisiksi), samoin oman käytetyn tavaran myyminen kirpputorilla tiettyyn rajaan asti. Käytännössä tiedän monia ihmisiä, joille on verotoimistosta sanottu, että muutaman kymmenen euron ekstratuloja on turha sinne ilmoittaa.

Vierailija
40/43 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on erittäin hyvää tuuria saada nopeasti tuollainen tuotto, epäilen että aloittajalla on blogi joka vetoaa tiettyyn porukkaan, joka esim. shoppailee paljon. Silloin voi HYVÄLLÄ TUURILLA saada hyvinkin myyntejä ja komissioita kausittain. Itse tienaan mainoksilla 60-500 e/kk ihan tosiaan riippuen kuusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän