Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin miehillä on pakkomielle kakkoseen?

Vierailija
19.11.2021 |

Löytyykö tähän selitystä? Kuinka tavallista tällainen pakonomainen kakkosen ajattelu on miesten kesken? En tiedä, onko vain palstajankkaajasta kyse vai onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa.

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän nyt ei voi mitään, jos on jotain fetissejä. Itsellänikin on tuo mieltymys peppuseksiin ollut jo hyvinkin nuoresta alkaen. Monen vuosikymmenen parisuhteessa vaimoni kanssa en ole tuota saanut toteuttaa kuin muutaman kerran, mutta se on vain hyväksyttävä.

Hieman erikoista tuomita jonkun mieltymyksiä omituisiksi tai sairaiksi vain siksi, ettei itse niistä pitäisi. 

Vierailija
242/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillehän nyt ei voi mitään, jos on jotain fetissejä. Itsellänikin on tuo mieltymys peppuseksiin ollut jo hyvinkin nuoresta alkaen. Monen vuosikymmenen parisuhteessa vaimoni kanssa en ole tuota saanut toteuttaa kuin muutaman kerran, mutta se on vain hyväksyttävä.

Hieman erikoista tuomita jonkun mieltymyksiä omituisiksi tai sairaiksi vain siksi, ettei itse niistä pitäisi. 

No tällä palstalla on kaiken laisia miehiä vihaavia naisia ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle on asia erikseen, mutta sstunnainen peppuseksi on kivaa. Vähän tuhmaa jne.

Mutta kenenkään ei tarvitse siihen väkisin suostua. Kannattaa vain etsiä sopiva kumppani.

Vierailija
244/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa jokaisella seksikerralla naida pilluun niin onko silloin pakkomielle pilluun? Entäpä suuseksi? Onko naisella pakkomielle suuseksiin jos haluaa mieheltä orgasmeja nuolemalla?

Vierailija
245/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo raskauden loppuvaiheessa antoi oikeestaan loppuajan naida kakkoseen ja minä sormetin klittaa ison mahan sivusta että siltäkin irtosi ja ilmeisesti piti siitä koska sit kun lapsi syntyi ja toosa oli kipeä antoi kakkosta aina päivittäin. Ei tarvinnut kortonkia.oli spontaania.pystyi vaikka missä laskemaan pikkareita ja pyllyä ylöspäin ja räkäisy kulliin ja hivuttautumaan sisään.

Vierailija
246/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo raskauden loppuvaiheessa antoi oikeestaan loppuajan naida kakkoseen ja minä sormetin klittaa ison mahan sivusta että siltäkin irtosi ja ilmeisesti piti siitä koska sit kun lapsi syntyi ja toosa oli kipeä antoi kakkosta aina päivittäin. Ei tarvinnut kortonkia.oli spontaania.pystyi vaikka missä laskemaan pikkareita ja pyllyä ylöspäin ja räkäisy kulliin ja hivuttautumaan sisään.

Käytät siis vaimosi sukuelimestä sanaa toosa? Aika käsittämätöntä. En koskaan puhuisi vaimoni enkä kenenkään muunkaan naisen sukuelimestä toosana. Kertoo kyllä melkoisesta arvostuksen puutteesta käyttää tuollaisia termejä.

t. Mies 58v.

Vierailija
247/248 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miksi, mutta peppu on kiinnostanut niin kauan, kuin jaksan muistaa. Liittyy varmaan lapsuuden lääkärileikkeihin naapurintytön kanssa.

Olen ehkä siitä outo peppumies, että minua ei erityisemmin kiinnosta penetroida ketään, vaikka kerran vaimon aloitteesta kokeiltiin. Nautin suurin piirtein kaikesta muusta vaniljaisesta, mitä nainen voi pyllyllään tehdä tai mitä minä voin tehdä sille.

Vierailija
248/248 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden olisi aika tulla kaapista ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi