Miten lihava nainen voi vaatia, että...
...mies ei ole lyhyt tai kalju? Ihan pikku muistutuksena, että noista asioista 2/3 on sellaisia, ettei niihin voi itse vaikuttaa, mikä tekee vaatijasta entistä typerämmän.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"]
No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän?
[/quote]
Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis."
[/quote]
no enhän mä kitise, kun ei ole tarvetta. Mies löytyy ja on 192cm pitkä, hänellä on tummat paksut hiukset ja siniharmaat silmät. Eli juuri sellainen, mistä mä tykkään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"] No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän? [/quote] Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis." [/quote] no enhän mä kitise, kun ei ole tarvetta. Mies löytyy ja on 192cm pitkä, hänellä on tummat paksut hiukset ja siniharmaat silmät. Eli juuri sellainen, mistä mä tykkään.
[/quote]
Ei nyt puhuttukaan siitä millainen mies sulla on kotona...
Olenko outo, kun minua ei haittaa miehen pituus ja kaljut miehet on hotteja :D Tosin minulla on lyhyt mies, jolla on toooosi pitkät ja vahvat hiukset. En silti jättäisi miestäni kaljun miehen takia, vaikka kuolaankin niiden perään (esim. Statham).
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"]
No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän?
[/quote]
Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis."
[/quote]
On eri asia toivoa jotain, kuin sanoa tuollaista toiselle pään naamaa. Käsitäthän sen?
Periaatteessa vaatiahan voi vaikka mitä, mutta kyllä itsellä ainakin kalahtaa pahasti korvaan jos toiselta vaaditaan jotain mihin itse ei ole panostanut yhtään. On se sitten liikunnallisuus, varallisuus, asema tai mikä tahansa asia.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"] No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän? [/quote] Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis." [/quote] no enhän mä kitise, kun ei ole tarvetta. Mies löytyy ja on 192cm pitkä, hänellä on tummat paksut hiukset ja siniharmaat silmät. Eli juuri sellainen, mistä mä tykkään.
[/quote]
Ei nyt puhuttukaan siitä millainen mies sulla on kotona...
[/quote]
noinko paljon ärsyttää, kun olen saanut vaatimuksieni mukaisen miehen, vaikka olen läski?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"]
[/quote]
[/quote]
On eri asia toivoa jotain, kuin sanoa tuollaista toiselle pään naamaa. Käsitäthän sen?
[/quote]
Lähti taas vähän sivuraiteille. Enhän mä nyt naisten kohdallakaan tarkoittanut, että sanovat kahville pyytävälle miehelle suoraan: "Älä nyt pätkä viitsi"
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:00"]
Lyhyys ja kaljuus periytyvät mahdollisille lapsille ja lisäksi näyttävät aika rumilta. Se on juuri siinä, että se lihava nainen voi sentään laihduttamalla vielä joskus näyttää hyvälle ja saada jopa kauniita lapsia, kalju ja lyhyt mies ei saa esim.elämäntapoja muokkaamalla itsestään mitään sen parempaa. Potentiaali siis ja sen mukaiset mahdollisuudet.
[/quote]
Kyllä se lihavuuskin tulee lasten geeneihin ja lisäksi toimii huonona mallina lapsille jne. Lisäksi jos on todella lihava, niin se näkyy jo eliniässäkin. Äiti joka menee hautaan ennen aikojaan ei ole kauhean hyvä ehdokas. Kaljuus muuten periytyy pojalle äidin puolelta, joten kannattaa miettiä oman isäsi hiuslaatua ennen kuin päätät, oletko oikea ihminen tekemään lapsia.
[/quote]
No lihavuus ei samalla lailla periydy kuin pituus ja pikkuruisuus. Ja moni nainen ei vaan pidä kaljusta päästä miehellä ja toisaalta monet lihavat ja kaljut miehet etsivät hoikkaa naista, tai lihavat miehet hoikkaa naista jne. Miehillä noita standardeja on ylipäänsä enemmän ulkonäön suhteen kuin naisilla
No miksi nainen ei saa vaatia mitä haluaa? Vaadlittehan te miehetkin playboy malleja, huolimatta siitä, minkänäköisiä itse olette.
Periaatteessa vaatiahan voi vaikka mitä, mutta kyllä itsellä ainakin kalahtaa pahasti korvaan jos toiselta vaaditaan jotain mihin itse ei ole panostanut yhtään. On se sitten liikunnallisuus, varallisuus, asema tai mikä tahansa asia.
[/quote]
Ainahan naiset ovat esim. tavoitelleet korkean statuksen miehiä, vaikka eivät olisi itse saavuttaneet mitään. Ongelmaksi tämä ilmiö muodostuu vasta, kun lihava mies ei huoli lihavaa naista.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"] No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän? [/quote] Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis." [/quote] no enhän mä kitise, kun ei ole tarvetta. Mies löytyy ja on 192cm pitkä, hänellä on tummat paksut hiukset ja siniharmaat silmät. Eli juuri sellainen, mistä mä tykkään. [/quote] Ei nyt puhuttukaan siitä millainen mies sulla on kotona... [/quote] noinko paljon ärsyttää, kun olen saanut vaatimuksieni mukaisen miehen, vaikka olen läski?
[/quote]
Ei, jos joku ärsyyttää niin se kun sä et osaa pysyä aiheessa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"] No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän? [/quote] Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis." [/quote] no enhän mä kitise, kun ei ole tarvetta. Mies löytyy ja on 192cm pitkä, hänellä on tummat paksut hiukset ja siniharmaat silmät. Eli juuri sellainen, mistä mä tykkään. [/quote] Ei nyt puhuttukaan siitä millainen mies sulla on kotona... [/quote] noinko paljon ärsyttää, kun olen saanut vaatimuksieni mukaisen miehen, vaikka olen läski?
[/quote]
Ei, jos joku ärsyyttää niin se kun sä et osaa pysyä aiheessa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]Minulla lihavalla naisella on ihan yhtäläiset oikeudet kuin teillä hoikillakin. Tuliko oikeasti yllätyksenä? Mieheni on muuten normaalipainoinen, lihaksikas, ei-kalju, pitkä.... vituttaako?
[/quote]
Ei vituta koska elät harhoissasi läski.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:00"]
Lyhyys ja kaljuus periytyvät mahdollisille lapsille ja lisäksi näyttävät aika rumilta. Se on juuri siinä, että se lihava nainen voi sentään laihduttamalla vielä joskus näyttää hyvälle ja saada jopa kauniita lapsia, kalju ja lyhyt mies ei saa esim.elämäntapoja muokkaamalla itsestään mitään sen parempaa. Potentiaali siis ja sen mukaiset mahdollisuudet.
[/quote]
Kyllä se lihavuuskin tulee lasten geeneihin ja lisäksi toimii huonona mallina lapsille jne. Lisäksi jos on todella lihava, niin se näkyy jo eliniässäkin. Äiti joka menee hautaan ennen aikojaan ei ole kauhean hyvä ehdokas. Kaljuus muuten periytyy pojalle äidin puolelta, joten kannattaa miettiä oman isäsi hiuslaatua ennen kuin päätät, oletko oikea ihminen tekemään lapsia.
[/quote]
No lihavuus ei samalla lailla periydy kuin pituus ja pikkuruisuus. Ja moni nainen ei vaan pidä kaljusta päästä miehellä ja toisaalta monet lihavat ja kaljut miehet etsivät hoikkaa naista, tai lihavat miehet hoikkaa naista jne. Miehillä noita standardeja on ylipäänsä enemmän ulkonäön suhteen kuin naisilla
[/quote]
Niin on ja naisilla on enemmän vaatimuksia mm. miehen fyysisen voiman, varallisuuden, koulutuksen ja statuksen suhteen. Haluavatko naiset luopua oikeudestaan näihin vaatimuksiin vai annetaanko kaikkien kukkien (myös niiden "sikamiesten") kukkia?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]Minulla lihavalla naisella on ihan yhtäläiset oikeudet kuin teillä hoikillakin. Tuliko oikeasti yllätyksenä? Mieheni on muuten normaalipainoinen, lihaksikas, ei-kalju, pitkä.... vituttaako? [/quote] Ei vituta koska elät harhoissasi läski.
[/quote]
Tämä tuli sydämestä:D
[/quote]
Yksin jäädessä on aikaa mietiskellä ratkaisuja. Jos ei tarvitse epäsuhtaisista vaatimuksistaan huolimatta olla yksin, ongelmaa ei ole eikä mitään tarvitse muuttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:09"]
No miksi nainen ei saa vaatia mitä haluaa? Vaadlittehan te miehetkin playboy malleja, huolimatta siitä, minkänäköisiä itse olette.
[/quote]
Ja te valitatte siitä että miehet vaatii sitä ja tätä.
Saa vaatia, koska minä täysin lauta laiha lattaperse saan vaatia myös. Moni lihava nainen on kauniimpi kuin minä. Minulla on munaa sanoa se. Mikä vittu teillä läskivihaajilla on??
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:09"]
[/quote]
Kysehän ei liene siitä mitä saa vaatia ja mitä ei. Vaan yleisesti siitä, että on jokseenkin kohtuutonta vaatia toiselta esimerkiksi lihaksia ja hyvää kuntoa jos itselle urheilu on kirosana. Vaikka varmasti urheilullisia miehiä löytyykin, jotka tykkäävät ns. isoista tytöistä. On suhde jotenkin lähtökohdiltaan harakoilla jos toiselta odotetaan asioita, joita ei itse ole valmis tekemään. Toisaalta jos mies tykkää lihavasta naisesta..ääh ajattelen liian syvällisesti.:D
[/quote]