Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostan varmaan kiittämättömältä, mutta ärsyttää kun 60 v. äitini tarvitsee usein apua

Vierailija
19.11.2021 |

On siis ihan terve ihminen. Tai ainakaan mitään ei ole diagnosoitu. Omasta mielestään vaan on jo niiiiin raihnainen ja väsynyt, ollut ihan niin kauan kuin jaksan muistaa, jo lapsena muistan itse huolehtineeni itsestäni kun äiti makasi väsyneenä sängyssä.

Älkää käsittäkö väärin, rakastan äitiäni ja hän on kiltti ja hyväntahtoinen. Ja yleensä autan häntä mielelläni.

Mutta joskus vaan niin ärsyttää, ja olen kateellinen ystävieni äideille, jotka ovat pirteitä, tekeväisiä ja HE auttavat tyttäriään, vaikka osa heistä on jo 15 vuotta vanhempiakin kuin oma äitini.

He vahtivat lapsenlapsiaan, auttavat järjestämään ristäisiä, synttäreitä, rippijuhlia, siivoavat ja leipovat jne.

Meillä minä autan äitiä. Taas soitti voisinko tulla auttamaan joulusiivouksissa.

No, kyllähän minä menen. On hän äitini, ja rakas onkin, mutta...

Sorry heikon hetken purkautuminen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista. Mun anoppi on sun äitiä vuoden nuorempi mut juoksi pari viikkoa sitten jonkun 60 kilsan kisan jossain tunturissa ja pari päivää sitten vaihtoi ite autoonsa talvirenkaat tuosta vaan. Oma äitini olis nyt 62 jos eläis, mut menehtyi jo 20 v sitten.

Saako arvata? Tämä renkaanvaihtaja-anoppi on eronnut. 99 prosentin varmuudella anopin mies otti eron ja nai itseään reippaasti nuoremman ja anoppia paljon kauniimman naisen.

Surullista, ettei yksikään nainen halua sinua. Koskaan.

Onko syynä rumuutesi vai alkeellinen luonteesi?

ohis

Vierailija
62/63 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autatte, jos auttaminen on työlästä ja vastenmielistä?

Miksi valitatte, että auttaminen kuormittaa, jos itse valitsette auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuollaista looseria.

Itse olen 59 ja pärjään tosi hyvin kaikissa mahdollisissa arkipäivän asioissa.

Toisaalta minä olenkin mies mutta ei se pitäisi olla mikään ratkaiseva tekijä.

Eihän 60 v ole vielä mikään vanha jota pitää auttaa.

Eri asia jos on juoppo mutta se on sitten ihan oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme