Seksikkäitä alusvaatteita raskaanaolevalle?
Mistä löytyisi? Kyllähän noi nyt samat alusvaatteet menee aika hyvin isommallakin mahalla mutta olisiko jossain kuitenkin ihan vauvavatsalle suunniteltuja kuteita?
Pitäis jotain keksiä ystävänpäiväksi miestä varten :)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:15"]Raskaana olevat naiset on seksikkäintä mitä on olemassa. Täyteläiset rinnat ja pyöreä maha. En malta odottaa, että lapset tulee ajankohtaiseksi, niin pääse hellimään raskaana olevaa vaimoa. M30 [/quote] Hyi saatana. Jos pyöreä maha on seksikäs, hanki samantien läski kaljamahavaimo niin sillä on pyöreä maha sitten koko ajan. Ällöttävä suhtautuminen sinulla naisiin. [/quote] Raskaana oleva on eri asia mitä lihava. Mitä väärä on, jos pitää raskaana olevaa naista viehättävänä? Varsinkin jos tämä on oma rakas.
[/quote]
Naiset tulee siitä epävarmaksi, koska kukaan ei ole raskaana aina. Jotkut eivät ikinä ja niitä harmittaa jos yleisestikin raskaana olevaa pidetään seksikkäänä.
Mutta ei siitä mihinkään pääse. Raskaana oleva nainen herättää ihastusta ja sellaista haluaa palvella, tyydyttää ja nussia.
Hullumpaa minusta on jos mies ei pidä vähintäänkin omaa lastaan odottavaa naista herkullisena.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]
Voisin käyttää munalukkoa vuoden jos saisin yhden kerran panna raskaana olevaa:
http://i.imgur.com/CuvStL4.png
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/db/9c/6ddb9c78c9d6355097ee45d3f176fef0.jpg
http://thestorkmagazine.com/wp-content/uploads/2012/07/You-Lingerie-295x400.jpg
Seksikkäintä on raskaana oleva nainen.
[/quote]
I am the 'raskausfetissimies' and I approve this message.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:04"]Mulla on yhdet nätit äippästringit. Otin kuvankin noista, mutta en löydä nyt mitään mihin sen laittaa. :D Laitan kohta jos löydän.
[/quote]
Noniin sainpas. Tässä takaa http://i.imgur.com/w1bmnUd.jpg ja tässä edestä http://i.imgur.com/sa1nF2M.jpg
Nää on TODELLA matalat, ja siksi menee hyvin myös massun kanssa. Itelle oli hyvä löytö, koska viihdyn stringeissä. :)
[/quote]
Wow. Sulla on upea vartalo. Olen todella kateellinen. 35 viikolla minä näytän vain ryhävalaalta. Miks joillekki on suotu seksikäs raskaus ja toisille ei. :(
[/quote] Kuka tahansa näyttää seksikkäältä kun on silikonirinnat.
[/quote]
Rintani ei ole silikonia, kiitos vain kohteliaisuudesta. Tässä ensimmäisen raskauden aikana ne turposivat heti alussa.
Sainpas paljon haukkuja. Yhtäkkiä ymmärrän miten paha mieli tollasesta tulee. Etenkin kun sanotaan tarkasti esim. ällöttävät nännit. :(
[/quote] Olin ehkä epäselvä, silikonirinnat eivät ole omasta mielestäni viehättävät joten ei ollut mitään kohteliaisuutta. Se vain yleensä on merkki täydellisyydestä. Miksi koet tarvetta esitellä intiimialueitasi somessa? Huono itsetunto?
[/quote]
En ikinä jakaisi intiimialueitani somessa. Kuva on täysin anonyymi, eikä siitä voi tunnistaa minua. Miksikö? Vastauksena ap:n kysymykseen, eli liittyy aiheeseen. Enkä häpeä myöskään sitä, että tykkään mitä raskaus on tehnyt keholleni. Exhibitionisti? Ehkäpä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:15"]Raskaana olevat naiset on seksikkäintä mitä on olemassa. Täyteläiset rinnat ja pyöreä maha. En malta odottaa, että lapset tulee ajankohtaiseksi, niin pääse hellimään raskaana olevaa vaimoa. M30 [/quote] Hyi saatana. Jos pyöreä maha on seksikäs, hanki samantien läski kaljamahavaimo niin sillä on pyöreä maha sitten koko ajan. Ällöttävä suhtautuminen sinulla naisiin. [/quote] Raskaana oleva on eri asia mitä lihava. Mitä väärä on, jos pitää raskaana olevaa naista viehättävänä? Varsinkin jos tämä on oma rakas.
[/quote]
Naiset tulee siitä epävarmaksi, koska kukaan ei ole raskaana aina. Jotkut eivät ikinä ja niitä harmittaa jos yleisestikin raskaana olevaa pidetään seksikkäänä.
Mutta ei siitä mihinkään pääse. Raskaana oleva nainen herättää ihastusta ja sellaista haluaa palvella, tyydyttää ja nussia.
Hullumpaa minusta on jos mies ei pidä vähintäänkin omaa lastaan odottavaa naista herkullisena.
[/quote] Hullua minusta on se, että pitää omaa lastaan jotenkin herkullisena, sitä haluaisi tyydyttää ja nussia. Ilmoitettu asiattomaksi.
[/quote]
Eihä sitä lasta siinä nussita vaan sitä tulevaa äitiä. Taidat itse olla hullu, kun tulee edes tuommoinen mieleen. Mene hoitoon tai poistu edes palstalta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]
[/quote]
[/quote] Hullua minusta on se, että pitää omaa lastaan jotenkin herkullisena, sitä haluaisi tyydyttää ja nussia. Ilmoitettu asiattomaksi.
[/quote]
Eihä sitä lasta siinä nussita vaan sitä tulevaa äitiä. Taidat itse olla hullu, kun tulee edes tuommoinen mieleen. Mene hoitoon tai poistu edes palstalta.
[/quote] Kiihottaajo lapsi sinua, kun raskaana oleva nainen on erityisen seksikäs?
Menipäs tämä överiksi :D
Eikö kukaan tosiaan tiedä mistä niitä hepeneitä löytyisi?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:04"]Mulla on yhdet nätit äippästringit. Otin kuvankin noista, mutta en löydä nyt mitään mihin sen laittaa. :D Laitan kohta jos löydän.
[/quote]
Noniin sainpas. Tässä takaa http://i.imgur.com/w1bmnUd.jpg ja tässä edestä http://i.imgur.com/sa1nF2M.jpg
Nää on TODELLA matalat, ja siksi menee hyvin myös massun kanssa. Itelle oli hyvä löytö, koska viihdyn stringeissä. :)
[/quote]
Wow. Sulla on upea vartalo. Olen todella kateellinen. 35 viikolla minä näytän vain ryhävalaalta. Miks joillekki on suotu seksikäs raskaus ja toisille ei. :(
[/quote] Kuka tahansa näyttää seksikkäältä kun on silikonirinnat.
[/quote]
Rintani ei ole silikonia, kiitos vain kohteliaisuudesta. Tässä ensimmäisen raskauden aikana ne turposivat heti alussa.
Sainpas paljon haukkuja. Yhtäkkiä ymmärrän miten paha mieli tollasesta tulee. Etenkin kun sanotaan tarkasti esim. ällöttävät nännit. :(
[/quote] Olin ehkä epäselvä, silikonirinnat eivät ole omasta mielestäni viehättävät joten ei ollut mitään kohteliaisuutta. Se vain yleensä on merkki täydellisyydestä. Miksi koet tarvetta esitellä intiimialueitasi somessa? Huono itsetunto?