Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 164cm/73kg naisia?

Vierailija
19.11.2021 |

Oletko mielestäsi lihava? Virallisestihan tuo painoindeksissä on ”lievä ylipaino”. Itse mielestäni en mitenkään hirmu lihava, mutta hieman pulleva kyllä. Seitsemän kilon laihdutuksen päässä olisi ”normaali paino” virallisten mukaan. Ei niin kovin kaukana kuitenkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paino tuo.

Vierailija
42/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noissa mitoissa, diabetes meinasi iskeä, rasva vatsassa ja näytin kamalalta ja tuntui vielä kamalammalta. Laihdutin 10kg, sokeriarvot kunnossa ja pidän ulkonäöstäni. Oli kova työ, mutta kannatti. Imetys ja vauvavuosi lihottaa minut, onneksi pääsin takaisin normaaliin. olen todella lihaksikas ja skrode rakenteeltani, vaikuttaako siihen että näyttää lihavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163cm ja 64kg. Taulukoista en tiedä, mutta minulla on selvästi liikaa rasvaa vyötärön ympärillä. Kun painoin 60kg, sitä ei ollut. Lisätään vielä, että lihaksia on; kun olin laihaläski, painoin 52 kg.

Uskoisin siis kyllä että olet ylipainoinen ja se näkyykin. Mikäli kuitenkin olet itse tyytyväinen vartaloosi niin ei siinä sitten mitään ongelmaa ole. Polvet ja alaselkä tosin saattavat alkaa kärsiä jossain vaiheessa.

Vierailija
44/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan selittelet ja lässytät, olet liian lihava. Tee palvelus itsellesi ja koko maailmalle ja laihduta 10 kg.

Vierailija
45/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suurinpiirtein samoissa mitoissa. En jaksa miettiä kiloja ja vahtia senttejä, on niin paljon vaativa työ. Siihen päälle perhe ja harrastukset ja parisuhde, jota haluan hemmotella, niin ei yksinkertaisesti jää aikaa eikä energiaa yrittää hieroa itsestäni aina vain parempaa, muutaman kilon tiukempaa versiota. Keskimäärin ihan nätti, kykenevä ja lämmin sekä läsnäoleva läheinen pitää riittää.

Ehkä tuo on vähän nuorempien ihmisten touhua tuo mittailu, tai sellaisten joilla ei sitten sitä ohjelmaa ole niin kovin paljoa päivän jokaiselle tunnille, mene tiedä. Terve ja aikaansaava olo riittää mulle ja se, että jaksaa koiran kanssa juosta, perheen touhuta ja kavereiden kanssa jumpata, sekä tehdä sitä hemmetin TYÖTÄ.

Vierailija
46/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä valitettavasti riittää. Onneksi en joudu tuommoisiin pullukoihin tyytymään.

Kuulostat tympeälle tyypille. Minä olen koko ikäni ollut kovasti miesten mieleen joka painossa. Ei ole ollut miehistä pulaa, joten aika moni on halunnut ”tyytyä” minuun. Oiskohan tuo siitä kiinni, kun on suht kaunis, naisellinen, pitkät tummat hiukset, tummat silmät, rintava, kapea vyötärö, muodokas peppu ym.

-Ap

Miehet joutuu mielistelee saadakseen seksiä. Osan on sit mielisteltävä pullukoita.

Miehet, joita minulla on/on ollut ovat yhteiskunnan huipulta, tasokkaita ja ns. Alfoja, koska itse en kiinnostu muunlaisista. Eli ei tarvitse heidän todellakaan mielistellä seksiä saadakseen, koska ovat sitä luokkaa, että saavat kenet vaan. Tämä nyt vähän sivuseikka, mutta kun otit puheeksi.

-Ap

Niinpä, mun mieheni (FT) ei taas tyytyisi mielistelemään yksinkertaisia naisia, ei edes seksin vuoksi. Mutta vakka kantensa valitsee kai tuossakin asiassa. Toisille riittää nätti runko puristeltavaksi, toisille täytyy riittää ihan vain runko. Loput sitten käyttävät parinvalintaan hieman laajempaa kriteeristöä, joku ei halua ketään. Arvojensa ja kykyjensä mukaan kukin.

Muistathan sitten kuitenkin, että kauneus on katoavaista. Tiedänpä eräänkin miehen, joka on toisella kierroksella päätynyt vasten aiempaa uhoaan ei niin kovin näyttävän kumppanin rinnalle. Sääli jos tuli ikäännyttyään lempatuksi ulkonäkösyistä, se kun tuntui hänelle nuorempana itselleen olevan niin kovin keskeinen kriteeri kiinnostavalle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme