Miten muistatte miestänne nyt Miestenpäivänä?
Miten muistatte miestänne nyt miesten päivänä? Vietteko treffeille ravintolaan, ostatteko lahjoja tai kukkia?
Kommentit (22)
No mitä ne miehet nyt yleensä eniten haluavat. Arvaat varmaan.
Suikkari heti aamulla. Illalla lämmitän saunan ja peppuni miehen käyttöön.
Samalla tavoin kun hän muistaa minua naistenpäivänä. Alla luettelo:
Miestenpäivä on patriarkaatissa joka päivä, paitsi äitien- ja naistenpäivänä.
Naistenpäivää vietetään siksi että muistaismme ettei tytöillä ja naisilla ole hyvä olla koko maailmassa.
Voisin siis pitää miehelleni esitelmän miten miehiä muissa maissa sorretaan. Olisiko ideoita tähän mistä kaikesta puhuisin?
Starp-onilla vetelen miestä sen pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivää vietetään siksi että muistaismme ettei tytöillä ja naisilla ole hyvä olla koko maailmassa.
Voisin siis pitää miehelleni esitelmän miten miehiä muissa maissa sorretaan. Olisiko ideoita tähän mistä kaikesta puhuisin?
Ahaa, eli kostat kiltille miehellesi sen että jossain päin maailmaa joku käyttäytyy huonosti toista kohtaan. Kuulostaa niin normaalilta kuviolta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin valitettavaa että näin tapahtuu maailmalla. Voitte katsoa youtubesta yhdessä tämän videon:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä toinen video. Voi olla että joudut katsomaan youtubessa sen.
Toivotin hyvää miestenpäivää. Sekin on enemmän mitä mies muistaa minua naistenpäivänä.
Me Venäjällä vietämme vain naistenpäivää.
Miten olette valmistautuneet huomiseen lasten oikeuksien päivään?
Just ollut isänpäivä. Tämä on täysin turha päivä.
Eipä muisteta miestenpäivää eikä naistenpäivää. Aika hölmönä pitäisin jos mun mies jotenkin lahjois mua naistenpäivänä - mulla on asiat hyvin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei tarvitse muistaa, riittää kun naiset saavat huomionosoituksia.
Tietenkin tarvitsee. Kaikki on yhtä tärkeitä ja arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin siis pitää miehelleni esitelmän miten miehiä muissa maissa sorretaan. Olisiko ideoita tähän mistä kaikesta puhuisin?Ahaa, eli kostat kiltille miehellesi sen että jossain päin maailmaa joku käyttäytyy huonosti toista kohtaan. Kuulostaa niin normaalilta kuviolta.
Miten paljon vihaat miehiä jos miesten oikeuksista puhuminen on sinulle kosto?
Miehiä ei tarvitse muistaa, riittää kun naiset saavat huomionosoituksia.