Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
121/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä se nainen muuttais sun tilannetta? Uskotko, että sillä naisella olis joku taikasauva, joka sais sut kiinnostumaan asioista, harrastusten pariin ja loihtis sulle keskustelutaidot? Taikois sulle paremman auton, velat ja mt-ongelmat pois? Palvois sua ja tekis sut onnelliseks, vaikka sää et laittas tikkua ristiin?

Muuttais aika paljonkin.. sä et vaa tajua... niin miten päätän päiväni kertokaa vinkkejä?

Vierailija
122/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänkin meen salille joskus siellä joku nuori 20 v nainen pyllistää' muttei niihin tutustu mitenkään, keväällä pakenen Venäjän hyökkäystä Kiinaan koska suomi menetetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko avuton jos tuohonkin vinkkejä kyselet.

Mutta niinhän ne trollit on

Vierailija
124/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa miten päätän päiväni ku en saa enää koskaa ja kelpaa naisille?

Vierailija
125/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu, loppuu sun vinkumises

Vierailija
126/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten päättää oikeesti itsensä.. ajamalla auton alle.. kaasupohjassa.. tai seinään?

Vierailija
127/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä naisia vaivaa.. MÄ MEEN JUTTELEE NIILLE OTAN PERSEESTÄ KIINNI VÄKISIN MÄ EN JAKSA ENÄÄ MULLE RIITTI

Vierailija
128/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET MIKÄ TEITÄ VAIVAA.. EI KUKAA VASTAA EI KUKAA KIRJOTA MITÄÄ USKOMATONTA NÄÄ SUOMALAISET NAISET NIRPPANOKKIA SELFIEPIMUJA LUIS VUTTONIT JUODAA VIINIÄ KALLIS MERSU.. HUHUHU

Vierailija
129/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAA OLLA kukaa ei kirjota mitää.. kohta vois siivota ja mennä vaikka tänää salille..

Vierailija
130/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyvittuun siitä

Vierailija
131/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit kai on ainoa tapa etsiä parisuhdetta.

En minäkään keksi mitään paikkaa, jossa voisi tavata naisia siinä mielessä, jos sinkuksi joutuisin.

Pariuduin iässä, jolloin kuljettiin nuorison huveissa.

Vierailija
132/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole nettideittejä en halua etsimällä etsiä kun ei se tuota mitää tulosta.. naiset ei vastaa deiteis mun viesteihin en ota yhteyttä.. mun kohtaloa olla poikamies ja yksinäinen ikuisesti.

Vierailija
133/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun siitä

tuu sanoo naama eteen? 

Vierailija
134/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitää järkee.... yksinäistä elämää vuodesta toiseen.

Vierailija
135/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla masennusta, joten voisi olla hyvä puhua asiantuntijalle. Mitä sä naisella mitään tähän hätään tekisit? Pitäisit sylkikuppina vai? Nainen ei ole esine vaan on samanlainen elävä olento kuin sinäkin. Eikä seksikään tunnu naiselta hyvältä tuommoiselta ruikuttajalta.

Asenne hei kuntoon ja samantein, niin toivoakin vielä on.

Vierailija
136/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi olla masennusta, joten voisi olla hyvä puhua asiantuntijalle. Mitä sä naisella mitään tähän hätään tekisit? Pitäisit sylkikuppina vai? Nainen ei ole esine vaan on samanlainen elävä olento kuin sinäkin. Eikä seksikään tunnu naiselta hyvältä tuommoiselta ruikuttajalta.

No on masennusta olen yksinäinen.. ei ole vuosikausiin ollut kavereita.. käyn vaa töissä

Vierailija
137/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on masennusta olen yksinäinen.. ei ole vuosikausiin ollut kavereita.. käyn vaa töissä

Tuntuu että en oo naisen silmis että mua olis ees olemassa... ja kavereita ei ole.. oon tosi syrjäytynyt yksinäinen.. kaipaan naista.. mä käyn juttelemas.. ei se mitää auta.. oon samas kuopassa.

Vierailija
138/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että sulla on taloudellisia ongelmia, mutta kaipaisit kuitenkin ihmiskontakteja ja kiinnostuksen kohteita. Sun pitäs löytää joku ilmainen ryhmäharrastus. Se voi olla mikä vaan, lähde kokeilemaan ennakkoluulottomasti ja jos ei eka nappaa, niin seuraavan pariin. Voit itsekkin yllättyä positiivisesti, kun kiinnostuksesi herää johonkin, mitä et tullut ajatelleeksikaan. Googlaile kotikuntasi harrastetoimintaa. Ilmaisia keskusteluryhmiä ja kokoontumisia löytyy joka kylästä. Käy edes kerran. Keskity ensin saamaan hyvän päivän tuttuja, sitten kavereita. Naisiin tutustumisen seurustelumielessä jättäisin sinuna viimeiseksi. Kun sinulla on hyviä tuttavia (miehiä ja naisia), sinun on helpompi heidän kauttaan tutustua myös mahdollisiin kumppaniehdokkaisiin. Positiivista asennetta nyt kehiin. Toivottavasti tästä oli apua. Kovasti tsemppiä👍

Vierailija
139/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että sulla on taloudellisia ongelmia, mutta kaipaisit kuitenkin ihmiskontakteja ja kiinnostuksen kohteita. Sun pitäs löytää joku ilmainen ryhmäharrastus. Se voi olla mikä vaan, lähde kokeilemaan ennakkoluulottomasti ja jos ei eka nappaa, niin seuraavan pariin. Voit itsekkin yllättyä positiivisesti, kun kiinnostuksesi herää johonkin, mitä et tullut ajatelleeksikaan. Googlaile kotikuntasi harrastetoimintaa. Ilmaisia keskusteluryhmiä ja kokoontumisia löytyy joka kylästä. Käy edes kerran. Keskity ensin saamaan hyvän päivän tuttuja, sitten kavereita. Naisiin tutustumisen seurustelumielessä jättäisin sinuna viimeiseksi. Kun sinulla on hyviä tuttavia (miehiä ja naisia), sinun on helpompi heidän kauttaan tutustua myös mahdollisiin kumppaniehdokkaisiin. Positiivista asennetta nyt kehiin. Toivottavasti tästä oli apua. Kovasti tsemppiä👍

Ei ollut apua.. ei ihmiset halua mulle jutella.. tuntuu että olen ilmaan.. vanhat kaverit joi kaikki rahansa olivat mt ongelmaisia työttömiä pistin ne pihalle ja mun ex jätti mut.. ei ole mitää elämää

Vierailija
140/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä mietin vahvasti itsemurhaan.. kun olis tarpeeks vahva ajamaan auton kylkee niin kovaa kun lähtee autosta