Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen törkeät kommentit ulkonäöstä

Vierailija
09.02.2015 |

Olemme juuri muuttamassa yhteen, suhdetta takana vuosi ja mies (26v.) aloittanut viime viikkoina ihme nälvimisen koskien minun ulkonäköä...tässä muutama esimerkki;
- Miehen mielestä olen nykyään läski, vaikka samoissa mitoissa ollut suhteen alusta asti (160/52).
- Haluaa kuulemma isorintaisen naisen, minulla liian pienet... Ihmettelen vain miksi kelpasin aikoinaan, mutta nyt kuulen piikittelyä asiasta päivittäin...
- Milloin kulmakarvani ovat rumat, tai nenä liian iso yms yms yms

Olen aivan ihmeissäni miksi mies on alkanut käyttäytymään noin yhtäkkiä, ja vielä kun nuo loukkaavat kommentit eivät tule riidan yhteydessä, vaan ihan yhtäkkiä vaikka aamun ensimmäisenä lauseena. Itsetuntoni alkaa olemaan täysin mennyttä ja ahdistaa muuttaa saman katon alle tuollaisen kanssa...
Eilen vastasin yhteen kommenttiin "En näköjään kelpaa enään mitenkään päin", johon mies sanoi "Älä nyt kiukuttele"... Lusikat jakoon vai mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:03"]

Tää on taas niin tätä, todella uskottavaa lätinää. Täällä on jonkun femakon kanppania nyt meneillään.

[/quote]

Miesasiamies asialla.

Vierailija
22/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan herkku? :)

Eräs miesystävä kommentoi mun pieniä tissejä, sanoin sille että maksa mulle silarit. Ei sillä raukalla ollut varaa maksaa niitä.
Myöhemmin otin omakustanteisesti silarit ja oon hyvässä suhteessa. Tää exä on työtön ja spurgu, ei kait ole kelvannut edes enää pienirintaisille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:08"]Tiukka keskustelu, johon olet itse täysin valmistautunut. Ole valmis eroamaan keskustelun päätteeksi. Luulen ettei mies koe puheitaan vääriksi ja loukkaaviksi. Mutta jos alkaa syyttää sinua herkäksi tms. niin Lähde!
[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Ei kukaan ex-poikaystävistäkään ole käyttäytynyt tällä tavalla, joten on pieni pilke myös siitä, että vika ei ole minussa... ja vaikka olisinkin kaikkea sitä, mitä mies sanoo, niin itse hän minut valitsi ja halusi pitää omanaan.

Vierailija
24/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:13"]Mies on varmaan herkku? :)

Eräs miesystävä kommentoi mun pieniä tissejä, sanoin sille että maksa mulle silarit. Ei sillä raukalla ollut varaa maksaa niitä.
Myöhemmin otin omakustanteisesti silarit ja oon hyvässä suhteessa. Tää exä on työtön ja spurgu, ei kait ole kelvannut edes enää pienirintaisille naisille.
[/quote]

Mies on ihan "katseltava", ei mikään mieskalenteri tapaus kuitenkaan ja tietää sen itsekin... Siksi onkin outoa, että viitsii edes laukoa tuollaista.

ap

Vierailija
25/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omaan korvaan siltä, että miestä pelottaa sitoutuminen tai hän haluaa erota.

Hävettää myöntää, että olen itsekin käyttäytynyt vastaavalla tavalla kun halusin päästä seurustelukumpanista eroon, mutta en uskaltanut sanoa sitä suoraan. Aloin käyttäytymään niin vittumaisesti, että toinen lopulta jätti minut. Haukuin kaikkea mitä hän teki tai miltä hän näytti, ja olin kaikin tavoin ilkeä ja kylmä. Onneksi sitä on tullut vähän aikuistuttua viime aikoina...

Vierailija
26/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se kaivautuu ulos kuorestaan...

MUTTA OLENNAISTA ON...mitä sinä haluat?

toimi sen mukaan.

hyssytellä ei kannata . Ja nuo kommentit...mitä kiukuttelee...itsehän se kiukuttelee. Ja sinä leikit marttyyria...ei kelpaa ukolle?

kelpaako sinulle tuollainen ukko?

et sinä ole mikään objekti, jota tarkkaillaan ja arvostellaan. Sinä olet subjekti. Sinä toimit. Sinä itse päätät omista valinnoistasi.

mä ainakin sanoisin. Että toi loUKKAA ja että lopettaa sen nyt vaan heti.

tai sit Rupeet yhtä veemäiseksi..ja arvostelet ja kysyt sit miltä tuntuu...ja muista sanoa, että mitä se nyt kiukuttelee... Pikkujutuista...

LUSIKAT JAKOON, JOS EI TAJUA. PUHU ENSIN. KESKUSTELKAA IHAN OIKEESTI. TEILLÄ ON HAASTETTA.

Vierailija
27/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et illan tullen sitten nöyristele, ota suihin ja tee kaikkea mitä mies ikinä kehtaa pyytää? Saatko suhteelta yhtään mitään vai miksi edes ajattelet muita vaihtoehtoja kuin eroamista? Etkö pidä ollenkaan itsestäsi? Miten muuten mies käyttää sinua hyväkseen?

Vierailija
28/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on jotenkin naksahtanut muuttostressin takia päässä joku. Pelottavaa.

Vierailija
29/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:03"]

Tää on taas niin tätä, todella uskottavaa lätinää. Täällä on jonkun femakon kanppania nyt meneillään.

[/quote]

Miesasiamies asialla.

[/quote]

Onkohan jopa itse Toni saapunut meitä sivistämään.

Vierailija
30/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehellä olla narsistisia piirteitä? Narsisti osaa olla suhteen alussa mitä hurmaavin, mutta sitten kun saa toisen loukkuunsa, todellinen luonne alkaa paljastua. Tähän kuuluu toisen ihmisen vähättely ja alistaminen.