Kuka lihava muka on tyytyväinen kiloihinsa?
Suurin pudottaja -ohjelmassakin puntsit aina purskahtavat itkuun, kun kuulevat painonsa pudonneen. On siis suuri valhe, että lihavat olisivat tyytyväisiä olemaan lihavia.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:12"]Pipsa?
[/quote]
???
Ja mitähän se sinulle kuuluu, mitä joku lihava ajattelee vartalostaan? Taidat olla aika perverssi.
Olen Nainen isolla N:llä ja kannan kiloni ylpeydellä! En haluaiskaan olla mikään muodoton luuviulu B-)
Minä en ainakaan ole :(
T. 166cm ja 85kiloinen valaskala
Mä en ainakaan ole yhtään tyytyväinen. Tosin en ole edes ylipainoinen, mutta raskaalta tuntuu kun on siinä ihan rajoilla. Olin onnellinen kun painoindeksi oli 20 ja risat. Oli kevyt ja nuorekas olo.
En ymmärrä lihavuuden (tai laihuuden) ihannoimista. Tärkeää on, ihminen on tyytyväinen itseensä ja kroppaansa, mutta jos ylipaino tai alipaino on jo epäterveellisissä mitoissa niin silloin kannattaisi tehdä asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:17"]Olen Nainen isolla N:llä ja kannan kiloni ylpeydellä! En haluaiskaan olla mikään muodoton luuviulu B-)
[/quote]
Oletkos kuullut kultaisesta keskitiestä?
T. Se 166cm ja 85kiloinen valaskala
No mä en ole tyytyväinen kiloihini, mutta olen liian heikko ja saamaton lopettamaan suklaan mussuttamista. t. 170cm/85kg
Totuus on se, että jokainen näyttää paremmalta kun on solakassa kunnossa. Valheellinen myytti on siis sekin, että läskit olisivat jotenkin hottiksia. Naistenlehtien keksintöä ja pullaa mässäävien propagandaa.
Lihavat ovat vain laiskoja, turha väittää muuta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:17"]Olen Nainen isolla N:llä ja kannan kiloni ylpeydellä! En haluaiskaan olla mikään muodoton luuviulu B-)
[/quote]
Millä tapaa paino määrittää naiseuden? Multa löytyy vagina= olen nainen.
Sanotaan näin, että haluisin olla hoikempi. Mutta olen kasvoista tosi kaunis. Tehnyt mallin töitä kun olin hoikempi. Olen kuitenkin terve, minulla on hyvä liitto ja työpaikka. Olen onnellinen. Paino on vain yksi elämän osa-alue. Ja kuka meistä on 100% tyytyväinen kroppaansa?
Mulla painoa 60 ja pituutta 162. Vihaan ihrojani. Ei kukaan läski ole tyytyväinen kroppaansa, se on valehtelua ja itsepetosta, jos niin väittää.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:18"]
En ymmärrä lihavuuden (tai laihuuden) ihannoimista. Tärkeää on, ihminen on tyytyväinen itseensä ja kroppaansa, mutta jos ylipaino tai alipaino on jo epäterveellisissä mitoissa niin silloin kannattaisi tehdä asialle jotain.
[/quote]
Onko se ihannointia, jos joku hyväksyy itsensä ja ajattelee, että on yhtälainen olla olemassa riippumatta siitä mitä painaa?
On ap:llä kyllä itsetunto melko hataralla pohjalla. Jos et mitään muuta elämässäsi ole saavuttanut kuin normaalipainon niin olen pahoillani puolestasi.
Kyllä mä oon tyytyväinen itseeni ihan ylipainoisena. Miksi pitäisi stressata omia kilojaan? Onhan se kiva, jos on laihtunut, mutta en mä ota mistään laihdutuksesta stressiä. Laihdun jos olen laihtuakseni.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:20"]Totuus on se, että jokainen näyttää paremmalta kun on solakassa kunnossa. Valheellinen myytti on siis sekin, että läskit olisivat jotenkin hottiksia. Naistenlehtien keksintöä ja pullaa mässäävien propagandaa.
Lihavat ovat vain laiskoja, turha väittää muuta.
[/quote]
Miksi sua kiinnostaa muiden kilot ja muiden haukkuminen? On sulla paha olo.
Eli hoikkuus ei ole tuonut elämääsi iloa kun pitää muita haukkua.
178/71
[/quote]
Niin, eihän muita vaihtoehtoja olekaan kuin luuviulu ja läski. Huoh. Miten olisi terve normaalipaino?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:17"]Olen Nainen isolla N:llä ja kannan kiloni ylpeydellä! En haluaiskaan olla mikään muodoton luuviulu B-)
[/quote]
Millä tapaa paino määrittää naiseuden? Multa löytyy vagina= olen nainen.
[/quote] Kunnon muodot määrittää naiseuden. Laihoilta ei paljoa rintoja ja peppua löydy!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:20"]Sanotaan näin, että haluisin olla hoikempi. Mutta olen kasvoista tosi kaunis. Tehnyt mallin töitä kun olin hoikempi. Olen kuitenkin terve, minulla on hyvä liitto ja työpaikka. Olen onnellinen. Paino on vain yksi elämän osa-alue. Ja kuka meistä on 100% tyytyväinen kroppaansa?
[/quote]
:)
Pipsa?