Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisen kauniit ja viehättävät naiset !

Vierailija
10.02.2015 |

Kertokaas mimmosta kohtelua te saatte kanssa sisarilta?
Onko teillä usein hankalaa tiettyjen naisten
seurassa?
Keksitäänkö teistä aina jotain negaa jolla sit piikitellään kateuden vuoksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:52"]Jos narsisti kadehtii niin se on jo aika paha paikka.Kandee vaan olla Ystävällinen takaisin.
[/quote]Mmmmmm

Vierailija
42/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:52"]Jos narsisti kadehtii niin se on jo aika paha paikka.Kandee vaan olla Ystävällinen takaisin.
[/quote]Mmmmmm
[/quote]:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt miksi joku toinen nainen on minulle niin ilkeä. Mistä sitä tietää mutta yksi syy saattaisi olla se, että syytä tai toisesta tulen miesten kanssa todella hyvin juttuun ja saan paljon huomiota. Aikuistuvat tyttäreni väittävät että flirttailen tahattomasti koko ajan, ehkä se sitten vetoaa miehiin. Pidän ihmisistä yleensäkin ja nautin heidän seurastaan.

Vierailija
44/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:52"]Jos narsisti kadehtii niin se on jo aika paha paikka.Kandee vaan olla Ystävällinen takaisin.
[/quote]Mmmmmm
[/quote]:D
[/quote];D Tervehdys I, Olet linjoilla tiedän
kenestä puhut.

Vierailija
45/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:03"]

En ilmeisesti ole naisista kaunis, koska en ole kokenut mitään syrjintää tai vittuilua. Miehiä on kuitenkin aina riittänyt, ja he ovat antaneet ymmärtää että olen erityisen kaunis ja hyväkroppainen. Ehkä vaatimaton luonne sitten on toiminut jonkinlaisena suojana :) Yläasteella kuuli joskus ilkeitä kommentteja, mutta kukapa niiltä olisi välttynyt :)

[/quote]

Mulla ihan sama. Naiset, ja miehetkin, on aina olleet pääasiassa erittäin mukavia mua kohtaan. Joihinkin ikäviin ihmisiin olen törmännyt, mutta ne ovat kyllä ikäviä muillekin ihmisille. Ja oon useaan otteeseen saanut kuulla olevani todella kaunis sekä miehiltä että naisilta, on mua malliksikin pari kertaa pyydetty. Vaikka en kyllä itse pidä itseäni mitenkään erikoisena.

Luulen, että kyse on samasta asiasta, kuin se, että mustat kuvittelevat kaiken töykeyden johtuvan rasismista, vaikka ne töykeät ihmiset olisivat valkoisia kohtaan samanlaisia. Samalla tavalla kauniit naiset tulkitsevat kaiken ilkeyden kateudeksi, vaikka vaatimattomamman näköisetkin joutuisivat kokemaan täysin samaa kohtelua. Ollaan liian tietoisia siitä omasta ulkonäöstä ja kaikki nähdään vain sen kautta.

Vierailija
46/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/47 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 08:01"]Auta armias jos olet laihtunut ja hyvännäköinen. Se keljuttaa.
[/quote]Ylipaino on monessa tapauksessa asenne ongelma. Tietysti on sairauksia minkä vuoksi on ylipainoa ja sille ei yksinkertaisesti voida mitään. Mutta ylipainoinenkin voi näyttää kauniilta jos laittaa nätit vaatteet ja kampauksen.
Ehkä se voi myös aiheuttaa hiukan kateutta jos on hoikka, koska tällöin on myös monesti energisempi ja se taas vaikuttaa jaksamiseen
sekä elämänhallintaan. Tässä ulkonäkö keskeisessä ajassa eläminen voi olla monelle kuluttavaa täytyisi huomioida enempikin sitä ,että kaikilla olisi hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä