MITEN MENI RUOTSIN YO-KUUNTELUT?
Mulla meni osa ihan ohi!! Mites teillä? Millonkohan vastaukset tulee?
Kommentit (92)
Ihan ok fiilikset, paha sanoa itse miten meni. Onneksi ei ollut sellaista tehtävää jossa pitää arvata miten seuraavaksi reagoidaan!
Olin uusimassa, helpompi kuin viime syksyn!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:47"]
Olin uusimassa, helpompi kuin viime syksyn!
[/quote]
Kiva kuulla, mutta jos koe on kaikille helppo niin...
Joo avot muakin kiinnostaa :D oli mielestäni aika haastavat ja vielä x3! Muuten oli ihan okei kuuntelu, paha tosin vielä mitään sanoa...
Muistaakseni ihan hyvin. Siitä kun on jo 20 vuotta niin ei ihan tarkkaan muista.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:00"]
Joo avot muakin kiinnostaa :D oli mielestäni aika haastavat ja vielä x3! Muuten oli ihan okei kuuntelu, paha tosin vielä mitään sanoa...
[/quote]
Hemmetin bataatit, hyasintit, pölynimurit ja safari-matkat!
Se oli vittumainen tehtävä jossa oli islantilainen bändi.
Joo en haluu edes nähdä vastauksia, vituiks meni
Monivalinnat oli ihan från fitta enkä kyllä avojakaan osannut...
Meillä oli ruotsin kirjoittajia vain viisi koko koulussa! En tiennytkään että matikka on näin paljon suositumpaa. Mutta kohtalaisesti meni.
Arvaamalla. jotkut luulin tietäväni, mutta ruotsitaiturikaveri selitti miten olin kussut kaikki kun ne vastauvaihtoehdot oli jotkut niin hämääviö mun mielestä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:15"]
Arvaamalla. jotkut luulin tietäväni, mutta ruotsitaiturikaveri selitti miten olin kussut kaikki kun ne vastauvaihtoehdot oli jotkut niin hämääviö mun mielestä
[/quote]
Sama.
Kenelläkään taiturilla tietoa oikeista vastauksista? :D
Perkeleen YTL ja Abitreenit, onko niin vaikeeta laittaa vastaukset näkyviin! Herätkää kurpat!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:23"]Perkeleen YTL ja Abitreenit, onko niin vaikeeta laittaa vastaukset näkyviin! Herätkää kurpat!
[/quote]
.......idiootti
Kuuntelin sujuvasti.