Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN MENI RUOTSIN YO-KUUNTELUT?

Vierailija
09.02.2015 |

Mulla meni osa ihan ohi!! Mites teillä? Millonkohan vastaukset tulee?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pisteitä on kuuntelussa maksimi ja mikä on koko kokeen pistemäärä? Sanokaa nyt että voi saada ihan hyvän arvosanan vaikka kuuntelu meni pyllylleen...

Vierailija
82/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelun maksimi 90p, koko yo-kokeen maksimi 299p.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tuleekohan ne 8 minuutin päästä...

Vierailija
84/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään varmaa tietoa, mitä niiden kukkien lisäksi tarvitiin? Kaikilla ihan eri vastaukset :D

Vierailija
85/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA NE TULI!!!!!! EN USKALLA KATSOA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh... 30-40p luvassa :(

Vierailija
88/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vuonna 89 B-ruotsin. Kuuntelu 28/30. L tuli. Meidän kuuntelussa monet sekoitti kohta, jossa perhe osti kaupasta banaaneja. Käärme oli muninut (lagt egg) banaaniterttuun ja lapsen syödessä muna kuoriutui ja lapsi huusi: Mamma mamma bananen sticker. Monen pasmat sekosivat tämän kohdan jälkeen. Tsemppiä kaikille abeille! T. Tasan 26 vuotta sitten samassa tilanteessa ollut nykyinen ruotsinopettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ei! Tiesin ettei mennyt hyvin, mutta että näin metsään! Nouu :(

Vierailija
90/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan vastaukset tulevat nettiin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää.

Vierailija
92/92 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset tulee luultavasti 17.15 kuten muinakin koepäivinä.. Huoh, en malttaisi odottaa! Omat avot kutakuinkin:

1. Juureksia kuten porkkanaa ja bataattia. Loppu meni ohi..

2. Kylmänkestäviä kukkia kuten narsisseja ja hyasintteja. Lisäksi kiviä :D

3. Voittivat arvonnasta (?) ja matka oli tapahtumarikas

4. Koiran karvat pölypussissa haisevat. Ratkaisu laittaa vaniljasokeria pölypussiin.

5. Tukholman alamaailmassa. Hyvät arvostelut, on katsomisen arvoinen ja varsinkin loppu oli onnistunut.