Kyllä oli tyhmä kun otin liian isot silikonirinnat
Kuppi on nyt 85 E. Takit ei mene etumuksesta kiinni, mitkään rintsikat ei tue tarpeeksi, rinnat ovat tiellä koko ajan. Ikääkin 42, joten iho alkaa valua alaspäin ja rinnat siinä mukana, vaikka ovatkin vielä ryhdikkäät. Tyhmä minä.
Kommentit (29)
Kuulostaa hullulta ihan yleisestikin naisten silikoni rinnat näin naisen lantio ihailevasta miehestä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa liian isoja tissejä 🤗
M35
Jepulis 👍
https://i.pinimg.com/736x/f8/36/29/f836297789da61c0c526256177cfb6e5.jpg 😍
Mikä oli AP lähtökuppikoko? Itsellä on 85D ja olen vakavasti harkinnut silareita ja kaksi kokoa olisi ajatuksissa. Ikää 31v, joten ehtisihän noista nauttia ~15v
Kaffepulla kirjoitti:
Lihaksen alle olisi pitänyt laittaa ehdottomasti. Päälle laitetut alkavat roikkua.
Lihaksen alle laitetaan vain jos on enintään B-kuppi. Lihaksen alle laitettava implantit ei jaksa nostaa isompaa rintaa ja tuloksena on usein ns. tuplarinta.
Noita voi tasapainottaa pakara implanteilla.
Jos olisit laittanut poski-implantit, näyttäisit oravalta.
Mulla on ihan luomut 75E ja tykkään ja niin tykkää mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksen alle laitetaan vain jos on enintään B-kuppi. Lihaksen alle laitettava implantit ei jaksa nostaa isompaa rintaa ja tuloksena on usein ns. tuplarinta.
Tottakai siinä tehdään kohotus samalla. Ja niinhän Ap:lle tehtiin. Nyt kohotus menee hukkaan, kun implantin paino vetää rintoja alaspäin ja pystyarpi levenee.
Olisi pitänyt tehdä kohotus + lihaksen alle implantti.
🇺🇦🇮🇱
Ei ole olemassa liian isoja tissejä 🤗
M35