Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkä aika meni altistumisesta sairastumiseen?

Vierailija
19.11.2021 |

Siis koronassa, jos tiedätte milloin altistus tapahtui. Ainahan sitä ei tiedä. Ketään, kenellä mennyt pidempi aika? Viikko sitten altistuin, keskiviikkona testi nega. Mietin voiko jo huokaista helpotuksesta. Altistus puolisolta, pussattiin jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelen altistuneeni torstaina tai perjantaina, seuraavan viikon tiistaina alkoi ensin nuha, perjantaina meni makuaisti. Sunnuntaina vasta pääsin testiin joka oli positiivinen. 

Vierailija
4/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvelen altistuneeni torstaina tai perjantaina, seuraavan viikon tiistaina alkoi ensin nuha, perjantaina meni makuaisti. Sunnuntaina vasta pääsin testiin joka oli positiivinen. 

Ok, minulla ollut nuhaa jo pari viikkoa, kun oli flunssa. Silloinkin testattiin ja oli nega. Nyt viikko altistuksesta ja keskiviikkona testi oli nega. Huomenna meinasin vielä kotitestiä kokeilla. Mutta lisää kokemuksia olisi kiva kuulla.

Vierailija
5/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä sairastuttiin 3-5päivän välein.

Vierailija
6/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä.

Asutteko nyt erikseen? Jos yhdessä niin altistumista tapahtuu koko ajan. Vasta sitten kun puoliso katsotaan terveeksi, pääset karanteenista. Tai voi olla että sinun karanteeni kestää vähän kauemmin kuin puolison.

Vierailija
7/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta yhdessä, eikä olla nähty tuon altistuksen jälkeen. Eli sen suhteen ok. Ketään muutakaan en ole nähnyt.

Ap

Vierailija
8/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistuin sunnuntaina, kun mieheni sairastui. Siitä meni 12 päivää, eli ei seuraavan vaan sitä seuraavan viikon torstaina sairastuin itse. Kävin välissä koronatestissä, altistumista seuraavana tiistaina, mutta se oli nega vielä silloin, eikä minulla ollut oireita. Sitten kun kävin uudestaan perjantaina, siis kun oireeni olivat alkaneet edellisenä päivänä, oli testi positiivinen. 

Ketään en kyllä tietääkseni tarttanut, koska jäin karanteeniin heti silloin kun mieheni sairastui. Olin varma, että sairastun, mutta yllätti kyllä miten pitkä itämisaika sillä oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi