Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 164cm/73kg naisia?

Vierailija
19.11.2021 |

Oletko mielestäsi lihava? Virallisestihan tuo painoindeksissä on ”lievä ylipaino”. Itse mielestäni en mitenkään hirmu lihava, mutta hieman pulleva kyllä. Seitsemän kilon laihdutuksen päässä olisi ”normaali paino” virallisten mukaan. Ei niin kovin kaukana kuitenkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 65 kg ja olen 181 cm pitkä! 

Tämä. Tätä yritin sanoa mallivertauksella tuossa äsken.

Vierailija
22/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä valitettavasti riittää. Onneksi en joudu tuommoisiin pullukoihin tyytymään.

Kuulostat tympeälle tyypille. Minä olen koko ikäni ollut kovasti miesten mieleen joka painossa. Ei ole ollut miehistä pulaa, joten aika moni on halunnut ”tyytyä” minuun. Oiskohan tuo siitä kiinni, kun on suht kaunis, naisellinen, pitkät tummat hiukset, tummat silmät, rintava, kapea vyötärö, muodokas peppu ym.

-Ap

Miehet joutuu mielistelee saadakseen seksiä. Osan on sit mielisteltävä pullukoita.

Miehet, joita minulla on/on ollut ovat yhteiskunnan huipulta, tasokkaita ja ns. Alfoja, koska itse en kiinnostu muunlaisista. Eli ei tarvitse heidän todellakaan mielistellä seksiä saadakseen, koska ovat sitä luokkaa, että saavat kenet vaan. Tämä nyt vähän sivuseikka, mutta kun otit puheeksi.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole noin painava kuin ap. 14 kiloa kevyempi mutta saman mittainen.

Vierailija
24/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tuhdissa kunnossa olet. T. 162/46

Sulla on laiha, näivettynyt ja epänaisellinen kroppa. Ton pituselle ideaalipaino on n. 53-58kg.

Vierailija
25/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä valitettavasti riittää. Onneksi en joudu tuommoisiin pullukoihin tyytymään.

Kuulostat tympeälle tyypille. Minä olen koko ikäni ollut kovasti miesten mieleen joka painossa. Ei ole ollut miehistä pulaa, joten aika moni on halunnut ”tyytyä” minuun. Oiskohan tuo siitä kiinni, kun on suht kaunis, naisellinen, pitkät tummat hiukset, tummat silmät, rintava, kapea vyötärö, muodokas peppu ym.

-Ap

Johtuu varmaan vaatimattomasta luonteestasi…

Vierailija
26/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164/75 ja en pidä itseäni edes ylipainoisena. Urheilen joka päivä, esim neljösti viikossa 8 km juoksua, ja sitten salia ja jumppaa. Liikun paljon enemmän kuin monet hoikat joita tunnen.

Varmaan joo syön liikaa tms, mutta syön terveellistä ruokaa ja olen vahva, terve ja suorituskykyinen. Jaksan juosta maratonin. En koe niin suurta hyötyä laihuudesta että jaksaisin alkaa kitukuurille tai syömään niukasti.

Varmaankaan en ole ”miesten mieleen” mutta tämä asia ei haittaa.

Vierailija
27/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tuon mittainen, suunnilleen samansuuntaiset mitat ollessani isoimmillani. Tavallaan en tajunnut olevani niin iso, mutta kuvista näkyi että ennen ennemminkin hoikan oloinen varsi oli älytön tankki. Näytin siis jos nyt en lihavalta niin selvästi massiiviselta pituuteeni nähden, löysältä löllökasalta. Nyt olen pudottanut painoa 3 tai 4 kiloa ja tavoite on juurikin tuo -7kg tai paino, jossa peilikuva näyttää hyvältä. Haluan vähän enemmän lihaksia tuomaan ryhtiä olemukseen.

Vierailija
28/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun painoin +70 kg en ollut tyytyväinen itseeni. Nykyään painan 65 kg ja olen tyytyväinen. Esimerkiksi vanhoja kuvia katsomalla sen huomaa hyvin ja olin varsin vatsakas. Se riippuu vartalon mallista mikä on hyvä, ei painosta.

Vierailija
29/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm/88kg, on rintaa ja reittä. Itse tykkään ja miehet myös.

N35

Vierailija
30/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 164/75 ja en pidä itseäni edes ylipainoisena. Urheilen joka päivä, esim neljösti viikossa 8 km juoksua, ja sitten salia ja jumppaa. Liikun paljon enemmän kuin monet hoikat joita tunnen.

Varmaan joo syön liikaa tms, mutta syön terveellistä ruokaa ja olen vahva, terve ja suorituskykyinen. Jaksan juosta maratonin. En koe niin suurta hyötyä laihuudesta että jaksaisin alkaa kitukuurille tai syömään niukasti.

Varmaankaan en ole ”miesten mieleen” mutta tämä asia ei haittaa.

Kuulostat aivan ihanteelliselta. Varmasti näytät hyvältä ja terveeltä. Itsekin toivoisin olevani vielä enemmän urheilullinen niin näillä mitoilla näyttäisin vielä paremmalta.

-Ap

Vierailija
31/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on naisella jo kokoa. Olen 180cm mies ja painan saman verran.

M26

Vierailija
32/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saattaisi oikeasti yllättyä, kuinka paljon lihaksikkaat ja urheilulliset naiset painaa. Harvan paino on mikään 50 kg, vaan siellä 70 kg:n kieppeillä. Jos siis kyse esim. 165 cm naisesta. Eikä ole makkaroita tai löysää.

Vierailija
33/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm/54kg liikunnallinen nainen. Mielestäni olen upea ja kaksi lasta tähän maailmaan tuonut. N38

Vierailija
34/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm ja 68kg , hoilempikin voisi olla mutta näissä mitoissa olen ollut jo 10 vuotta lasten saamisen jälkeen. Kaikki ok, kunhan ei tarvitse nähdä valokuvia itsestä. Naamakin alkaa jo tässä iässä roikkua, joten ihan sama.

Vierailija
35/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm ja 68kg , hoilempikin voisi olla mutta näissä mitoissa olen ollut jo 10 vuotta lasten saamisen jälkeen. Kaikki ok, kunhan ei tarvitse nähdä valokuvia itsestä. Naamakin alkaa jo tässä iässä roikkua, joten ihan sama.

Mitä? Kaikkihan näkevät sinut sellaisena kuin olet kuvissa. Ihme itsepetosta.

Vierailija
36/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ja vielä vaatimaton kaiken lisäksi.

Vierailija
37/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä munkki!

Vierailija
38/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tuhdissa kunnossa olet. T. 162/46

Ei ole ap:n paino tuhtia nähnytkään.

Vierailija
39/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon enemmän kuin noi indeksit, mä oon itse aika jämäkkää tekoa ja näytän aina tosi isolta vaikka painoa ei olisi edes liikaa, mulla on tosi leveät hartiat, pienet rinnat ja paksut reidet yms. En todellakaan ole millään tavalla naisellisen näköinen...

Hassua, minulla on täsmällen sama ruumiinrakenne, ja näytän mielestäni todella naiselliselta. Katsos kun leveiden harteiden ja leveän pyllyreisiosaston väliin jää väistämättä sellainen about 30 cm kapeampi kohta.

Miehilläkin voi olla isot tissit, jos ovat tarpeeksi lihavia, mutta ei koskaan 0,7 vyötärö-lantiosuhdetta.

N 167/73

Ja ap, kyllä olet lihava. Elä sen kanssa tai tee asialle jotain, älä kysele lapsellisia netissä.

Vierailija
40/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kaikkihan näkevät sinut sellaisena kuin olet kuvissa. Ihme itsepetosta.

Koska muiden mielipiteillä ei ole merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi