Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Syke-Holopainen IHASTUU! <3

Vierailija
09.02.2015 |

Voi ei! 

Nauran kyyneleet silmissä täällä, uudet jaksot Areenassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ihana nainen iiiiiihanalle Petterille!!! :) hymyilytti koko jakson ajan...ja Holle joulupukkina :DDD sitä vaan en tajunnu miks Holopainen ITKI??? Koska ihastuminen sai hänet menettämään työotteensa???? :)

Vierailija
2/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli niin hyvin sanottu, että "ihan sama, tutkiiko se rintoja vai varpaanvälejä..." Leikkaussaliseksuaali? :)))

Musta toi oranssin typyn repäiseminen Holopaisen ihastukseksi oli keksintö käsikirjoittajalta. Oletettavaa olisi ollut, että sinne tulee joku pedanttinen laborantti tmv. ja näyttää yhtä nörtiltä kuin Holopainen, niin ne olisi sitten alkanut kiehnätä toisiaan. Mutta tuo ulkonäkö ja luonne. JESS!

Se oli kanssa hyvä, kun se hoitaja (Marleena vai Iiris vai kuka se olikaan?) pahoitteli, että kirurgi on tuollainen, mutta on kyllä pätevä. Ja tää nainen piti Holopaista ihan normaalina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin toivonut Holopaisen olevan homo...

Vierailija
4/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tätä sarjaa alkaa seuraamaan, kun täällä aina hehkutetaan Holopaista :)

Vierailija
5/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihana käänne :) <3

Vierailija
6/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo sieluni silmillä nähdä kohtauksen jossa Holopainen esittelee ihastuksensa vanhemmilleen.

Vierailija
7/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käänne mutta voi kun mua itkettää tuo Onni-poika :(

Vierailija
8/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:35"]

Hyvä käänne mutta voi kun mua itkettää tuo Onni-poika :(

[/quote]

Mutta hyvä ettei tehty lässynlässylopetusta ja tuotu sitä sen juoppoäitiä itkemään sen kuolinvuoteelle. Tulipahan sekin selväksi, että alkoholisti tosiaan on niin syvällä siinä sairaudessaan, ettei edes oman lapsen kuolema välttämättä saa sieltä ylös.

Vierailija
9/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:35"]Hyvä käänne mutta voi kun mua itkettää tuo Onni-poika :(
[/quote]
Samoin. Kaikissa sarjoissa, niin aidoissa kuin kirjoitetuissakin nuo lapsia koskevat epäoikeudenmukaisuudet ovat aina koskettavia ja surullisia. Tuotakin katsoessani tuli kyllä itku, lapsiparka :(

Vierailija
10/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopaisen otsarypyt <3

Vierailija
11/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, traumapolilla hoidetaan myös lasten syöpäkontrollit?

Vierailija
12/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei! Linkkiä, mikä jakso?

Vierailija
13/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:43"]Jaahas, traumapolilla hoidetaan myös lasten syöpäkontrollit?
[/quote]

Katsot kuitenkin vain kuvitteellista tv sarjaa;)

Vierailija
14/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:43"]Jaahas, traumapolilla hoidetaan myös lasten syöpäkontrollit? [/quote] Katsot kuitenkin vain kuvitteellista tv sarjaa;)

[/quote]

Tuo ajattelu onnistuu maallikoilta, mutta terveysalan ihmisenä en voi olla laskematta näitä kardinaalivirheitä, joita tämän ohjelma vilisee.. En ole pystynyt sarjaa seuraamaan, kuten en mitään muutakaan sairaalasarjaa.

Vertailukohteena, ei varmaan kampaajakaan katsoisi kampaamodraamaa, jossa hiuksia värjätään hoitsikalla ja tukkaa leikataan partakoneella.  Noh, kökkö vertaus, mutta tajunnette pointin.

Vierailija
15/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaosastolla(kin) työskennelleenä hoitsuna sanoisin, että kampaajankin työssä on varmaan enemmän draamaa kuin meikäläisen työssä.

Arkipäiväistä aherrusta. Joskus jopa tylsää :)

Vierailija
16/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli epäuskottavaa, miten hoitsut suunnilleen vain taputtelivat olalle, kun selvisi, että työkaveri on huora. Luulisi heidän tietävän, miten ällöttävää ja vaarallistakin huoraus voi olla. Marleenakin kiherteli, ettei kehtaisi itse maksua ottaa...

Vierailija
17/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaa! Katsoin äsken tämän ketjun innoittamana ensimmäistä kertaa jakson kyseistä sarjaa. En voi kuin sanoa, että ohjelman tekijät eivät ole kyllä hirveästi jaksaneet perehtyä asioihin. Enkä ole kuin lähihoitaja,(eli en todella syvällisesti ymmärrä lääketiedettä) ja silti näen, että metsään on menty ja rankasti. Noh, kyllä tämä varmaan tollukoille kelpaa.

Vierailija
18/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:43"]Jaahas, traumapolilla hoidetaan myös lasten syöpäkontrollit? [/quote] Katsot kuitenkin vain kuvitteellista tv sarjaa;)

[/quote]

Tuo ajattelu onnistuu maallikoilta, mutta terveysalan ihmisenä en voi olla laskematta näitä kardinaalivirheitä, joita tämän ohjelma vilisee.. En ole pystynyt sarjaa seuraamaan, kuten en mitään muutakaan sairaalasarjaa.

Vertailukohteena, ei varmaan kampaajakaan katsoisi kampaamodraamaa, jossa hiuksia värjätään hoitsikalla ja tukkaa leikataan partakoneella.  Noh, kökkö vertaus, mutta tajunnette pointin.

[/quote]

Alapeukkujen määrästä päätellen ette ymmärtäneet :D

Vierailija
19/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:07"]

Minusta oli epäuskottavaa, miten hoitsut suunnilleen vain taputtelivat olalle, kun selvisi, että työkaveri on huora. Luulisi heidän tietävän, miten ällöttävää ja vaarallistakin huoraus voi olla. Marleenakin kiherteli, ettei kehtaisi itse maksua ottaa...

[/quote]

Hoitoalalla on paljon myötätuntoisia ihmisiä ja toisaalta totutaan näkemään yhtä ja toista ihmiselämästä.

Vierailija
20/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:35"]Hyvä käänne mutta voi kun mua itkettää tuo Onni-poika :( [/quote] Samoin. Kaikissa sarjoissa, niin aidoissa kuin kirjoitetuissakin nuo lapsia koskevat epäoikeudenmukaisuudet ovat aina koskettavia ja surullisia. Tuotakin katsoessani tuli kyllä itku, lapsiparka :(

Mä oon varmaan paha ihminen, mutta kyllä mua itketti huomattavasti paljon enemmän sen Hertta-koiran kuolema.

[/quote]