Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on ilkeätä juoruta siitä Charlenesta. Ihmettelen kovasti miksi Albert kertoo asioita julkisuuteen. Ottaisi

Vierailija
19.11.2021 |

mieluummin vaikka eron.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albert ei anna eroa vaan sulkee itsepäisen vaimon hoitolaitokseen. Noin on rikkaat miehet tehneet ennenkin.

Outoa, että onnistuu vielä nykyaikanakin.

No ei onnistu. Yksikin lause Charlenelta julkisuuteen näin nykyaikana ja Albert olisi järjettömän kokoisessa pulassa. Charlene kuitenkaan ei ole sanonut mitään.

onko hänet uhkailtu hiljaiseksi? Esim. jos sanoo mitään poikkipuolista menettää lapsensa ja yhteyden heihin?

Tajuatko millainen paskamyrsky nousisi, jos Charlene sanoisi julkisesti, että hänet on lasten menettämisen uhalla pakotettu pysymään hiljaa roolissaan vastoin tahtoaan? Albert ei siitä selviäisi.

niin, tajuatko miksi voi olla todennäköistä, etä C on hoitolaitoksessa useita viikkoja "toipumassa". On sekin hiljentämistä, että suljetaan hoitolaitokseen.  Tämä ei siis ole väite, että juuri näin on varmasti tapahtunut, vaan kommentti sinulle, sinun kommenttiisi. Ihmiset voi hiljentää niin monella eri tavalla. Mieheni kuuluu erääseen eurooppalaiseen aatelissukuun ja on sukua eräälle eurooppalaiselle kuninkaalliselle suvulle. Olen saanut hänen sukunsa kautta kuulla ja lukea kaikenlaista, ja jokainen voi kyllä itsekin perehtyä historiaan ja tutkia vaikkapa sitä miten hoveissa on ennenkin osattu hiljentää ns. vaaralliset ihmiset, jotka voisivat aiheuttaa skandaalin.

Hiljentää en mä tiedä. Onhan tuo julkisuudessakin välillä nähty. Luulisi, että silloin ihmiset olisi pommittaneet kysymyksillä, jos niitä olisi hirveästi ollut ja varmaan ruhtinatar olisi mielellään vastannut, jos olisi ollut kysyttävää.

Vierailija
42/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks  tämmösistä Monacon pälleistä edes uutisoidaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina, että Albert on homo. Siitä ei uutisoitu mitään naisjuttuja ikinä silloin nuorempana.

Vierailija
44/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea masennus selvästi.

Miten se on ilmennyt kun en itse ole seurannut miten on elellyt. Ei kai kukaan täällä palstalaisistakaan voi väittää että olisi kovin tiiviisti seurannut päivittäisiä toimia.

Mä kuulin kerran ihan hullun tarinan, että jostain huhuttiin vaikka mitä masennus sun muuta. Sit nää "pässit" maalitti "tukemassa" tätä tyyppiä, joka oli ihan et "kyllä ihmiset on hulluja" siis mun takia raahautuvat samaan aikaan kadulle lenkkeilemään sun muuta. Kyllä ihmiset on hulluja ajattelin kun kuulin tuosta. Menisitkö? "Nyt Pirkkoa tukemaan kaduille" ööö, mä en menisi. Olkoon vaikka mikä nyyhky tarina kerrottu. Mut mä oonkin vähän ilkeä ja sydämetön.

Vierailija
45/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mielenterveysongelmista puhumista ei nykyaikana pitäisi ajatella juoruiluna tai mollauksena. Hyvä että maailma muuttuu ja nämäkin asiat normalisoituvat. Moni kärsii henkisistä ongelmista, ei niitä pidä maton alle lakaista tai demonisoida. Ei edes valtaa pitävien.

Vierailija
46/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleisö tajuaisi mitä ovat aiheuttaneet lapsille älyttömällä riekkumisella ja maalittamisella, varmaan häpeäisivät, mutta eivät tajua, liian tyhmiä siihen valitettavasti. Voihan sitä huijata itseään ja leikkiä että vaan vanhempia tuli dissattua. Uskomatonta kuinka kiihkossaan näpäyttää vanhempia ollaan valmis lähes kiduttamaan lapsia. Ja sitä eivät tajua eivätkä huomaa. Ehkä fiksuimmille omatunto jossain kolkuttaa, varsinkin jos tietäisivät mitä on tehty.

No, korona onneksi vähän hillitsi ihmisiä juoksemasta kun päättömät kanat tuolla kaduilla ja kaupoissa.

Täytyy sanoa, että vaikka en julkkis ole ollut niin olin oikeastaan tyytyväinen kun niskaan huohottajat ja kälättäjät ja lässyttäjät väheni huomattavasti koronan tultua.

Vierailija
47/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aina, että Albert on homo. Siitä ei uutisoitu mitään naisjuttuja ikinä silloin nuorempana.

Ei pidä paikkaansa, kyllä uutisoitiin. Suomessa kylläkin vähemmän, mutta kyllä hänet bongattiin milloin minkäkin naisen seurassa, huvijahdillaan ja muuallakin.

Oli ihan tunnettu naistenmies.

Vierailija
48/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni mielenterveysongelmista puhumista ei nykyaikana pitäisi ajatella juoruiluna tai mollauksena. Hyvä että maailma muuttuu ja nämäkin asiat normalisoituvat. Moni kärsii henkisistä ongelmista, ei niitä pidä maton alle lakaista tai demonisoida. Ei edes valtaa pitävien.

Ei tietenkään, mutta ei niistä voi niin puhua, no niin että joku päättää jostain kotona olevasta henkilöstä, jonka kanssa ei ole edes tekemisissä jonkun diagnoosin ja levittelee sitä ympäriinsä. Se on kunnianloukkaus, ei mitään demonisoimista.

Mutta toisaalta onhan se hurjaa varmaan olla huomion kohde ihan mistä syystä tahansa. Eihän sitä ketään nyt pelkästään masis epäilyjen takia kuuluisaksi tai seurattavaksi voi tulla. Johan sitä joka toinen yrittäisi tulla masis julkkikseksi.

Mä en olis niin varma tuon Charlenen mt ongelmista, ellei ole niistä itse avoimesti kertonut, enkä ole ainakaan itse kuullut julkisuudessa hullusta käytöksestä.

Vierailija
49/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paha syömishäiriö?

Vierailija
50/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko varmaan iste ainakin henkisen pahoinvoinnin syy, usein se on joku lähipiiristä. Joillekin o nnautinnollista sadistinen kidutus, holhoaminen ja kontrollointi, ja henksiesti "heikoilla"olevaa kohtaan se on superhelppoa, ja etenkin kun saa jukisesti h u llun maineeseen uhrinsa. Jos näin on, ottaisi Charlene itse eron, niin saisi alkaa parantumisprosessi rauhassa.

Mua kiinnostaisi vielä tuo hullun maine? Mistä se on tullut mitä se on sanonut, mitä tehnyt, miten käyttäytynyt?

Tai, voihan sitä kai laittaa hullun maineen, jos ei sano mitään, ei käyttäydy mitenkään erikoisesti eikä tee mitään erityistä, jos kovasti haluaa jollekin laittaa.

Vierailija
51/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun niillä ei ole täydellinen seksielämä ja sekös hovia ja rahvasta huolettaa, kun kaikki pitää olla kuninkaallisilla täydellistä. Muuten ei hymyilytä.

Vierailija
52/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Seksi pyörittää maailmaa, kuninkaallisia ja rahvasta. Se kiinnostaa ja ihmetyttää aina. Kyllä ihmiset on loppujen lopuksi aika yksinkertaisia eläimiä.

Vierailija
53/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Charlene saisi hävetä. Jos mulla olisi tuo asema ja rahat, kiljuisin onnesta!

Vierailija
54/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästä tulee Diana mieleen.

Vierailija
55/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uutisoida hämärtäen ja vihjaillen. Se vain lyö löylyä. Miksei reilusti sanota mikä häntä vaivaa?

Vierailija
56/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uutisoida hämärtäen ja vihjaillen. Se vain lyö löylyä. Miksei reilusti sanota mikä häntä vaivaa?

koska asiassa on jotain hämärää

Vierailija
57/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva, jos perhe olisi ollut kentällä vastassa Charlenea. Nyt oli hovin henkilökuntaa ja koira vastassa lentoasemalla. Hän oli kuitenkin pitkään poissa perheensä luota, vaikka he hänen luonaan kävivätkin. Oliko sitten aikatauluista, lasten koulusta tms. johtuvaa.

Vierailija
58/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albert ei anna eroa vaan sulkee itsepäisen vaimon hoitolaitokseen. Noin on rikkaat miehet tehneet ennenkin.

Outoa, että onnistuu vielä nykyaikanakin.

Albertilla ei ole mitään syytä pakottaa Charlenea pysymään aviossa. Albertilla on jo kaksi jälkeläistä eikä hän tarvitse Charlenea mihinkään, jos hänellä ei olisi vaimoaan kohtaan lämpimiä tunteita.

Vierailija
59/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Charlene on julkisuuden henkilö, on hänellä kuitenkin oikeus myös yksityisyyteen.

Vierailija
60/69 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne voi erota kun ne on katolisia uskonnoltaan.

Jaa, niinkö on? Ainakin Albertin sisar prinsessa Caroline erosi ensimmäisestä miehestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme