Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisistä jotka eivät tee itsestään numeroa?

Vierailija
09.02.2015 |

Eli ne jotka eivät pyri olemaan huomionkeskipisteenä ja kokoajan äänessä? Onko se hyvä vai huono juttu?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vaatimattomammista ihmisistä.

Vierailija
2/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hakeudun sellaisen ihmisen seuraan, kuin itsestään melua pitävän. Eli hyvä juttu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sellaisista ylipäätään ajatellaan yhtään mitään. Muistatko itse kaikki ala-asteen luokkalaisesi, jotka eivät tuoneet itseään esille? Minkä nimisiä olivat?

Vierailija
4/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:06"]Tuskinpa sellaisista ylipäätään ajatellaan yhtään mitään. Muistatko itse kaikki ala-asteen luokkalaisesi, jotka eivät tuoneet itseään esille? Minkä nimisiä olivat?
[/quote]parempi olla se hiirulainen kuin luokan ääliö.

Vierailija
5/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä <3

Vierailija
6/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun heti sellaisesta ihmisestä, ja tarkkailen niitä. Tuollaisilla ihmisillä on usein ns. sielun syvyyttä ja se kiinnostaa.

Mä olen se, joka seuraan teitä katseella, vaikka vaikutan ekstrovertilta.

Vierailija
7/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:06"]Tuskinpa sellaisista ylipäätään ajatellaan yhtään mitään. Muistatko itse kaikki ala-asteen luokkalaisesi, jotka eivät tuoneet itseään esille? Minkä nimisiä olivat?
[/quote]parempi olla se hiirulainen kuin luokan ääliö.
[/quote]

Hiirulaiset on usein rasittavia inisijöitä, jotka kantelevat kaikesta opettajalle.

Vierailija
8/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko vaatimattomuus aitoa ja vähäeleistä, vai sellaista korostettua ja marttyyrimaista vaatimattomuutta. Toisaalta sellaiset hissukat, jotka eivät osaa pitää puoliaan ja joista ei tiedä mitä mieltä he ovat asioista, kun eivät saa suutaan auki, ovat aika rasittavia.

Vierailija
9/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa... Te ette ainakaan ole ihania ihmisiä, kun annoitte minulle negaa, vaikka vain vaatimattomasti toin esille miten maailma pyörii...

Millainen olis maailma, jota vaatimattomat ihmiset pyörittäisivät? Mielestäni aika pelottava, koska se olisi luonnonlakien vastainen maailma. Luonnonlaki on vahvimman valta, niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Vaikkei se aina kivaa olekaan.

Vierailija
10/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän sellaisista ihmisistä jotka ovat hieman hiljaisempia kuin ne jotka ovat koko ajan vetämässä huomiota itseensä. Ei siinäkään ole mitään pahaa jos on jotenkin enemmän esillä jos sitten osaa hieman tajuta sallia huomiota muillekin. Eli esiml. olla kiinnostunut muistakin kuin itsestään:)

Vierailija
11/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kahta sorttia. Toiset ovat niin hiljaisia "kirjastontätejä" joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, todella tylsiä joiden seurassa on hankala olla. Mitä tehdään+ Ihan sama, päätä sinä. Mennäänkö vaikka sinne..? joo.

Toiset ovat sitten sellaisia hiljaisia, vahvoja, joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa. Jos he jotain sanovat heitä kuunnellaan, ja se on asiaa. Näistä kaikki yleensä pitävät.

Vierailija
12/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä älykkäät ihmiset ei pidä itsestään mölyä. 

Vierailija
13/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:21"]

Yleensä älykkäät ihmiset ei pidä itsestään mölyä. 

[/quote]

Tästä olen samaa mieltä, mutta minkä hiton takia näitä älyttömiä sitten äänestetään Arkadianmäelle?

Vierailija
14/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti jonka olen kuullut muutamaan eri kertaan on: "unohdin että sä oot täällä", jos ei pidä itsestään meteliä niin automaattisesti olet huomaamaton tapetti?! Vaikka hiljaa olenkin niin ihan yhtälailla ajattelen ja osaan sekä haluan keskustella ihmisten kanssa. Minulla vaan ei ole tarvetta tuputtaa itseäni ja juttujani toisille kaikenaikaa.

Vierailija
15/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n alkuperäiseen kysymykseen vertauskuva:

Mitä ajattelet runoilijasta, joka kirjoittaa vain pöytälaatikkoon?

Vierailija
16/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:24"]

Kommentti jonka olen kuullut muutamaan eri kertaan on: "unohdin että sä oot täällä", jos ei pidä itsestään meteliä niin automaattisesti olet huomaamaton tapetti?! Vaikka hiljaa olenkin niin ihan yhtälailla ajattelen ja osaan sekä haluan keskustella ihmisten kanssa. Minulla vaan ei ole tarvetta tuputtaa itseäni ja juttujani toisille kaikenaikaa.

[/quote]

Toivottavasti et siis kuulu tähän jonkun esittämän jaon ensimmäiseen ryhmään:

Niitä on kahta sorttia. Toiset ovat niin hiljaisia "kirjastontätejä" joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, todella tylsiä joiden seurassa on hankala olla. Mitä tehdään+ Ihan sama, päätä sinä. Mennäänkö vaikka sinne..? joo.

Toiset ovat sitten sellaisia hiljaisia, vahvoja, joiden ei tarvitse tehdä itsestään numeroa. Jos he jotain sanovat heitä kuunnellaan, ja se on asiaa. Näistä kaikki yleensä pitävät.

[/quote]

Minulle ei ole koskaan sanottu noin ja tunnistan kyllä itseni tuosta jälkimmäisesta kuvauksesta (vaikkei se noin msutavalkoista toki olekaan).

Vierailija
17/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisas pöllö kuulee kaikenlaista.

Se kuunnellessaan vaikenee ja vaietessaan kuuntelee,

siksi yhä viisastuu.

Voi, miksei tule meistäkin sen viisaan pöllön laista.

Vierailija
18/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainkaan välitä tehdä "numeroa itsestäni". Luotan siihen, että parhaat puoleni tulevat kyllä esiin kailottamattakin jos ovat tullakseen. En myöskään aina jaksa tuoda mielipidettäni esille, mikäli asia on minulle merkityksetön. Se ei tarkoita etteikö minulla olisi vahvoja omia mielipiteitä, jotka tuon kyllä esiin jos näen tarpeelliseksi. Jotenkin etoo ihmiset, joilla on pakonomainen tarve tuoda itseään esille ja puhua vain itsestään, kailottaa heidän mielipiteitään...

Vierailija
19/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika moni hiljaisempi henkilö saattaa odottaa että häntä kuunnellaan ennekuin puhuu. Itse olen sellainen joka jää helposti muiden varjoon, jos muut haluavat olla esillä. Se ei tarkoita ettei hiljaisemmalla ei olisi mielipiteitä tms. Itse puolustan kantaani ehkä liiankin puheliaasti mikäli vaan saan niiltä jatkuvasti höpötteleviltä suun vuoroa. On monesti vain paljon yksinkertaisempaa olla tuhlaamatta energiaansa puhumalla sellaisille joilla ei ole mitään kykyä kuunnella muita kuin itseään.

Vierailija
20/26 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:28"]

Ap:n alkuperäiseen kysymykseen vertauskuva:

Mitä ajattelet runoilijasta, joka kirjoittaa vain pöytälaatikkoon?

[/quote]

Ajattelen niin, että miksi kirjoittaa tekstiä pöytälaatikkoon vain itselleen miksei uskalla/tahdo jakaa sitä omaansa julki toisille? Pitäisi siis rohkeasti vaan jakaa tekstinsä myös toisille, mutta jos sitä ei uskalla/tahdo tehdä niin sitten ei tee. Mutta mitä iloa siitä on runoilijalle itselleen loppujenlopuksi?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi