Naisiin ei tutustu missään.
Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Et harrasta mitään. Sua ei kiinnosta mikään. Et käy missään. Olet onneton.
Mitä sää sen naisen kanssa tekisit? Mistä te keskustelisitte? Missä kävisitte? Miten tekisit hänet onnelliseksi?
Tuntuu, et sulla on kova pakkomielle "saada" nainen, kuin joku monimutkainen paljon mainostettu elektroniikkalaite.
Mutta jos semmosen onnistuisit jostain ihmeen kaupalla hankkimaan, niin sulla ei olis hajuakaan mikä se on, miten se toimii tai mitä sillä vois tehdä...
En jaksa tommosiin vastata.. ehkä parempi olis tehdä itsemurha
mä kun en kelpaa ollenkaa suomalaisille kellekkään.. niin ihan sama oikeesti.. hermot niin menee.. aina olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et harrasta mitään. Sua ei kiinnosta mikään. Et käy missään. Olet onneton.
Mitä sää sen naisen kanssa tekisit? Mistä te keskustelisitte? Missä kävisitte? Miten tekisit hänet onnelliseksi?
Tuntuu, et sulla on kova pakkomielle "saada" nainen, kuin joku monimutkainen paljon mainostettu elektroniikkalaite.
Mutta jos semmosen onnistuisit jostain ihmeen kaupalla hankkimaan, niin sulla ei olis hajuakaan mikä se on, miten se toimii tai mitä sillä vois tehdä...Missä pitäs käydä kerrohan se?? baareissa ottaa lisää velkaa tuhlata kaikki rahat.. kohta 50 tuhatta????
Ei oo naispuolisia kavereita ollut vuosiin.. oon ihan kuopassa.. ei paljo sen kautta löydä naista
Joo ihan sama millää ei oo enää ei ikinä merkitystä.
Oon ihan jotenki niin elän omaa kuplaa tässä elämässä niin oon sellainen.
haluaisin koskettaa naista olla naisen lähellä.. en jaksa enää ja kestä enää.
No ihan sama mikää ei tuu koskaa muuttumaan.. en tiedä mitä tuun tekemää enää
no ainaski en ole työtön ja oo ihan pohjalla se hyvä
harmi kun ei oo laatikkoleukaa ja hienoa mersua ja rahaa.. ei vain ole.
Johan kaikki hiljeni.. yksin keskustelua
Kukaan jaksa jotain kitinää koko aikaa joten varmasti saat yksin kirjoitella.
Johan sinulle on monesti selitetty että nuorempana oli helppo "saada naisia", koska olitte nuoria ja kokemattomia molemmat. Keski-ikäiset naiset tietävät jo mitä tahtovat ja varsinkin mitä eivät halua. Valitettavasti olet tässä jälkimmäisessä kategoriassa nyt. Ja tulet olemaan jatkossakin mikäli et aio tehdä yhtään mitään elämäntilanteesi eteen. Mt-ongelmat eivät kiinnosta muita kuin toisia samanlaisia.
joo o mitäs sitä sitte tänää tekisi.. vois siivota ja mennä vaikka salille
Vierailija kirjoitti:
Johan sinulle on monesti selitetty että nuorempana oli helppo "saada naisia", koska olitte nuoria ja kokemattomia molemmat. Keski-ikäiset naiset tietävät jo mitä tahtovat ja varsinkin mitä eivät halua. Valitettavasti olet tässä jälkimmäisessä kategoriassa nyt. Ja tulet olemaan jatkossakin mikäli et aio tehdä yhtään mitään elämäntilanteesi eteen. Mt-ongelmat eivät kiinnosta muita kuin toisia samanlaisia.
No mieluiten teen itsemurhan.. kertokaa nopeesti miten?
olisko ajaa kaasupohjassa rekan alle.. näyttää miten kovaa autosta lähtee.. mä en jaksa enää
Huh, olet kyllä niin ärsyttävä tapaus ja turhan ruikuttaja etten jaksaisi sinua edes työkaverina....
No ei mua kiinnosta.. sitten olen.. mä oon ihan normaali oma itseni.. mieluite ajan rekan alle.. auto varmaa kulkee sen 160.. mutta kyllä sillä itsensä päivät päättää
Millä se nainen muuttais sun tilannetta? Uskotko, että sillä naisella olis joku taikasauva, joka sais sut kiinnostumaan asioista, harrastusten pariin ja loihtis sulle keskustelutaidot? Taikois sulle paremman auton, velat ja mt-ongelmat pois? Palvois sua ja tekis sut onnelliseks, vaikka sää et laittas tikkua ristiin?
Aika paska auto jos vaan 160 huiput
Missä pitäs käydä kerrohan se?? baareissa ottaa lisää velkaa tuhlata kaikki rahat.. kohta 50 tuhatta????