Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-20kg 3kk?

Vierailija
19.02.2015 |

Millä konstein? En ole paha repsahtelija ja ylipainoa on 20-30kg hyvinkin. Turha jankata että turha kuvitella kilojen lähtevän tuota vauhtia KOSKA ei ne noin nopeeta tulleetkaan, voin kertoa että +20kg tuli alta 2kk! Millä konstein olette pudottaneet, mitä suosittelette ruokailu ja liikunta mielessä? Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo onnistu muuten kuin että sitä ylipainoa pitää olla tuplasti ton verran pohjalla. Aluks lähtee nopeasti ylimääräiset.

Vierailija
2/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen onnistu. 6 kuukautta olisi paljon realistisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota keittiösi terävin veitsi käteen. Leikkaa mahasta, reisistä ja pakaroista möhkäleet. Mahasta vaikka 10 kg, pakaroista 3 kg ja reisistä 7 kg. Ei tarvitse edes kolmea kuukautta laihduttaa!

Vierailija
4/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ääliöitä.. minä laihdutin 4kuukaudessa 25kg, olin tarkkana. Kävelin ja juoksin täysiä veren maku suussa vuoroperään useamman kerran viikossa, kunto koheni älyttömästi ja kilot vaa karisi! Ruokailuni oli normaalia kouluruokaa pastaa ja lihoja vähentämällä enkä ottanut ruokaa lisää ikinä. Söin siis aina yhden annoksen, ei santsaamista. Söin aamuisin puuroa tai leipää päällisillä ja illalla söin mitä tahansa, mutta vain sen yhden kohtuu annoksen. Laihduin normaalipainon alarajalle enemmän nojaten, kilot eivät ole tulleet takaisin ja aikaa tuosta on jo 5vuotta. Ei ole mahdottomuus, tsemppiä! =)

Vierailija
5/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla onnistuin itse

Vierailija
6/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys, säännölinen ruokarytmi ja salireeni+lenkkeily teki tehtävänsä minulla :D

Vierailija
7/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kilo heti imetyksen loputtua enkä halua toista lasta joten imetystä ei odotettavissa: ) nutraamista olen miettinyt, kamalaa kuraa mutta onnistuukohan tehä niin että arkena aina nutrais ja vklp söis kevyesti oikeaa ruokaa? Ap

Vierailija
8/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot siis. Ap

Vierailija
9/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin muutama vuosi sitten 70kg -> 54kg noin neljässä kuukaudessa. Jätin kaiken ylimääräisen ruoan mättämisen, söin aamupalan (usein kananmunaa jossain muodossa ja kasviksia), välipalaksi rahkaa/turkkilaista jogurttia ja noin klo 18 päivällinen (lihaa/kanaa/kalaa ja salaattia tai kasviksia). En syönyt yhden yhtä herkkua, leipäpalaa tai muutenkaan viljatuotteita. 4-5krt viikossa juoksin 10km lenkin ja lisäksi tein kevyttä lihaskuntoharjoittelua.

Oliko kaiken väärti? Ei ollut. Toki ulkomuoto oli jonkin aikaa oma ihanteeni ja kestävyyskuntoni oli huippuluokkaa. Fyysistesti olo ei kuitenkaan ollut hyvä, sillä sain jatkuvasti liian vähän ravintoa siihen nähden, mitä kulutin. Lisäksi liian tiukka ruokavalio aiheutti hurjia mielitekoja ja "dieetin" jälkeen roikuin leipäpussissa kiinni tiukemmin kuin koskaan. Sanomattakin selvää, että kiloja on tullut takaisin. Jos vielä joskus elämässäni laihduta, teen sen aivan varmasti maltillisemmin. Niin ne tuloksetkin ehkä kestävät.

Vierailija
10/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki haluan tietää miten tekisin pudotukseni kanssa 3kuukaudessa! Pudotettavaa 15kg. Jään seuraamaan tätä.

Vierailija
11/11 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähti kuukaudessa 10kg, kun söin päivässä 1000kcal ja tein päivittäin kävelylenkin 

olin normaalipainoinen jo ennestään

5ateriaa päivässä ja normaalia kotiruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän