Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus sträppärillä panemisesta kyselevälle miehelle

Vierailija
09.02.2015 |

Oikeasti..

kirjoitin pitkän asiallisen vastauksen tuohon ketjuun, laitan sen nyt tähän. Ja olen samalla mykistynyt siitä, että seksi puheenaiheena on jollekin tällä palstalla liikaa, että pitää pyytää tuollaisen ketjun poistoa!

Eli:

kannattaa ymmärtää, että tuollainen voi tulla naiselle ihan puun takaa. Kuinka suhtautuisit itse pyyntöön seksissä, jota et ole koskaan osannut kuvitellakaan?

Mutta: kannattaa puhua seksistä ja seksimieltymyksistä tunnustellen. Peppujutut yleensä jakavat ihmisiä.

Itse voisin kyllä panna miestä sträppärillä, mutta kokisin epämukavampana sen, että mies pyytäisi tai suorastaan vaatisi sitä, mieluummin niin, että saisin olla itse oma-aloitteinen tai hallita tilannetta. Mutta muuten, kyllähän sitä haluisi nähdä rakkaansa nauttivan joten se kävisi minulle ihan hyvin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän useamman eripituisen vastauksen, mutta lopulta päädyn kertomaan vain, että meillä mies on tehnyt aina ensimmäisen siirron kaikissa pyllyjutuissa, ei koskaan painostaen tai suoraan ehdottaen, ihan kyselymielessä että "oletko koskaan miettinyt sitä tai tätä."

Viime kesänä ostin miehen synttäreiden kunniaksi sträppärin, jota on nyt käytetty viidestä seitsemään kertaa. En itse koe asiaa mitenkään erityisen kiihottavana itsessään, mutta tieto siitä että saan rakkaani nauttimaan on alun hämmenyksen arvoista. Mielestäni parisuhde on kompromisseja: jos minä pyydän miestäni tekemään jotain, joka ei itsessään häntä kiihota tai johon hän ei tunne vetoa, mutta tietää minun pitävän siitä älyttömästi, niin miksen minä toimisi häntä kohtaan samoin?

Vierailija
2/2 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu. Omat eritteet ei kiinnosta, siksi tollaiset pyllyleikit sai jäädä. Vieras pylly haisee aina paremmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme