Miksi joillakin miehillä on pakkomielle kakkoseen?
Löytyykö tähän selitystä? Kuinka tavallista tällainen pakonomainen kakkosen ajattelu on miesten kesken? En tiedä, onko vain palstajankkaajasta kyse vai onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosta kaipaava mies ei ole ikinä mulle ykkönen. Eikä edes kakkonen vaan kuuluu sarjaan ei kiinnostava.
Sama. Kakkosta vonkaava mies olisi niin täydellinen turn off että ihan mielelläni päästäisin etsimään sitä muualta. Minua jo pelkkä ajatus kuvottaa, en suostuisi kokeilemaan vaikka olisi millainen mies. Tuo on ihan todellinen kynnyskysymys minulle.
Eikä tule minulla olemaan koskaan noin tiukkapipoista naista. Etkö olekin lestadiolainen? Olet. Teille suuseksikin on ällötys.
Vierailija kirjoitti:
ainoa tapa saada tiukkaa naista.
Tulit just paljastaneeksi ettei sinua ole ainakaan koolla siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosta kaipaava mies ei ole ikinä mulle ykkönen. Eikä edes kakkonen vaan kuuluu sarjaan ei kiinnostava.
Sama. Kakkosta vonkaava mies olisi niin täydellinen turn off että ihan mielelläni päästäisin etsimään sitä muualta. Minua jo pelkkä ajatus kuvottaa, en suostuisi kokeilemaan vaikka olisi millainen mies. Tuo on ihan todellinen kynnyskysymys minulle.
Jep. Miehestä menee vaan ihan kokonaan kaikki maku tuossa vaiheessa. Se on jännä kuinka on muutamia juttuja, jotka vaan t a p p a a hetkessä ihan kaiken kiinnostuksen miestä kohtaan vaikka just hetki aiemmin olisi ollut aivan ihastunut.
Itsellä näitä täydellisiä turn-offeja on kolme ja kakkonen on yksi niistä. Ja nämä tosiaan on sellaisia, ettei niistä edes voi neuvotella koska mies ei vaan enää kiinnosta muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule minulla olemaan koskaan noin tiukkapipoista naista. Etkö olekin lestadiolainen? Olet. Teille suuseksikin on ällötys.
No en todellakaan ole lestadiolainen. Ihanko oikeasti luulet ettei kukaan muu voisi ajatella tällä tavalla? Suuseksi ei ällötä, ei siinä ronkita persettä.
Pienimunaiset ja ympärileikatuthan ne haluaa. Onneksi en kuulu kumpaankaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahtavaa nussia naista kakkoseen oikein kunnolla kun nainen tärisee orgasmin pauloissa ja pyytää lisää.
Tärisee, kun sattuu niin saatanasti. I d a r i.
ATM on parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on pakkomielle tapaa omat lapsensa?
Löytyykö tähän selitystä? Kuinka tavallista tällainen pakonomainen ajattelu on naisten kesken? En tiedä, onko vain palstajankkaajasta kyse vai onko tämä yleistäkin naisten keskuudessa.
Miksi miehillä on pakkomielle r a i s ka ta naisia ja lapsia? Ja pahoinpidellä ja tapoaa naisia? Noi on muuten paaaaaljon ykeisempää, kuintuo, mitä sanoit.
Entä verrattuna pakkomielteeseen kakkosesta?
Miksi naiset menee nussimaan väkivaltaisia miehiä?
Pysytte hakattavina, nautitko siitä?
Vttu mikä mulqqu. Uhrien syyllistäjä. Sinä taatusti olet vaimonhakkaaja,kun tämä on pakkomielke sinulle. Joka ketjussa olet naisia haukkumassa tästä.
Uhri-statuksesta luovutaan kun jää hakattavaksi ja palaa sairaalasta takaisin kerjäämään lisää.
Mutta hei, tuo onkin yleistä teidän keskuudessa. Nautitko siitä? Mikä sua oikein vaivaa? Se ei ole tervettä hei.
Ai että nautin palstan mainostajien ja Sanoma Media Finlandin johtoryhmän palautteesta, kun kuulevat, mitä heidän rahoillaan on saanut täällä taas julkaista!
https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/
Tuonne kannattaa muidenkin vinkata, että ei tainnut ostopalveluna hankittu ylläpito tänäänkään oikein toimia ;-)
Ja siis miksi toinen mies ei p#rseeseen antavana "antajalle" käy?
Monikaan nainen nimenomaan ei halua moista kokea.
Perinteisesti Etelä-Pohjanmaalla maidin laskeminen peräsuoleen on ollut osa normaalia arkea. Johtuu jo vuosisatoja jatkuneesta kaappihomosukujen vaikutusvallasta alueella. Siksi niin monet lähtivät sieltä aikoinaan Amerikkaan ja sittemmin Ruotsiin ja Etelä-Suomen heteroseksin hyväksyville alueille.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti Etelä-Pohjanmaalla maidin laskeminen peräsuoleen on ollut osa normaalia arkea. Johtuu jo vuosisatoja jatkuneesta kaappihomosukujen vaikutusvallasta alueella. Siksi niin monet lähtivät sieltä aikoinaan Amerikkaan ja sittemmin Ruotsiin ja Etelä-Suomen heteroseksin hyväksyville alueille.
Näin se vain on!
Vierailija kirjoitti:
Tuonne kannattaa muidenkin vinkata, että ei tainnut ostopalveluna hankittu ylläpito tänäänkään oikein toimia ;-)
Suomessa on sananvapaus. Anna ihmisten puhua siitä mikä kiinnostaa.
Jos tämä aihe on hetkessä saanut 9 sivua niin se selvästi kiinnostaa ihmisiä ja herättää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Naisia siellä on otette taloihin vain siittämään uutta nussittavaa ja kotitaloustöihin. Riskeimmät myös peltotöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ösanoisi, että mulla on pakkomielle mutta se nyt vain on ihan äärimmäisen seksikästä ja nautinnollista miehelle ja toivon että nainen jota nyt tapailen sitä myös haluaa tai vähintään suostuu siihen.
Arviolta 10-20% nauttii siitä ja 30-50% sitä harrastaa miehen mieliksi.
Miehistä siitä nauttisi paljon suurempi osa. Nainenhan ei tuosta saa muuta kuin kipeät paikat. Ehdotan että alat ehdotella ko. aktiviteettia eturauhasellisille.
Kyllä siitä nainenkin nauttii. On sellaista jännää pikkutuhmaa oman miehen kanssa silloin tällöin.
Onneksi on sellainen mies joka ei halua kakkoseen.
Koska yli 50%:lla naisista se tuntuu ykköstä paremmalta.
Joko ykköstä ei osata käyttää, tai se on messuhalli.
Onhan se erittäin kiihottavaa kun saa naista nöyryyttää.
sano ei sénsúúríllé kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sananvapaus. Anna ihmisten puhua siitä mikä kiinnostaa.
Jos tämä aihe on hetkessä saanut 9 sivua niin se selvästi kiinnostaa ihmisiä ja herättää keskustelua.
Tottakai saa puhua. Pitää vain varmistaa, että löytyy tahoja, jotka ovat valmiita siitä maksamaan. Minä aion kysyä mainostajilta, haluavatko he maksaa tämän tasoisista kommenteista. Jos haluavat, he eivät halua minua asiakkaakseen.
Täällä on ollut jo jonkin aikaa trendi, jossa halutaan naiset pois palstalta. Pitkiä prostituutioketjuja, joissa haukutaan naisia, ja nyt tämä. Kyllä minä aion Pia Kalstalta ja mainostajilta kysyä, että kenelle tätä palstaa jatkossa tarjotaan.
En asu Vaasassa. Typerys. Lehmä. Sika.