Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen tarvikkeiden myynti

Vierailija
19.11.2021 |

Eli siis olen itse päätymässä rahaan enkä pakkaukseen ja ajattelin tuossa huvin ja viihteen vuoksi katsella fb: äitiyspakkauskirppistä josko sieltä muutamia tavaroita oisin ostanut pienelle. Mutta järkyttävää minkälaisia hintoja ihmiset pitää, kyllä minä muutaman euron ymmärrän että haluaa mutta sit ku kymmeniä euroja plus postit pyydetään niin onhan tuo älytöntä. Itse aikoinaan ihan postien hinnalla myin esim pehmolelun koska tavallaan ne ilmaiseksi on saatu niin ei kai niillä oo tarkoitus rikastua. Mut meitä on moneksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on tullut keräilytuotteita.

Mee ihan johonkin perus face kirppikseen ja kysy sieltä niitä tuotteita. Noi erikoisryhmät on aina vähän hinnakkaita.

Vierailija
2/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja jos joku keräilee äitiyspakkuksen tavaroita :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa retro ryhmiä, siellä myydään jotain 70luvun muoviastioita monilla kympillä, vaikka ne sisältävät niin paljon myrkkyjä että ei saisi edes käyttää...

Vierailija
4/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä on tullut keräilytuotteita.

Mee ihan johonkin perus face kirppikseen ja kysy sieltä niitä tuotteita. Noi erikoisryhmät on aina vähän hinnakkaita.

Pitääpäs kokeilla

Vierailija
5/6 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ap ottaa pakkauksen rahana ja olettaa sitten ilmaiseksi lokittavansa vielä muiden pakkaukset päälle. Way to go, sis!

Vierailija
6/6 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että ap ottaa pakkauksen rahana ja olettaa sitten ilmaiseksi lokittavansa vielä muiden pakkaukset päälle. Way to go, sis!

Luitko aloitustani ollenkaan?😆 tietääkseni laitoin että ymmärrän kyllä hyvin jos muutaman roposen niistä haluaa mutta en kymmeniä euroja. Mut kuten laitoin että meitä on moneksi, jotkut haluaa yrittää rikastua niitä myymällä, itse sillä kannalla että lahjoitan eteenpäin ilmaiseksi saamani vaatteet.