Mitä asioita häpeätte itsessänne?
Häpeättekö luonteessane jotain piirteitä tai ulkonäössä ja mikä hävettää elämässänne?
Kommentit (9)
En yhtään mitään. Hyväksyn itseni ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Jos päästän joskus sammokon suustani mitä kyllä sattuu vaikka en tarkoita pahalla, olen vain väillä liian suorapuheinen osaan kyllä pyytää anteeksi. En näe enkä koe itsessäni yhtään mitään hävettävää niin ulkoisesti kuin sisäisestikään.
Kaikkea, koko kokonaisuutta mitä olen.
Olen laiska siivoamaan ja luutuamaan. Keski-ikäinen akka jo, mutta koti kuin teinillä…
Arvostan suuresti sitä, että mahdolliset vieraat antavat etukäteen parin tunnin varoituksen, ennen kuin ovat oven takana.
Häpeän olemassaoloani. Minussa on jotain perustavanlaatuisesti vialla, ja herätän ihmisissä inhoa. Haluaisin olla hyväksytty, mutta en onnistu saamaan hyväksyntää juuri ikinä. Se herättää häpeää.
Epävarmuuttani ja epäsosiaalisuuttani. Häpeän melkein kaikkea mitä teen, ole ylikriittinen itseäni kohtaan ja torpedoin kaikki mahdollisuuteni menestyä. Katson vierestä, kun muut toteuttavat unelmani. Häpeän epäonnistumisiani.
Impulsiivinen käytös, se on alkanut näin iän myötä häiritä, mammat leikkipuistossa ei todellakaan ymmärrä kun lapselle huutaa että perkele...