Pohdin :)
Heippa kaikki !
Tämä on aivan uusi juttu, nyt sain aikaseksi rekisteröityä että pääsen itse kirjoittelemaan .
En jaksanut selata kaikkia keskusteluja takaisinpäin, joten varmasti on paljon " minunlaisia" vauvakuumeen potijoita,niinkuin tämä yhteisökin kertoo mutta....Kertokaa loppuuko tämä ikinä ? :D Olen vasta 20 ja meinaan tulla suoraansanottuna hulluksi tämän kuumeeni kanssa...eipä siinä muuta auta kuin odotella, mutta sanokaa nyt jotain fiksua ? :D
Kommentit (69)
Tai päivähän se jo on :) Poitsu on jo päiväunilla ja mä vaan roikun netissä yöpuku päällä.. Äsken taas tikuttelin ja oli pakko tulla kertomaan, et taas viivat oli melkeen yhtä vahvat eli plussaa tais ovistikku näyttää tai ainakin melkein plussaa :D Eli nyt siis kovasti yritystä peliin.. Eilen olin jotenki taas ihan luovuttamassa tältä kuulta, mut nyt taas näyttää valosammalta :) Ehkä ois parempi ku ei tikuttelis ollenkaan ni ei tarvis huolehtia niistäkin :)
Mut hauskaa viikonloppua teille kaikille!!! Mä meen nyt pukemaan ja vähän siivoileen!!
Yasmin
Moikka moi!
Täällä tuskin kukaan tähän aikaan on, minä tulin juuri kylästä kotia, mies yövuorossa ja ajattelinpa hiukan rauhassa surffailla =) *hiukan haukoittelee* huomenna saa nukkua =)
Yasmin, oletkin ehkä joskus jo sanonutkin, minkä ikäinen vauva sinulla on? Mitä ovulaatiotestejä käytät? (käyn ostaa!) Sinull akuitenkin täti käynyt näyttäytymässä!?
Miksi ihmeessä moista cerazetteä kirjoitetaan (reseptiä)?! Harmi kun mercilon nostatti verenpaineita ja jouduin vaihtaa mineihin ja sitten tulikin tämä ikiihana cerazette, ei pitäisi näin manata, mutta hiukan harmituttaa. Mercilonin aikaan täti oli tunnilleen tarkka, cerazetteä en syönyt kuin 2 lituskaa, kunnes lopetin. Elimistö reagoi näin!
On ihana olo kun on antanut mahdollisuuden jos vauva olisi tulossa niin tervetuloa, ei ole estettä, varmaan jos ei raskaaksi tulekaan esim tämän vuoden puolella niin rupeaa miettii mikähän mussa on vikana, nooh, toivotaan, että kohta plussaillaan!!!!!!!!!!! <3 onhan sitä tässä pupuiltu eli koskaan ei tiedä milloin! =)
Harmi kun terkkari ei huolinut minua ajanvarauksessa... olisin vain halunnut käydä jutustelemassa asioista... yksityiselle kai pitää mennä!
Hyvää yötä ja plussaonnea!
Heippa,
Cattolica: kysyit meidän poitsusta eli hän on nyt 1v10kk. Mullakin oli ennen käytössä nomaalit e-pillerit (Cilest) ja kierto oli suurinpiirtein tunnin tarkkuudella. Ja raskaaksi siis tulin heti kun pillerit silloin lopetin. Cerazetteä aloin syödä, koska imettämisen aikana ei saanut e-pillereitä käyttää. Merkistä en ollut ikinä mitään kuullut niin otin sen kiltisti vastaan, kun lääkäri niitä kirjotti. Kerkesin pilsuja syödä siis yli puoltoista vuotta. Lopettamisen jälkeen tuli seuraavalla vkolla pari päivää niukkaa vuotoa ja siitä reilun vkon päästä normaalita tuntuvat menkat, jotka kylläkin kesti vaan 3 päivää. Ota noista nyt sit selvää.. No, kp:n laskemisen aloitin kuitenkin niistä. Nyt siis menossa kp15. Ovulaatiotestejä sekä raskaustestejä tilasin www.kotitestit.com ja jos makso heti nettipankissa niin ne myös heti postitettiin. Tuli siis tosi nopeasti. Tilasin paketin, jossa oli 10 ovulaatiotestiä ja 3 raskaustestiä. Ovat siis liuskatestejä ja merkiltään Advanced. Raskaustestit on 10mlU eli tosi herkkiä. Olikohan tuo paketti postikuluineen 19e. Eilen siis sain ovulaatiotestiin aika varman plussan, tänään en oo viel kokeillu. Mut pupuiltu on koko ajan :D Toivotaan et sullakin jotain selvyyttä asiaan tulis, joka plussa pärähtöis tai sit ees tulis täti kylään ja voisit alottaa oviksen metsästyksen :) Tietenki se plussa on paljon mukavampi vieras :)
Mites muilla? Onko kukaan testaillu? Tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Haluis niin paljon kuulla plussauutisia ni jos se omaki mieli siitä sit taas kohenis..
Yasmin
Olin tosiaaan tuolla etelänmaalla viime viikon mut nyt tulin takas ja heti tänne kirjotteleen:)
tervetulloo joukkoon yasmin ja hansuhelinä!kiva saada lisää juttukavereita,kaipa tää on jo kunnon porukka:) täydelliset nuoret naiset,hihi;)
luin noita teijän aiempia kirjotteluita,aika hauskaa kun hansuhelinän ja sade orkidean miehet on samassa koulussa!meillä se olen minä joka opiskelee,onneks valmistun jo keväällä niin se paljon toivottu vauva saa sitten kaiken huomion<3
mulla tosiaan sellaset lyhyt menkat tossa välissä oli,nyt kp.11 ja pupuilut käynnissä;D tää on jo 5 yrityskerta sitten pillereiden.mä käytin sillon alkuvuodesta melianea,ja kierto kyllä oli 35 niitten lopetuksen jälkeen,mut siitä eteenpäin ihan säännöllinen.harmistus kun teillä on niintä tyhmiä pillereitä ollut käytössä:/..mut eiköhän ne kierrot tasaannu ja oviksen pärähdä paikalle:)
meillä oli eilen tuparit ja sain vaivoin 2 siideriä juotua..tuli niin huono olo:/ taitaa toivottu tuleva elämänmuutos ehkä jo pyöriä alitajunnassa..
nyt on kyllä tosi väsy,nukuttiin puoli yhteen vaikka oltiin jo kolmelta nukkumassa.weird..
taidan lähteä tästä kahvin keittoon.mies tänään 22v:) ja sukua kylään.mutta päivänjatkoja kaikille!
ps.sori kun oon vähän ulkona kun olin poissa..oli vähän omanapanen viesti:/ mutta nyt oon taas seuraamassa palstaa tiiviisti:)
mitä te kaikki muuten hommailette?koulua,töitä??..jos saan udella..:)
Heippa kaikille ja tervetuloa Kiia takaisin Suomen syksyyn. Nyt ei voi sanoa et kylmään syksyyn, kun on ollut niin lämpimät ilmat :) Tosi ihanaa ku on saanut olla ulkona eikä oo tarvinnu istua sisällä ja katsoa vesisadetta. Mä oon kotiäitinä tällä hetkellä ja toivotaan et saan jatkossaki jäädä kotiin ja se vauva meille tulla tupsahtais :) Työpaikka on kyllä oottamassa, mutta mulla ei kyllä ole sinne mikään kiire. Valmistuin viime jouluna matkailualan raestonomiksi ja matkailualalla oon. Tässä ois vielä semmonenkin juttu, että vauvan lasketunajan pitäs olla ennen 2007 marraskuun loppua, koska silloin esikoinen täyttää 3v. Eli saisin samaa äippäpäivärahaa kun esikoisestakin jos vauva vaan syntyy ennen ku esikoinen on 3v. Se on se uus laki. Ennenhän on tipahtanut äippäraha minimiin jos ei välissä ole käynyt töissä. Mutta jos vauvelia ei kuulu tässä tämän vuoden puolella niin sitten on kai töihin mentävä piipahtamaan. Ja se ei kyllä yhtään houkuta. Ja vauvakuume on niin kova, että ei haluaisi edes ajatella semmosta vaihtoehtoa että kohta ei saisi jo plussata.
Mites Cattolica, aioitko vielä soittaa terkkarille huomenna? Minusta on kyllä vähän outoa, että vaan nauretaan jos toinen soittaa ja haluaa apua saada. tuskin kukaan soittelee, ellei tosissaan ole huolissaan. Epätietoisuudessa ei ole kiva elää. toivotaan, että pääsisit selvittämään asiaa. Yli 60päivän kierto ei oo enää normaalia, mutta niin kuin joskus aikasemminkin sanoin niin Cerazeten kanssa mikään ei ollut normaalia. Itseäni kans huolestuttaa ovuloiminen.. Eilenhän sain plussan ovistestiin ja myös limaa näytti tulevan, mutta tänään taas ei mitään eli aika kuivaa on ollut.. Ei siis kovin lupaavalta näytä :/ Tyhmää.. mutta ei auta kuin odotella ja pupuilla innokkaasti :D
Kiia, me mennään aika samoissa päivissä eli mullakin oli lyhyet menkat ja niistä oon sit laskenu kp:t ja nyt menossa 16. Kierron pituudesta ei mitään hajua, koska vasta kuukausi sitten lopetin ne pilsut. Katotan miten käy.. Mutta teille paljon pupuiluintoa ja toivottavasti bongaat oviksen ja pääset piinailemaan :)
Kaikille plussasäteitä!!
Yasmin
kiia, tervetuloa takaisin, sait varmasti maukkaat rusketukset vielä tähän Suomen kesän päätteeksi!!!! =9
Juu taidan pirauttaa huomenna terkkarille ja koittaa saada sen ajan, pakkohan minun on sinne jo päästä, ihan mielenterveyden vuoksi =) Jos ei niin voisin käydä yksityisellä, olen joskus käynyt muun asian vuoksi ja siellä hommat hoituu =) Olen kyllä koittanut surffailla netissä ja löytänyt paljon tietoa rakkaasta cerazetestä ja ei tuo taida kovin epänormaalia olla, että menkat katoaa kun kyseistä merkkiä käyttää, mutta kun ei merkkiäkään kuin se yksi tuhruvuoto päivä viimeviikolla niin haluan asaiasta selkoa... Testatakin vielä mieli tekisi, mutta to oli se nega niin en ainakaan vielä testaa... onhan tässä paljon pupuiltu eli who knows! Oho, olen positiivinen! =) Mutta ei saa liikaa odottaa niin ei tipu korkealta.... U
Minä teen siis kokopäivä työtä ja etänä opiskelen samalla, valmistuminen viimeistään maaliskuussa ja työpaikka siis on!! Olen ajatellut asiaa niin, että jos vauva syntyisi joskus ensi kesän aikana (toivotaan, että saadaan vauva alulle!) niin olisin vähintään sen vuoden kotona ja sinä aikana pohdiskelisin mitä haluan tehdä, toki pidän nykyisestä työpaikastanikin, mutta mutta.... elämä on täynnä mahdollisuuksia! eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu niin yritän olla suunnittelematta elämää kovin pitkälle... toki haaveissa aina kaikki mahdollista!=) On se sillain helpottavaa kun on toi työpaikka, ja vielä enemmän helpottaa kun saan koulun loppuun.. Minä olin lukion jälkeen paru vuotta ulkomailla niin hiukan tuo opiskeluinto oli välillä kateissa, mutta vuosi sitten otin itseäni niskasta kiinni ja koulu on kohjta käyty! Täyden työn ohella rankkaa etäopiskelu, mutta hyvin on jakseltu, aina välillä pientä stressiä =)
Tämä päivä mennyt aika harakoille, mutta rentoutunut olen =) Mies hieroi juuri öljyllä.... hohhoijaa! =)
MUkavaa alkuviikkoa kaikille ja plussaonnea!!! Hyvien uutisten merkeissä taas...
että jollain muullakin on kamala vauvakuume, mulla on nimittäin kanssa ja oon vasta 18!?Tää ei oikeesti lopu ikinä ja tuun varmaan kohta oikeesti kans hulluksi tän kuumeen kanssa...Mies ei vielä lasta halua kun se on se hemmetin raha olevinnaan se mitä puuttuu(tekosyy)...
Mailaa mulle jos haluat susku_872@luukku. com niin jutellaan lisää:)
sininenkyynel Täydellisiin Naisiin:) meijän ihkauusi pino!me ollaan kaikki nuoria ja halutaan lapsi<3
Myöhäisillan terkut kaikille!
Harmi, et Cattolica negan sait, mut niinkuin sanoit niin vastahan oot pillerit jättänyt pois joten ei vielä mitään hätää. Ja niin pitkään kun ei tätiä näy on myös mahdollisuus olla jo raskaana. Ehkä se ei näy vielä.. Mullahan siis oli niin ettei pillereitten jälkeen tullut menkkoja ku raskaana jo oltiin. Ja mähän jätin nyt pillerit suurinpiirtein samaan aikaan sun kaa pois, jos oikein muistan. Oon ollu nyt kk syömättä. Ja jos noista vuodoista mitään voisi päätellä ni nyt ois kp 13. Menkat siis alko ihan normaalisti, mut kesti vaan 3päivää ku yleensä aina ennen 5. Siis ennen tarkottaa, ennen ku alko Cerazetteä syömään. Sen pillerin kanssa mikään ei oo normaalia :D Mut ota sit moista selvää.. Toivotaan et kierto palais nopesti entiselleen noitten Cerazettien jälkeen ja päästäis ovuloimaan ja siten myös plussaamaan :) Mäki oon niin kuumeissani ettei millään jaksais oottaa..
Mä oon yrittäny sitä ovista bongata ja toissapäivänä sain jo lupaavan plussan ja tänään taas ihan haaleen :/ En ymmärrä.. Joko se ovis oli jo tai sit sitä ei tullukkaan.. Mitään ovisoireita en oo ikinä osannu bongata.. Tai en oo ikinä niitä enne mitenkään miettiny ja nyt sitten oon yrittäny suurennuslasin kautta kaikkee mahollista havainnoida ja mitään en oo huomannu :/
Nyt on pakko käydä nukkumaan, et jaksaa taas aamulla pompata ylös kun poitsu kutsuu :)
Yasmin