Kyllä oli tyhmä kun otin liian isot silikonirinnat
Kuppi on nyt 85 E. Takit ei mene etumuksesta kiinni, mitkään rintsikat ei tue tarpeeksi, rinnat ovat tiellä koko ajan. Ikääkin 42, joten iho alkaa valua alaspäin ja rinnat siinä mukana, vaikka ovatkin vielä ryhdikkäät. Tyhmä minä.
Kommentit (29)
varmaan enemmän katuisit jos olisit hankkinut silarit ja ne olisi liian pienet. Parempi liian isot.
Tuo on vartaloltaan vähän pönäkän, keskikokoiset tissit omaavan koko. Ei mitkään jättitissit.
Eli epäkäytännölliset. Ovatko mielestäsi kauniit ja/tai seksikkäät? Auttoiko itsetuntoasi?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Niin olit. Ottaisin heti jotkut B kupit jos vaan vois ja käyttäisin vaan toppeja
Jos et ennestään näyttänyt lihavalta, niin nyt viimeistään.
Käy pienentämässä?
Eräs tubettaja otti maltilliset silarit. Melkein joka videossa valittaa, että mekot eivät istu hyvin rintojen kohdalta.
85? Todella? Yleensä tuon kokoisella on ihan reilusti rasvaa tisseissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tubettaja otti maltilliset silarit. Melkein joka videossa valittaa, että mekot eivät istu hyvin rintojen kohdalta.
Minulla on luonnostaan B kuppi ja kaikki vaatteet istuu kauniisti. Outoa
Laitettiinko implantit lihaksen alle vai päälle?
🇺🇦🇮🇱
Mulla on luomuna G-kuppi. Nuorena miehet kyseli, että "onko sulla silikonit?". En pidä näistä, kun ovat raskaat ja roikkuvat. Äidilläni oli myös isot riippurinnat.
Kaffepulla kirjoitti:
Laitettiinko implantit lihaksen alle vai päälle?
Lihaksen päälle. Samalla tehtiin kohotus.
Ap
Pelkkää arvailua ilman kuvaa. Eli kuvat tisseistä kehiin!!
No mun kuppikoko on 75G. Pienennyttämistä miettinyt monesti koska
vaatteet ei istu ja hankala löytää vaatteita
painavat rinnat ikävän tuntuiset
niskakivut
Lihaksen alle olisi pitänyt laittaa ehdottomasti. Päälle laitetut alkavat roikkua.
🇺🇦🇮🇱
Ole iloinen, että et kuitenkaan G-kuppisia ottanut. Näiden kanssa on sopivien liivien löytäminen uskomattoman tuskallista, ja nukkuma-asennon löytäminen on vaikeaa.
Niin olit. Miksi teit sen?