Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdin :)

10.09.2006 |

Heippa kaikki !

Tämä on aivan uusi juttu, nyt sain aikaseksi rekisteröityä että pääsen itse kirjoittelemaan .

En jaksanut selata kaikkia keskusteluja takaisinpäin, joten varmasti on paljon " minunlaisia" vauvakuumeen potijoita,niinkuin tämä yhteisökin kertoo mutta....Kertokaa loppuuko tämä ikinä ? :D Olen vasta 20 ja meinaan tulla suoraansanottuna hulluksi tämän kuumeeni kanssa...eipä siinä muuta auta kuin odotella, mutta sanokaa nyt jotain fiksua ? :D

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Hansuhelinä, aina mukaan mahtuu!!! Mukava kun meitä suht nuoria, reilu parikymppisiä on tänne muutamia " kasautunut" ja kaikilla suht sama vaihe päällä -yritys kova!!! Tervetuloa!!!

SadeOrkidea, kerro sitten miten kävi... onko sulla mitään oireita minnekään suuntaan? Mä mietin sitä, että jos on raskaana niin miten nopsaa tulee ekat oireet?? Kaikillehan ei taida tulla mitään, mutta varmaan yleensä jotakin tulee? Eiks sulla suht normaali kierto ole ollut??

Mulla on yksi hassu oire: himo mansikka eskomoihin! Siis aivan älytöntä, mutta niitä on vaan pakko saada! Tänäänkin mennyt jo 4! =) o-ou! Oiskohan siis iltalenkki kohdallaan!

Mä en tiedä omasta puolestani mitä ajatella, testi jonka tein niin oli tosi himee ja hämää kenties, mutta toisaalta erittäin himmee haamu voi olla positiivinenkin.... hm... mä oottelen vielä ja ehkä testaan ens vkolla viel kotona ja sit koitan saada aikaa terveyskeskukseen siis mennääks sitä vaan verikokeeseen? Tartteeks varata aika? Kuin nopsaa sen saa sit tietää? Hui, jänskättää! =)

Vierailija
42/69 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta sinun puolestasi!!!!!!!!!!!!!! Aamulla testaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kävin äsken ostamassa apteekista sellasen testin kun EarlyDetection. Sillä ei sinänsä oo väliä kuin herkkä se testi nyt on koska nää on jo niin montapäivää myöhässä. Se täti apteekissa ei osannut sanoa että onko sillä väliä et onko se siinä virtsakupissa 5 vai 20 s. Mutta luulis ettei se 20 s -merkintä siinä aivan turhaan ole ? (tein siis negatiivisen testin kun vahingossa pidin kupissa vain 5s kahdenkymmenen sijaan !)

Ajattelin testailla viimeistään torstaina, odotellaan nyt vähän kuitenkin vielä....Kun viime to tein sen negatiivisen. Sitten olis viikko mennyt ja täti kaks viikkoo myöhässä, niin jos sit ei näytä plussaa niin ei koskaan ! perskele :D

Oireita on kyllä ollut, (tai sitten kuvittelen vaan , hih ;D) Pahoinvointia parina aamuna ja hirveä kylmäys ! Yleensä oon aina hirveän lämminverinen ja nukun ilman vaatteita ja peittoja, mutta nyt oon nukkunut untuvatossut jalassa ja yöpuku päällä ! Samoin kun matkustettiin viikonloppuna junassa niin jouduin kääriytymään kahden takin alle ja silti oli aivan tajuttoman kylmä ! Oireethan voi tulla hyvinkin nopeaan käsittääkseni !?

Oi mansikkaeskimoita <3 :D

En tiedä yhtään miten se terkkaritesti onnistuu ? Luulis että voi mennä tostanoinvaan, ilman ajanvarausta ? Aika nopea juttuhan se on :) ?

Vierailija
44/69 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SadeOrkidea, kyllä sinulla aika hyvällä näyttää =) Eikös tuo palelukin ole yksi niistä yleisistä oiresta!?

Minä puhuin äsken kaverille testailusta ja hän kertoi, että hänen siskollaan ei ollut vielä neljännelläkään viikolla näkynyt testissä mitään, mutta hän oli kroppansa puolesta ollut aivan varma raskaudesta. Aika hassuja noi testit, mutta kyllähän niissä vähintään se 99% varmuus pitöisi olla (kun testi tehdään oikein =))

Mulla ei ole mitään pahoinvointia ollut, vain sellasta turvotusta ja päänsärkyä, ja molemmille puolille mahaan nipistelyä, ihan kuin munasolut siellä irtoilisi =) Jos en olisi raskaana niin vois kyllä ne menkat jo tulla, ei oo kiva elää tietämättömyydessä kun ei tätä asiaa voi olla ajattelemattakaan =) Mieluisin vaihtoehtohan tietty olisi ettei niitä menkkoja tulisi seuraavaan 9kuukauteen, hihi =) Kaikki on luonnon käsissä...

Olisihan se aivan ihanaa saada plussa =) Pidetään kaikin puolin peukkuja!!!!!!

Vierailija
45/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken testin ku en miiilläään malttanu oottaa ja yksi viiva vain:o Kyllä se nyt on uskottava et tää kierto on vaan sekaisin :(

Hohhoijaa ! Koht pitää käydä lekurissa jos ei tätii näy ! Ei oo ollu kyllä mitään oireita :o

Vierailija
46/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MENKKAOIREITA :D Niitä varmaan kuviteltuja raskausoireita sitäki enemmän:/

Vierailija
47/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin pääsin taas koneelle! Tulin käväisemään tässä kirjastossa, kun on pakko päästä taas kirjoittelemaan. Vois olla ihan aiheellista hankkia kone kotiinkin... En vaan oo halunnu isoa konetta valtaamaan nurkkaa olkkarista, ja läppäriä ei oo ollu varaa ostaa, kun mies opiskelee tällä hetkellä.

Tuli muuten SadeOrkidea mieleen, että opiskeleekohan meidän ukot samalle alalle, kun mun miehellä alkaa kans kohta parin vuoden työharj. josta saa palkkaa, eikä sellaisia kouluja varmaan hirveesti ole Suomen maassa...;) Eli jos miehesi opiskelee tuolla Tampereella päin, niin samassa koulussa varmaan ovat.

Itse asustelen Vantaalla, joten se on hieman heikentänyt meidän mahdollisuuksia... Tosiaan kun nähdään miehen kanssa lähinnä viikonloppuisin, eikä ovulaatio aina satu juuri niihin hetkiin. Mutta nyt on taas hyvät mahdollisuudet! Laskujeni mukaan ovulaatio ois sattunut juuri menneeseen vkloppuun.

Kyselitte niistä ihan alkuraskauden oireista, omaa kokemusta ei tietenkään ole,mutta miehen veljen vaimo on raskaana, joten hän on hieman valaissut minua näissä asioissa. kuulemma ihka eka oire oli turvonneet ja kovat rinnat. Tämäkin pariskunta oli jos muutaman kuukauden ehtinyt yritellä, joten oman kehon tutkiskelu oli tullut jo tutuksi, ja tästä oireesta ei voinut erehtyä. Se siis tuli noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä.

" Kateellisena" olen sitten seurannut rouvan hehkumista ja vatsan pyöristymistä... " huoh" ... No, eihän tässä kannata heittää kirvestä kaivoon, mutta on tämä raskaaksi tuleminen huomattavasti haastavampaa kuin mitä luulin! Ennen kuvittelin, että jos unohtaa yhdenkin pillerin, niin samantien pamahtaa paksuksi! Nyt oon ollut kohta 4kk ilman pillereitä, eikä mitään.

Kuinka kauan teillä kaikilla siis on siitä kun jätitte ehkäisyn?

Varmaan se luki jossain tuolla, mutta oon jo unohtanut..

Ja onko ne teidän miehet jo innostuneet asiasta, kun eikös ne aluksi olleet nihkeitä asian suhteen? Vai ymmärsinkö väärin...

Mun mies ei paljon yhtään suostu keskustelemaan aiheesta, syyksi on sanonut, ettei halua innostua ja innostaa minua liikaa, ettei pettymiset ole niin rankkoja...vasta sitten kun tulen raskaaksi, niin sitten vouhotetaan kunnolla. Kaipa se on järkevää, mutta minä en kyllä pysty chillaamaan enää yhtään! Joo, tulipa pälätettyä, toivottavasti joku teistä on koneella, oon vielä jonkun aikaa täällä netissä...

Ainiin, pitäiskö meidän sopia joku tunnus, että voidaan myöhemmin aloittaa sillä uusi keskustelu, niin ei tarvii tähään samaan ketjuun loputtomasti jatkaa?Siis vaikka joku hömppä nimi meidän poppoolle?

Vierailija
48/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ollut ketään paikalla, joten taidan tästä pikkuhiljaa häippäistä.. saatan kyllä olla menossa mutsille vielä iltasella, joten silloin käyn varmaan vilkaisemassa ootteko kirjoitelleet.

Mukavaa maanantain jatkoa! mulla ainakin tän päivän ainoa pelastus on katsoa kaverin kanssa täydelliset naiset... Kun tuo ukkokin on taas mut " hyljännyt" ...

Vierailija
49/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansuhelinä,

Hyvänen aika , samassa koulussa on meiän miehet ;) Sama juttu on nyt että asustelen eri paikkakunnalla :(

Mä olen lopettanut ehkäisyn vasta 3kk sitten...Minun mies ei kyllä ole kovin innostunut asiasta. Hän on aika vanhanaikanen ja ei hänen mielestä olla yhdessä oltu tarpeeksi kauan jne jne.. Kunhan minä vouhotan :D Lähinnä nyt ei meillä ole sellaista niin kovaa yritystä, vaan jos kohdalle sattuu niin sattuu :) Kuitenkin ehkäisyä emme käytä kummankin päätöksestä !

Mihin miehesi pääsi työharjoitteluun ? Oletteko kauan olleet yhdessä ?

Juu ajattelin kanssa et keksittäis hömppänimi meidän porukalle ? Ehdotuksia ? Taidetaan kaikki aika nuoria olla , voisko se liittyä jotenkin siihen se nimi ? :)

Vierailija
50/69 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi!

Miten teillä muilla on maanantai mennyt? Minulla töissä ja kamalassa pään säryssä.... Harvinaista meikäläiselle.

SadeOrkidea pahoittelut negasta! Aika outoa... !? Teithän testin varmasti oikein?! (luit varmasti 100 kertaa läpi, etkös!!? =)) Sitten vaan toivomaan menkkoja ja sitten ovulaatiopäiviä ja sitten uutta testiä kehiin, eikös vain!

Minulle tulee varmasti huomenna postissa viljatestejä (2), teen varmaan sitten loppuviikosta ainakin toisen jos tähän jotain tolkkua saisi =) Toivossa on hyvä elää!!!!!! Meilllä ollut ehkäisy kokonaan pois vasta parisen viikkoa.... lopetin cerazettepillerit ja (kai) siksi tätiä ei ole näkynyt tosiiiiiiiiiii piiiiiiiiiiitkään aikaan. Mies ekat 2 päivää käytti ehkäisyä, mutta pohdittuaan asioita lopetti sen ja nyt kuumeillaan, minä tietysti tuhannesti enemmän, muttei mieskään pahaksi laittaisi!!! =) Mies kävi tänään ostaa kotiteatterinkin kun hän luulee ettei sitten voi ostaa kun vauva tulee! .... =) kamalaa jos ei voisikaan saada lapsia... hui! positiivine ihmine mä olen.....

Just viikonloppuna käytiin kylässä miehen perheen luona ja siellä vaimo oli viimesillään raskaana.. oli se tosi kiva katsella sitä mahaa ja miettiä mikä sieltä kohta ulos putkahtaa!!! IHANAAAAAA!

Hm.. mikäs olisi hyvä nimi? hm.... pitääoäs hetki mietiskellä...

Vierailija
51/69 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SadeOrkidea: No onpa hauska juttu, että ovat samassa koulussa!;) Marraskuussa alkaa miehelläni työharjoittelu Tikkurilassa, joten pääsee kotiin asumaan! Jee! Entäpä sinun mies? Onko ne kenties samalla kurssillakin, vai milloin sun miehellä alkaa työharj?

Taas on tässä hieman kiirus, täytyy nimittäin lähteä himppeen katsomaan o.c... Vitsi mikä tv-narkkari mä taidan olla...=)

Niin se nimi.... hmmm... Mites ois joku Young moms tai täydelliset naiset tai joku muu vähän läppä...? Päättäkää te vaan joku, mut ilmoittakaa sit mulle! Käy ihan mikä vaan.

Onkos vielä ollut oireita? Mulla on tällä hetkellä normaalit ovulaation jälkeiset oireet, eli pientä rintojen arkuutta ja toispuoleista mahakipua.. Nyt on menossa kp 19/27-32, eli aika kauan pitää vielä odotella ennen kuin saa tietää...:(

Luin muuten yhdessä hujauksessa eilen ja tänään tosi hyvän kirjan, Rakkaustesti. Se kertoo parista joka yrittää lasta, mutta ei vaan onnista. On aika rankka, mutta lukemisen arvoinen! Ei se lasten saaminen todellakaan ole mikään itsestään selvyys. Toivottavasti sen muistaa aina, vaikka saisikin ns. helposti lapsen. Kauhee kun mä kuulostan, että me oltais jo vuosia yritetty!:)

Mutta kirjoitelkaahan taas!

Vierailija
52/69 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Hansuhelinä; Hänellä alkaa helmikuussa työharjoittelu Kuopiossa,eivät sentään samalla kurssilla ole :) Oletko kuinka ollut poliisikoululla käymässä ? Oon aika monta viikonloppua tullut siellä vietettyä,ainaki hyvät ruoat !! :)

Mun mielestä Täydelliset nuoret naiset ois aika hyvä ;) Kertokaa muut mitä mieltä olette ?

Mulla on täti vieläkin myöhässä n. 2 viikkoa ja 3päivää, mut nyt on kyllä aivan selkeitä menkkaoireita, itkettää ja tekee mieli karkkia :D

Nyt pakoa seuraamaan->

Vierailija
53/69 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten sellanen mieleen ,et kuinka teidän miehet osallistuu kotitöihin ?

Vierailija
54/69 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

mä oon lukenu teidän " jutustelua" ja ois kiva päästä mukaan. Cattolican kanssa olenkin joskus kirjoitellut, koska minulla oli myös se samat Cerazette pillerit, jotka huolestutti mieltä :) Nyt mäki oon päässy yli siitä pelosta, että niiden jälkeen ois vaikea tulla raskaaksi, koska säkin oot päässy jo piinailemaan :) Mulla on nyt kp11 ja tänään sain melko tumman viivan ovistestiin, joten toiveikkaana ollaan :)

Olen siis 26v kuumeilija. oonko liian vanha teidän seuraan? ;) Mut mun mies on vasta 22.v, joten eiks se kompensoi :D Meillä siis toista kuumeillaan. Esikois poitsu on 1v10kk. Mulla on ollu vauvakuume jo pitempään, mut nyt vasta sain miehen kuumeiluun mukaan tai siis suostumaan ajatukseen toisesta ;) Pillerit jätin pois elokuun lopulla.

Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta, mut nyt mulla on ihan semmonen olo, et tää toinen antaa odottaa itteensä pitkään.. En tiiä miks :/ Ehkä johtuu tosta mun Cerazette stressistä, kun se pisti kierron NIIIIN sekaisin.. Aina ennen ollut tosi tarkka ja säännöllinen kierto.

Mut jos van huolitte mut mukaan kuumeilemaan niin olisin kovasti tulossa :D

Yasmin

Vierailija
55/69 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin,

ethän sinä liian " vanha" ole meidän joukkoon,ei tänne sentään ikärajaa ole ;) Ja ihan kiva kun olet jo esikoisen saanut, niin voidaan kaikkea kysellä sulta ! :)

Kahvia ja puuroa ja kaameen sumuinen päivä :o

Mitäs muuten kiialle kuuluu ? ootko testaillut ?

Hyvää keksiviikkoa ;)

Vierailija
56/69 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikoa vaan täältäkin päin! Poitsu nukkuu, joten taas kerkee notkumaan koneella. Mä aattelin taas iltapäivällä vähän tikutella noilla ovistikuilla :) Me kyllä pupuillaan vähintään joka toinen päivä, joten ei sillä oviksen ajankohdalla ole niin väliä, mut on hauska ees jotain testejä tehdä :D Ja kivaa on saada tietää, että ees periaatteessa on mahdollista ovuloida jo nyt.

Cattolica, joko oot testaillu uusilla testeillä? Mä täällä kuumeisesti oottelen plussauutisia sulta :) Eka raskaudessa mulle ei siis kerennyt tulla yhtiäkään menkkoja pillereiden jälkeen eli kyl se on mahdollista että on heti tärpännyt. Me jätettiin pillerit pois silloin tammikuussa ja helmikuussa testasin plussan :) Ja kannattasko sun Sadeorkidea kans viel testailla? Niin kauan ku täti ei oo tullu kylään, niin toivo elää ;)

Hansuhelinä, sullakihan alkaa jo piinaviikko, jos oikeen muistan aikasemmin lukeneeni. Mulla vasta kp12, joten mä saan ootella viel kauan.. Eikä tuo kierto vieläkään oo välttämättä normaali, joten jännityksessä eletään..

Taidan mäki mennä ottamaan pienet tirsat, et sit jaksaa taas päivän touhuta :)

Yasmin

Vierailija
57/69 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä! Kirjoitin varmaan yli puol tuntia tosi pitkää viestiä, ja sit tää kone ei suostunut laittaa sitä näkyville. Se vaan väitti etten mä muka ole kirjautunut. En nyt enää ehdi kirjoittamaan sitä uudestaan, mutta kyselen vaan nopeasti miten teillä tänään menee? Vieläkö on oireita? Ainiin! Tervetuloa vaan Yasmin! :) Nyt täytyy jo juosta!

-Hansuhelinä kp 20/27-32

Vierailija
58/69 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikkista moi kaikille ja Yasmin tervetuloa mukaan! Minusta se täydelliset naiset kuulosti juuri sopivalle nimelle, hyvä idis =)

minulla ollut niin kiireinen alkuviikko ettei ole ehtinyt vauvaasioitakaan pohtimaan/miettimään paitsi kuin yöuniin ne tulee lähes joka yö, milloin olen synnyttämässä, milloin juuri plussannut ym ym. =) hih aika hassua!

ei ole tätiä näkynyt enkä ole vielä uudestaan testannutkaan, eilen minulle kolahti postista niitä tilaamiani viljatestejä, ehkä viikonlopulla testaan uudestaan!

Ostin just eilen maksamakkarapötkön ja äsken tein koulutyötä ravitsemuksesta ja siinä sanottiin että raskaana olevan naisen täytyy välttää maksamakkaraa kun keskenmenoriski kaksinkertaistuu silloin niin heti ajattelin mitäs jos olenkin raskaana jne... hui! Onneksi en ole paljoa kerinnyt syödä.. Nooh, tuskinpa olen raskaana, ei oo yhtään sellanen olo että oisin (enää), mitä nyt päänsärkyä ja väsymystä mutta muuten kaikki hyvin, menkka oireetkin kokonaan kadonnut.

Harmi kun koskaan menin syömään niitä cerazettejä, palutuukohan tämä kierto koskaan paikoilleen, eihän sitä voi ilman tätiä elää... kohta 9 viikkoa huh huh!.... puuh wuuh

Niistä kotitöistä.. hm.. minä tykkään meillä olla sellainen " kodin hengetär" , monesti teen kaiken itse siis siivoukset ym, mutta meillä mies yleensä laittaa aina ruoan ja tietty tekee " raskaammat" hommat kuten puistelee matot jne, joskus olen laittanut miehen siivoamaan, harvoin hän omaaloitteisesti siihen ryhtyy (paitsi tiskaamaan) niin loppujen lopuksi valitan vain miksei hän ole siivonnut kaikkea kunnolla niin mieluummin teen sen aina itse =) olen liian perfektionisti kodin suhteen, oikeasti, 3x viikossa imuroitava ym muuten " sekoan" heh heh mutta en voi sietää sotkua... minun äiti aina sanookin, että " kun teillä on lapsia niin tahti muuttuu.." niin kai, lapset saavat sotkea ja olla lapsia =)

millon testaatte?

nyt kiiruhdettava

Vierailija
59/69 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas hieman enemmän aikaa kirjoitella!

Ihanaa kun on jo torstai, huomenna kulta tulee kotiin!;)

SadeOrkidea: Kyselit, että olenko vieraillut pk:lla, oikeastaan olen vaan kerran ollut siellä. Siellä oli silloin joku läheistenpäivä, ja jäätiin sit viettämään sinne viikonloppua. Ei ole houkutellut mennä uudestaan, oli sen verran ankea kämppä. Ei paljon käy kateeksi, kun mies joutuu asustamaan about 5 neliön huoneessa jonkun karvaisen bodarin kanssa!;) No, osaapahan arvostaa kotioloja kun tulee takaisin.

Sitten niistä kotitöistä: mua on siunattu siitä ihmeellisellä miehellä, että sillä tosiaan on kotityöt hanskassa. Alussa meillä olikin pientä ongelmaa siitä, että hän on sellainen siivousintoilija, etten minä ehtinyt hommiin ollenkaan mukaan. Minä taas olen vähän sellainen suurpiirteinen tyyppi, ettei kaiken tarvitse olla tiptop. No, pari vuotta ollaan oltu nyt naimisissa, joten kyllä minäkin olen pikkuhiljaa oppinut taloudenhoitoa....;) Siitä olen tyytyväinen, että ruoanlaitto on minun hommani, tykkään leipoa ja kokeilla uusia reseptejä. Mies osaa tehdä lähinnä epäilyttävän näköisen munakkaan. Eli meillä on käytännössä päinvastoin kuin Cattolicalla.

Ensiviikolla alkaa mulla sitten piinailu...! Oon kyllä varma että huomaan heti, jos olen raskaana, sen verran paljon on näitä omia tuntemuksia tullut tulkittua. Eli jos ei kohta tule jotain oireita, niin sitten ei ole taaskaan tärpännyt.

Toisaalta tämä vauvakuumeilu on aika rankkaakin kaiken ihanuutensa ohella. Oon lukenut varmaan tuhat vauvalehteä, suurinpiirtein opetellut niitä ulkoa. Joskus tuntuu, että mitä enemmän luen niitä juttuja, sitä epätodennäköisemmäksi se tulee, että minulle voisi tapahtua jotain niin ihanaa,että tulisin raskaaksi. Täytyisi vaan lopettaa stressaaminen. Onneksi tänne voi tulla purkamaan!

Cattolica: Toivottavasti saat pian kiertosi järjestykseen, vaikka sitten tädin kylään. Tai sitten selkeät raskausoireet! On se ilmeisesti kuitenkin mahdollista että olisit raskaana!

No, nyt taas häivyttävä, tsemmpiä teille taas ja mites se nyt sanotaan: " plussasäteitä" ! ;9

-Hansu kp 21/27-32

Vierailija
60/69 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkista moi,

Hansuhelinä, pidän sinulle peukkuja, plussapaukkuja siis =) Millainen sinulla oli ensimmäinen raskaus, näkyikö oireet nopeasti? Söitkä ennen ekaa pillereitä?

Minä tein äsken testin ja niin selkeä NEGA sieltä tuli, että haaveita ne oli mitä oli viime viikolla, en siis ole raskaana ainakaan vielä, hui kamalaa kun on lukenut jotakin noita juttuja että voipi mennä ties kuinka kauan että pillereiden jälkeen tulee raskaaksi, voi harmi =( Onhan onneksi niitäkin kenellä ekasta kierrosta tullut, minun siis kannattaisi ostaa varmaan ovulaatiotestejä niin voisi katsella onko niitä päiviä laisinkaan.. soitin terkkarille ja hän kyllä sanoi vaikkei tätiä olisikaan niin tärpätä voi. Kaikki niin yksilöllistä. Puuh, saa odottaa ja odottaa, sellaistahan tämä on. Yhtä jännitys elokuvaa! =) Okei okei, eihän me olla vielä kauaa edes ilman ehkäisyä oltu niin ei pidä voivotella, vauva vaan on niin niin tervetullut =)

No, keskitytään nyt sit oikein täydellä energialla työntekoon ja loppuihin kouluhommeleihin, nyt päätin etten koko ajan vauvaa pohdi ja puhele, mikä olisi ihanampaakaan kun yht äkkiä huomata että onkin raskaana =) =) Hihi! *vaipuu jo heti kuitenkin vauvaajatuksiin* hehe!