Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole yksiäkään housuja! vain hameita.

Vierailija
10.09.2006 |

Olenkin aika hamefriikki. :) Onkos muita heimolaisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujakin omistan, mutta hameissa on ihanan naisellinen ja kiva olo.

Ja tiedoksi sille daijulle, joka selitti jostain läski-juttuja: olen (liiankin) hoikka, painoindeksi 18...

Vierailija
2/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuljen hameessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen hameen laittaisit koulutus tilaisuuteen? Ja millaiset kengät ym. Itsekin haluaisin pitää enemmän hameita mutta jotenkin housut tuntuu turvallisemmalta. Sisimmissäni olen itsekin enemmän hametyyppi.

Vierailija
4/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut on työasuna tai vapaa-ajalla käteviä.

Vierailija
5/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin lasten kanssa ulkoilu lumihangessa hamepäällä, vaikuttaa jotenkin oudolta. Eikö ikinä tee mieli pulkkamäkeen? vaikka aikuisia jo olettekin?

Ihan mielenkiinnosta kyselen, ei mitenkään pahalla!

Mulle se on aivan sama mitä joku pitää päällänsä, kunhan viihtyy itse.

Mä käytän hametta lähinnä vaan kesäisin ja juhlissa. Muuten viihdyn housuissa, vapaa ajalla farkuissa parhaiten.

Vierailija
6/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ei istu: vyötäröltä aina liian löysiä, lantiolta liian kapeita... :(

Vierailija
7/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain parit hamoset, koska sääret sen verran tuhdit, ettei kehtaa käyttää hameita kovinkaan usein. Nämä omistamanikin ovat pidemmän sorttiset.

Vierailija
8/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hameen taidan omistaa sekin pitkä iltapuku, joskus on tilanteita että housut eivät ole tarpeeksi juhlalliset ja voi sitä ahdistuksen määrää.

Vierailija
9/18 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkiä pitkien hameiden käyttäjiä?

Mistä löydätte tarpeeksi pitkiä hameita, vai onko tekeminen ainoa vaihtoehto? Mittaa minulla on 180 cm ja yhtään nilkkapituista en ole vielä löytänyt... Käytän kyllä paljon polvipituisia ja nykyään jopa pohjepituisia (ennen inhosin niitä, mutta silmä tottuu :), mutta pitkistäkin pitäisin. Enkä osaa tehdä... Vinkkejä?

Vierailija
10/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet tuulipuvun housut ja ostin caprit kesäksi eli nyt on kahdet :)

Viihdyn hameissa ja mekoissa. Housut laitan vain käytännön syistä esim. liikuntaharrastuksissa. Pyöräiletkö, melotko, ratsastatko sinä hame päällä? :))

Vierailija
11/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arjen hyötyliikuntaan on riittäneet nuo hameet kaupungissa. :)Talvella vaan villasukkikset jalkaan ja joku kiva paksumpi hame(sametti esim.) Niitä onkin sitten ihan joka tilanteisiin. En vain tunne itseäni housuissa luontevaksi. Hameessa näytän vaan paljon solakammalta yms. vaikka olenkin aika pienikokoinen. Tykkään vaan söpöillä ja housut tuntuu niin tylsiltä. Olen niin peri-tyttömäinen. :p

ap

Vierailija
12/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nyt pikkarit on! Ja sukkiksetkin housuiksi siis lasketaan joten, ok on minulla housuja. :)

ap

Vierailija
13/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15-vuotiaasta asti käyttänyt vain hameita, mitä nyt pakosta lukion liikuntatunneilla urheiluhousuja. Inhoan pitkiä housuja ja tuulipukuja ja koska en ole himoliikkuja, en niitä tarvitsekaan. Hyötyliikuntaa voi harrastaa hame päälläkin. Tunnen oloni paljon kauniimmaksi ja sirommaksi hame päällä. Olen myöskin toimistotyössä ja sinnekin hame sopii paljon paremmin.

Vierailija
14/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistaja naisella oltava hame aina

Vierailija
15/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävänsä hoikemmilta, eikä hame sillai kiristä.

Vierailija
16/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat näyttää hyvältä, oli sitten hame tai housut. Mutta ei niitä läskejä sinne hameen alle saa kätkettyä, sori vaan.

Vierailija
17/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä minulla oli kyllä jos jonkinmoisia farkkuja aina...sitten jossain vaiheessa vaan tuli tämä friikahdus hameisiin. :) Hullaannuin ihan täysin niihin ihanuuksiin ja nyt en vaan muita osaa käyttää kun tunnen itseni niin naiselliseksi hame päällä! Tykkään että arjessa on ripaus boheemia glamouria. Joskus menen leikkipuistoon lasten kanssa anime-tyylinen tyllihame päällä jos semmoinen viba. :)

ap

Vierailija
18/18 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ei saa minua tuntemaan itseäni semmoiseksi naiiviksi tytönhupakoksi ja hulluttelijaksi mitä oikeasti olen sisimmiltäni. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi