Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaargh, miksi olen niin nolo aina!?!

Vierailija
19.11.2021 |

Mä oon varmasti maailman noloin ihminen ja aina kun yritän olla edes hiukan järkevämmän oloinen niin perseelleen menee!

Olin tänään yhden kiinnostavan työkaverin kanssa lounaalla ja jotenkin onnistuin sotkemaan kahden ihmisen nimet keskenään ja pitkän monologini päätteeksi mies oli aivan hämmentyneen oloinen. Tajusin mokani vasta myöhemmin ja palasin asiaan uudestaan, vaikka mies oli sen oloinen että ei taas tätä samaa jankutusta.

Onnistuin myös kaatamaan kahvia tarjottimelle ja sanomaan bloireri eikä broileri ja ääääääh, siis olen niin tyhmä!!!

Tätä ei tietysti auta toistuva punastelu ja satunnainen änkytys, olen oikeasti niin pelle. Selitin myös jotain asiaa ja löin sormeni pöytään.

Onko joku muu joskus mokaillut miehen seurassa ja kuitenkin hommasta on tullut jotain?

Onko kenelläkään kokemusta että esim. punastelu olisi karkottanut miehen menemään?

Yritän kyllä olla oma itseni ja olenkin, liikaakin. Mies kyllä tarjosi ruuan ja ehdotti että käydään toistekin yhdessä, mutta ei sanonut mitään päivää.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee varmaan että ap on kännissä tms. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla