Erityisen kauniit ja viehättävät naiset !
Kertokaas mimmosta kohtelua te saatte kanssa sisarilta?
Onko teillä usein hankalaa tiettyjen naisten
seurassa?
Keksitäänkö teistä aina jotain negaa jolla sit piikitellään kateuden vuoksi?
Kommentit (47)
Vaihdoin hiljattain työpaikkaa hoitoalalla ja taas huomasin kuinka saan rakentaa luottamuksen pitkän kaavan kautta. Sama oli viime työpaikassa. Olen ollut allla jo kahdeksan vuotta mutta silti saan jatkuvasti ilkeilyä miten en osaa laittaa vaippaa oikein tai muuta hoidollista työtä tehdä niinkuin "heidän talossa on tapana." Saan siis jatkuvasti kuulla pienistäkin jutuista. Eikä heille auta se että olen ollut pitkään sairaalan akuuttiosastolla töissä missä oli hieman enemmän hoidettavaa kuin vanhustyössä. No turha minun on edes puolustella itseäni kun kuitenkin sekin käännetään minua vastaan.
Olen oikeastaan oppinut olemaan vain hiljaa omista henk.kohtaisista asioistani sillä aina jotenkin ne on käännetty minua vastaan. Olen oppinut enemmän kuuntelemaan ja huomioimaan ihmisiä. Olen oppinut hymyilemään silloinkin vaikka saan kuulla jatkuvasti perättömiä syytöksiä. Olen oppinut olemaan kohtelias ja käyttäytymään hyvin koska tiedän että tekemiseni ovat jatkuvasti suurennuslasin alla. Olen oppinut myös antamaan apua muille vaikka he eivät sitä itse osaisi edes pyytää sillä haluan että ihmiset muistavat minut teoistani eivätkä ulkonäöstäni.
Että näin. Joku varmaan kommentoi että "voivoi" mutta oikeastaan olen koko elämän saanut todistella että ulkonäköni on vain ulkoista ja sisälläni asuu oikea ihminen joka haavoittuu yhtä helposti kuin kuka tahansa muukin.
En ilmeisesti ole naisista kaunis, koska en ole kokenut mitään syrjintää tai vittuilua. Miehiä on kuitenkin aina riittänyt, ja he ovat antaneet ymmärtää että olen erityisen kaunis ja hyväkroppainen. Ehkä vaatimaton luonne sitten on toiminut jonkinlaisena suojana :) Yläasteella kuuli joskus ilkeitä kommentteja, mutta kukapa niiltä olisi välttynyt :)
Minä olen kaunis, pikkutytöstä asti kehuttu ja missikisoihin kannustettu (en kyllä ikinä menisi).
En ole koskaan kohdannut muilta naisilta sellaista huonoa kohtelua että olisin liittänyt sen ulkomuotooni.
Ja olen vieläpä sairaanhoitaja, naisvaltaisessa työpaikassa.
Asialla saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa että suhtaudun tähän synnyinlahjaan äärettömällä nöyryydellä, enkä ole koskaan odottanut että joku kohtelisi minua poikkeavalla tavalla - negatiivisessa tai positiivisessa mielessä- ulkonäköni takia.
Jotenkin aiemmista kommenteista tulee sellainen olo, että nämä naiset kulkevat turhan tietoisena kauneudestaan ja tulevat siksi käyttäytyneeksi siten, että itse asiassa odottavat kohdallaan poikkeavaa kohtelua (hyvää tai huonoa). Tai sitten tulkitsevat toisten käytöstä oman pärstänsä kautta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 09:43"]Olen itse ihan tavis, mutta ystäväkseni on siunaantunut muutama todella kaunis nainen. Ja olen joutunut vierestä seuraamaan kiusaamista useimmiten naisilta, mutta myös miehiltä. Juntit miehet hermostuvat, kun kaunis nainen ei kiinnostu heistä ja aloittavat solvauksen (tyhmäksi haukkuminen yleisin).
[/quote]me Miehet ei koskaan haukuta kauniita naisia!tämä on ruman femakon keksimään propagandaa..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]
Minä olen kaunis, pikkutytöstä asti kehuttu ja missikisoihin kannustettu (en kyllä ikinä menisi). En ole koskaan kohdannut muilta naisilta sellaista huonoa kohtelua että olisin liittänyt sen ulkomuotooni. Ja olen vieläpä sairaanhoitaja, naisvaltaisessa työpaikassa. Asialla saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa että suhtaudun tähän synnyinlahjaan äärettömällä nöyryydellä, enkä ole koskaan odottanut että joku kohtelisi minua poikkeavalla tavalla - negatiivisessa tai positiivisessa mielessä- ulkonäköni takia. Jotenkin aiemmista kommenteista tulee sellainen olo, että nämä naiset kulkevat turhan tietoisena kauneudestaan ja tulevat siksi käyttäytyneeksi siten, että itse asiassa odottavat kohdallaan poikkeavaa kohtelua (hyvää tai huonoa). Tai sitten tulkitsevat toisten käytöstä oman pärstänsä kautta.
[/quote]
Mulla on sama etten todellakaan odota mitään spesiaali kohtelua tai muutenkaan korosta ulkoista olemustani. Käyttäydyn myös äärettömän nöyrästi muita ihmisiä kohtaan. Olen siis tuo joka kommentoi tuon hoitoala kommentin. Moni alkaa kyllä pitämään minusta ajan kanssa mutta jatkuvasti saan kuulla siitä miten ulkonäöstäni saa sellaisen kuvan että olisin erilainen luonteeltani. Mutta tämän kanssa on elettävä. Ja myös näitä missikisa ehdotuksia kuulee jatkuvasti. En jaksa edes noteeraa niihin enää mitenkään, mutta teen kyllä selväksi ettei ole aikomustakaan osallistua.
Itse ihmettelin lapsesta asti kiusaamista ja piikittelyä ulkonäöstäni. Nykyinen mieheni on saanut minut käsittämään asian; olen tavanomaista paremman näköinen, hoikka ja älykäs etenkin matemaattisissa aineissa. Kun tiedostaa mistä huono kohtelu johtuu voi asian kanssa olla paremmin sinut.
Minulle ollaan oltu kateellisia ihan omasta äidistä ja siskosta lähtien jotka molemmat sanoi välit poikki vedoten ties mihin. Monet tavallisen näköiset ovat huomattavasti onnellisempia kuin minä.
Positiivisesti vain. Ja sitten pitää osata poistua paikalta jos huomaa olevansa huonossa paikassa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]
Minä olen kaunis, pikkutytöstä asti kehuttu ja missikisoihin kannustettu (en kyllä ikinä menisi). En ole koskaan kohdannut muilta naisilta sellaista huonoa kohtelua että olisin liittänyt sen ulkomuotooni. Ja olen vieläpä sairaanhoitaja, naisvaltaisessa työpaikassa. Asialla saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa että suhtaudun tähän synnyinlahjaan äärettömällä nöyryydellä, enkä ole koskaan odottanut että joku kohtelisi minua poikkeavalla tavalla - negatiivisessa tai positiivisessa mielessä- ulkonäköni takia. Jotenkin aiemmista kommenteista tulee sellainen olo, että nämä naiset kulkevat turhan tietoisena kauneudestaan ja tulevat siksi käyttäytyneeksi siten, että itse asiassa odottavat kohdallaan poikkeavaa kohtelua (hyvää tai huonoa). Tai sitten tulkitsevat toisten käytöstä oman pärstänsä kautta.
[/quote]
Mulla on sama etten todellakaan odota mitään spesiaali kohtelua tai muutenkaan korosta ulkoista olemustani. Käyttäydyn myös äärettömän nöyrästi muita ihmisiä kohtaan. Olen siis tuo joka kommentoi tuon hoitoala kommentin. Moni alkaa kyllä pitämään minusta ajan kanssa mutta jatkuvasti saan kuulla siitä miten ulkonäöstäni saa sellaisen kuvan että olisin erilainen luonteeltani. Mutta tämän kanssa on elettävä. Ja myös näitä missikisa ehdotuksia kuulee jatkuvasti. En jaksa edes noteeraa niihin enää mitenkään, mutta teen kyllä selväksi ettei ole aikomustakaan osallistua.
[/quote]Kyllä sen näkee silmistä ja olemuksesta jos tietää olevansa muita kauniimpi.
Ehkä Minäkin olisin kauniimpi ja onnellisempi ennenkaikkea ,jos en niin Paljon kadehtisi erästä kaunista ja mukavaa naista.
Eiköhän se vaikuta, onko kaunis luonnostaan vai onko nykyisen ihanteen mukainen ankkahuuli-, hiustenpidennyskaunis.
Sisäinen kauneus paistaa läpi kuoren. Siitähän se riippuu miten muut kohtelee, ellei ole todella kateellinen ja ilkeä ihminen.. Sellaiset eivät huomaa sisäistäkään kauneutta kun katkeruudessaan kadehtivat ja ovat ilkeitä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:06"]Minä olen kaunis, pikkutytöstä asti kehuttu ja missikisoihin kannustettu (en kyllä ikinä menisi).
En ole koskaan kohdannut muilta naisilta sellaista huonoa kohtelua että olisin liittänyt sen ulkomuotooni.
Ja olen vieläpä sairaanhoitaja, naisvaltaisessa työpaikassa.
Asialla saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa että suhtaudun tähän synnyinlahjaan äärettömällä nöyryydellä, enkä ole koskaan odottanut että joku kohtelisi minua poikkeavalla tavalla - negatiivisessa tai positiivisessa mielessä- ulkonäköni takia.
Jotenkin aiemmista kommenteista tulee sellainen olo, että nämä naiset kulkevat turhan tietoisena kauneudestaan ja tulevat siksi käyttäytyneeksi siten, että itse asiassa odottavat kohdallaan poikkeavaa kohtelua (hyvää tai huonoa). Tai sitten tulkitsevat toisten käytöstä oman pärstänsä kautta.
[/quote]
Tai sitten et ole todella kaunis oikeasti. En tunnut tietävän tästä asiasta mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:00"]
Jep, kauheat ennakkoluulot aina uusilla ihmisillä, joita tapaa. Suurin osa naisista ei halua edes tutustua ja käyttäytyy melko tylysti, miehistä näyttää, että jotkut eivät oikein tiedä, miten päin olisivat, aika monet yrittävät iskeä (vapaat ja varatut). Yritän käyttäytyä kaikkia kohtaan ystävällisesti, kehun toisia helposti ja olen kiinnostunut heidän asioistaan.
Lähimmät ystäväni ovat melko samantyylisiä kuin minä, eikä meillä ole mitään keskinäistä kilpailua tai muuta turhaa draamaa. Olen onneksi nykyään melko miesvaltaisella työpaikalla, mikä on muuten mukavaa, mutta varjopuolena on kaikissa pikkujouluissa ym. tullut ihan järkyttäviä ehdotuksia useammilta kollegoilta. Entisellä, naisvaltaisella työpaikalla on kuulemma edelleen juoruttu minun asioistani, vaikka en ole siellä enää pariin vuoteen ollut :)
[/quote]
Voi että sä kuulostat ihan multa! Jotenkin tuli lämmin tunnelma että tapaan täällä vauva-palstalla sielunsiskoni. Mua myös huvittaa että kaikissa entisissä työpaikoissani missä olen joskus vaikuttanut niin edelleen kuulen miten siellä analysoidaan minun asioitani :D vaikka en vuosiin ole näissä paikoissa ollut. Mutta aina esimiehistä lähtien.
Luonteeltakin kuulostat aivan minulta. :D Ja aina kun olen tavannut hoitoalalla miespuolisen ihmisen niin automaattisesti kaikki kundit ovat olleet kiinnostuneita vaikka ovatkin olleet varattuja. Se on aika järkyttävää. Eli eron huomaa miten kaikki miehet ovat minua kohdelleet kun taas naiset ovat ilkeitä. Itse vielä seurustelen mutta se ei näytä merkkaavan mitään näille kundeille, heiltä saan aina erityiskohtelua ihan pyytämättäkin. Eniten kyllä kaikki miesten ehdotukset ovat olleet sairaita, näin normaalina en ole ikinä lähtenyt näihin leikkeihin mukaan.
Nooh onneksi löytyy hienoja vaatteita.
En ole erityisen kaunis, mutta olen nätti ja huoliteltu, älykäs ja sanavalmis. En ole kohdannut suoraa syrjintää, mutta joskus ihmisillä tuntuu olevan tarve selittää minulle yksinkertaisia asioita. En halua heitä keskeyttää ja annan heidän puhua, vaikka esimerkiksi silloin tuntui hölmöltä kun minulle kerrottiin mitä itse asiassa on aritmeettinen keskiarvo. Ei siinä mitään, mutta kun olin juuri sitä ennen itse esittänyt kysymyksen, että millä tavalla eräs keskiarvo oli laskettu, aritmeettisesti vai mediaanilla. Puuuuuuhhhhhhh.
Huomaan myös, että naiset lämpenevät minulle todella hitaasti ja että minun on vaikea päästä porukoihin mukaan. Sitä en tiedä, onko tämä ulkonäöstä kiinni vai jostain muusta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:42"]
En ole erityisen kaunis, mutta olen nätti ja huoliteltu, älykäs ja sanavalmis. En ole kohdannut suoraa syrjintää, mutta joskus ihmisillä tuntuu olevan tarve selittää minulle yksinkertaisia asioita. En halua heitä keskeyttää ja annan heidän puhua, vaikka esimerkiksi silloin tuntui hölmöltä kun minulle kerrottiin mitä itse asiassa on aritmeettinen keskiarvo. Ei siinä mitään, mutta kun olin juuri sitä ennen itse esittänyt kysymyksen, että millä tavalla eräs keskiarvo oli laskettu, aritmeettisesti vai mediaanilla. Puuuuuuhhhhhhh.
Huomaan myös, että naiset lämpenevät minulle todella hitaasti ja että minun on vaikea päästä porukoihin mukaan. Sitä en tiedä, onko tämä ulkonäöstä kiinni vai jostain muusta.
[/quote]
Täytyy vielä lisätä, että itse en saa iskuyrityksiä tuntemattomilta juuri ollenkaan, eikä miehet minut tavatessaan ole iskemässä. Pitemminkin he vaikuttavat vaivaantuneilta. En ole päällekäyvä ja olen erittäin suomalainen mitä tulee omaan tilaan ja sen tarpeeseen. Mutta moni mies on ihastunut minuun, vapaa tai varattu, hetken tuntemisen jälkeen. Se on kiusallista. Hauskempaa olisi, jos joku uskaltaisi avoimesti flirttailla minulle, kuin että kaverimies alkaa lähennellä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:00"]
Jep, kauheat ennakkoluulot aina uusilla ihmisillä, joita tapaa. Suurin osa naisista ei halua edes tutustua ja käyttäytyy melko tylysti, miehistä näyttää, että jotkut eivät oikein tiedä, miten päin olisivat, aika monet yrittävät iskeä (vapaat ja varatut). Yritän käyttäytyä kaikkia kohtaan ystävällisesti, kehun toisia helposti ja olen kiinnostunut heidän asioistaan.
Lähimmät ystäväni ovat melko samantyylisiä kuin minä, eikä meillä ole mitään keskinäistä kilpailua tai muuta turhaa draamaa. Olen onneksi nykyään melko miesvaltaisella työpaikalla, mikä on muuten mukavaa, mutta varjopuolena on kaikissa pikkujouluissa ym. tullut ihan järkyttäviä ehdotuksia useammilta kollegoilta. Entisellä, naisvaltaisella työpaikalla on kuulemma edelleen juoruttu minun asioistani, vaikka en ole siellä enää pariin vuoteen ollut :)
[/quote]
Voi että sä kuulostat ihan multa! Jotenkin tuli lämmin tunnelma että tapaan täällä vauva-palstalla sielunsiskoni. Mua myös huvittaa että kaikissa entisissä työpaikoissani missä olen joskus vaikuttanut niin edelleen kuulen miten siellä analysoidaan minun asioitani :D vaikka en vuosiin ole näissä paikoissa ollut. Mutta aina esimiehistä lähtien.
Luonteeltakin kuulostat aivan minulta. :D Ja aina kun olen tavannut hoitoalalla miespuolisen ihmisen niin automaattisesti kaikki kundit ovat olleet kiinnostuneita vaikka ovatkin olleet varattuja. Se on aika järkyttävää. Eli eron huomaa miten kaikki miehet ovat minua kohdelleet kun taas naiset ovat ilkeitä. Itse vielä seurustelen mutta se ei näytä merkkaavan mitään näille kundeille, heiltä saan aina erityiskohtelua ihan pyytämättäkin. Eniten kyllä kaikki miesten ehdotukset ovat olleet sairaita, näin normaalina en ole ikinä lähtenyt näihin leikkeihin mukaan.
[/quote]
Kuulostat ihanalta <3
Pitkään yritin olla ns. kaikkien kaveri ja tulla väkisin juttuun, elämä helpottui huomattavasti siinä vaiheessa, kun aloin tehdä niin, että käyttäydyn kyllä kohteliaasti kaikkia kohtaan ja olen ystävällinen, mutta en yritä sen enempää kaveerata esim. työkavereiden kanssa. Minulla on kuitenkin lähipiirini, joka on minulle hyvin tärkeä, ja en enää kaipaa kaikkien hyväksyntää. Olen myös onnellisesti parisuhteessa, missä lähtökohta varmasti oli melko pinnallinen (tapasimme baarissa), mutta kun hieman tutustuimme, huomasimme viihtyvämme oikein hyvin yhdessä :)
Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, mielestäni ovat usein monia naisia rennompaa seuraa. Minulle on ikävä kyllä käynyt useamman kerran niin, että hyvänä ystävänä pitämäni mies on ihan yllättäen alkanut esimerkiksi kännissä lähentelemään tai käyttäytymään muuten todella ahdistavasti ja pilannut koko homman.
Minulla oli pitkään huono itsetunto koulukiusaamisen vuoksi, mutta se on parantunut aikuistumisen myötä. En erityisesti korosta ulkonäköäni, pukeudun asiallisesti melko neutraaleihin väreihin, meikkaan tosi vähän ja hiukset ovat luonnollisen väriset. Ei mitään pidennyksiä tai muuta keinotekoista. Hymyilen paljon ja näytän kuulemma onnelliselta, suuren osan ajasta olenkin :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:21"]Nooh onneksi löytyy hienoja vaatteita.
[/quote];(
Jos narsisti kadehtii niin se on jo aika paha paikka.Kandee vaan olla Ystävällinen takaisin.