MITEN MENI RUOTSIN YO-KUUNTELUT?
Mulla meni osa ihan ohi!! Mites teillä? Millonkohan vastaukset tulee?
Kommentit (92)
Oi vitsit! Monivalinnoista tuli 18/25 ja avoistakin irtoaa ehkä muutama piste :) Eli ei mennytkään ihan niin huonosti kuin odotin.
t. se oman vastausrivinsä tänne laittanut
Hej kollega, 74! Aldrig glömmer man den stickande bananen, eller vad?
Oon niin pettynyt itseeni :( Ei edes puolia oikein. Lohdutusta, kiitos!
Ykkösosiosta 2p. / 10p. Ei helvetin helvetti, itkettää... :(
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:27"]Hej kollega, 74! Aldrig glömmer man den stickande bananen, eller vad?
[/quote]
Hej! Nej, det gör man faktiskt inte, aldrig! Så var har du studerat?.. Var vi på samma universitet?..
Paljonko laskitte saavanne pisteitä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:19"]
No huhhuh... 30-40p luvassa :(
[/quote]
Samma här. Ikinä saanut noin vähän :(
Ruotsinmaikat, kertokaa mitä tuumasitte kokeesta?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"]
Kirjoitin vuonna 89 B-ruotsin. Kuuntelu 28/30. L tuli. Meidän kuuntelussa monet sekoitti kohta, jossa perhe osti kaupasta banaaneja. Käärme oli muninut (lagt egg) banaaniterttuun ja lapsen syödessä muna kuoriutui ja lapsi huusi: Mamma mamma bananen sticker. Monen pasmat sekosivat tämän kohdan jälkeen. Tsemppiä kaikille abeille! T. Tasan 26 vuotta sitten samassa tilanteessa ollut nykyinen ruotsinopettaja.
[/quote]
kuinka sä voit muistaa näin tarkkaan?? :D Itse kirjoitin pitkän ruotsin syksyllä -99, eikä hajuakaan edes mitä aihetta kuuntelu on käsitellyt. Muistaako joku muu tai löytyykö jostain netistä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"]
Kirjoitin vuonna 89 B-ruotsin. Kuuntelu 28/30. L tuli. Meidän kuuntelussa monet sekoitti kohta, jossa perhe osti kaupasta banaaneja. Käärme oli muninut (lagt egg) banaaniterttuun ja lapsen syödessä muna kuoriutui ja lapsi huusi: Mamma mamma bananen sticker. Monen pasmat sekosivat tämän kohdan jälkeen. Tsemppiä kaikille abeille! T. Tasan 26 vuotta sitten samassa tilanteessa ollut nykyinen ruotsinopettaja.
[/quote]
kuinka sä voit muistaa näin tarkkaan?? :D Itse kirjoitin pitkän ruotsin syksyllä -99, eikä hajuakaan edes mitä aihetta kuuntelu on käsitellyt. Muistaako joku muu tai löytyykö jostain netistä?
[/quote]
Kai ruåtsinope nyt muistaa.... Oliskohan Sukolin sivuilla linkkejä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:45"]Uleåborg. Och du då?
[/quote]
Jag vid Åbo uni.
Sain prelistä melkein täydet, nyt n. 40 p. Ihan kauheasti vaihtelee tulokset.
Oli hyvä mieli kuuntelusta, sitten katsoin vastaukset :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"] Kirjoitin vuonna 89 B-ruotsin. Kuuntelu 28/30. L tuli. Meidän kuuntelussa monet sekoitti kohta, jossa perhe osti kaupasta banaaneja. Käärme oli muninut (lagt egg) banaaniterttuun ja lapsen syödessä muna kuoriutui ja lapsi huusi: Mamma mamma bananen sticker. Monen pasmat sekosivat tämän kohdan jälkeen. Tsemppiä kaikille abeille! T. Tasan 26 vuotta sitten samassa tilanteessa ollut nykyinen ruotsinopettaja. [/quote] kuinka sä voit muistaa näin tarkkaan?? :D Itse kirjoitin pitkän ruotsin syksyllä -99, eikä hajuakaan edes mitä aihetta kuuntelu on käsitellyt. Muistaako joku muu tai löytyykö jostain netistä? [/quote] Kai ruåtsinope nyt muistaa.... Oliskohan Sukolin sivuilla linkkejä?
[/quote]
ruåtsinope minäkin, mutta en siltikään muista :D
Mä sain pitkästä ruotsista noin 55 pistettä ja oon melko tyytyväinen suoritukseen! Avot olivat mulle todella vaikeat ja niiden takia pisteet eivät olleet niin hyvät kuin mihin olisin ehkä muuten yltänyt.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:21"] Kirjoitin vuonna 89 B-ruotsin. Kuuntelu 28/30. L tuli. Meidän kuuntelussa monet sekoitti kohta, jossa perhe osti kaupasta banaaneja. Käärme oli muninut (lagt egg) banaaniterttuun ja lapsen syödessä muna kuoriutui ja lapsi huusi: Mamma mamma bananen sticker. Monen pasmat sekosivat tämän kohdan jälkeen. Tsemppiä kaikille abeille! T. Tasan 26 vuotta sitten samassa tilanteessa ollut nykyinen ruotsinopettaja. [/quote] kuinka sä voit muistaa näin tarkkaan?? :D Itse kirjoitin pitkän ruotsin syksyllä -99, eikä hajuakaan edes mitä aihetta kuuntelu on käsitellyt. Muistaako joku muu tai löytyykö jostain netistä? [/quote] Kai ruåtsinope nyt muistaa.... Oliskohan Sukolin sivuilla linkkejä?
[/quote]
ruåtsinope minäkin, mutta en siltikään muista :D
[/quote]
Enkusta en muista mitään. Tuo kohta vain jäi mieleen. Yksi abiluokka teki tästä penkkareihin hienon lakanan, jossa banaanista nousi lapsen päähän pistävä käärme ja tekstinä: Kiitti vitusti, YTL!
Toivottavasti tulee viiden jälkeen
Sinä vastausrivisi tänne laittanut: mä kyllä sain sulle neljä pistettä avoista laskettua elo yht. 12.. Ei esim "haastava ja onnistunut" matka ole millään lailla oikein.