Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelenko miestä huonosti?

Vierailija
09.02.2015 |

Kesällä rekisteröidyin seuranhaku sivuille joilla bongasin komean miehen. Laitoin tälle viestiä ja tapasimme. Tapaamisista lähtien haluaa viestitellä watsapp viesteillä jatkuvasti, päivittäin. lähes aina seksistä ja haluaa mun alastonkuvia. Niitä laitoin alussa muutaman painostuksessa mutta vinkuu aina vain lisää ja lisää eikä ymmärrä mitä ei tarkoittaa. Laittelee surunaamoja ja muistutuksia mulle, "pliis Minna vain 2 kuvaa" (jos laittaisin niin seuraavana pv:nä kinuaa taas lisä.)

Mua ahdistaa jatkuva viestittely. Poistin watsappin ja vastailin sähköpostilla "silloin kun pääsen nettiin" kunnes lopulta taas avasin watsappin. Mies on matkoilla ja palaa vasta huhtikuussa joten mun mielestä meillä ei nyt ole juuri mitään puhuttavaa. Puhuttiin jo kuinka voidaan tavata huhtikuussa.  Laittoi perjantaina viestiä ja kysyi haluanko hänen kuvansa, arvasin ettei ole kasvokuva mutta vastasin "ok" laittoi 3 kuvaa peniksestään ja vinkui 2pv multa kuvia. Lauantaina laittoi viestin että mitä kuuluu. En pystynyt heti vastaamaan ja unohdin sen viestin. Sunnuntaina laittoi viestiä "moi" hetken päästä "hei mitä tapahtui? mikset halua enää puhua? ja 5min päästä "okei, moi :(" ja illalla ruusun kuvan...*huoh*

Vastasin tänään viestiin mutta en todellakaan jaksa viestitellä päivittäin, edes viikottain varsinkaan seksistä. Sekin on tyyliin: "haluan panna sua pöydällä, suihkussa, sängyssä. haluutko sä mua? tykkätkö kun nuolen sua? voidaanko ens kerralla kokeilla anusta?" ja ikää herralla on 38v Jos meillä on seksisuhde niin eikö riitä viestittely kun halutaan nähdä, vain tapaamisista ja jos muulloin haluaa viestitellä niin tavallisia viestejä mitä kavereiden kesken laitellaan silloin tällöin. Tavatessa on ihan normaali tyyppi, jutellaan kaikesta, syödään, käydään kävelyllä. 

Olen jo kerran sanonut etten halua vaihdella mitään alastonkuvia. Jos hän haluaa laittaa mulle niin ok, silloin tällöin mutta itse en enempää laittele. Olen myös sanonut etten jaksa viestitellä seksistä "tykkäätkö kun nuolen sua? Haluatko ottaa suihin multa 30min? jne. eiköhän ne voi puhua kun tavataan ja onhan noi jo puhuttu sataan kertaan. Olenko siis ilkeä jos en huomioi seksiviestejä, en laita kuvia tai vastaa enää alastonkuva aneluihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas??:D

Vierailija
2/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get rid.

Vierailija
4/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää oli provo tai muuten suosittelen heti katkaisemaan välit ja varautumaan lähestymiskiellon hakemiseen.

Vierailija
5/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, toiset ne jaksaa katsella vaikka mitä.

Mä en jaksais tollasata äijää tuntia kauempaa.

Ei jaksa muuta sanoa.

Vierailija
6/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavatessa on ihan normaali mutta tämä viestittely!! Jos jätän vastaamatta niin tulee aina sama viesti "hei, mitä tapahtui? Miksi et halua puhua?" ja jos edelleenkään en vastaa muutaman minuutin/tunnin sisällä niin "okei moi" ja surunaamoja tai vastaavaa. ap

Vierailija
7/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan seko ukko , ei kovin tasapainoista kuvaa saa .

JÄTÄ SE SIKA !

Vierailija
8/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet näistä ketjuista ovat kyllä selvästi juoruketjuja, oletteko muuten missään vaiheessa "leikkineet" rikkinäistä puhelinta?

Mutta kyllä tuollaiset viestittelyt ovat aika paljon pelkkää himotusta. kunnon on vähän aitoa rakkautta ja kiintymystäkin, tuo ei ehkä ole

sitä pitää ilmaista vaan rohkeasti; haluaako poikaystävän, tapailla (vai tapailla niiden muiden miesten ohessa), hellliä, suudella, viedä johonkin, ... leikkimään tuskin kovin moni haluaa.

minä ajattelisin jotain pikaviestiohjelmaa puhelujen ja muun kommunikoinnin ohessa yhteydenpitoon silloin kun molemmat sitä oikeasti haluavat.

joillekin leikki on sitä että kun mies, joka ei välttämättä halua tupata itseään vaikka pitää sinusta, tulee sitten hymyillen kyselemään sinua, saakin" vastauksen "painu muualle siitä", tämä todella menee. en pidä sitä arkuutena.

hami4

Vierailija
9/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:---------DDDddd mitä vittua?

Onko mies jotenkin kehitysvammainen tms?

Vierailija
10/10 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:52"]

monet näistä ketjuista ovat kyllä selvästi juoruketjuja, oletteko muuten missään vaiheessa "leikkineet" rikkinäistä puhelinta? Mutta kyllä tuollaiset viestittelyt ovat aika paljon pelkkää himotusta. kunnon on vähän aitoa rakkautta ja kiintymystäkin, tuo ei ehkä ole sitä pitää ilmaista vaan rohkeasti; haluaako poikaystävän, tapailla (vai tapailla niiden muiden miesten ohessa), hellliä, suudella, viedä johonkin, ... leikkimään tuskin kovin moni haluaa. minä ajattelisin jotain pikaviestiohjelmaa puhelujen ja muun kommunikoinnin ohessa yhteydenpitoon silloin kun molemmat sitä oikeasti haluavat. joillekin leikki on sitä että kun mies, joka ei välttämättä halua tupata itseään vaikka pitää sinusta, tulee sitten hymyillen kyselemään sinua, saakin" vastauksen "painu muualle siitä", tämä todella menee. en pidä sitä arkuutena. hami4

[/quote]

en ymmärrä mitä yrität sanoa