Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko? Kuulet uuden suhteen aikana olevasi kolmaspyörä

Vierailija
09.02.2015 |

Olen tapaillut/seurustellut 6kk miehen kanssa, jota ammattinsa takia näen n.jokatoinen viikko.
Nyt kuitenkin tuli ilmi, että miehellä on avovaimo jonka kanssa on kihloissa, mutta heillä ei mene kuulemma hyvin. Avokki on jokatoinen päivä heittämässä ukkoa pihalla tai nalkuttaa pienimmästäkin asiasta. 

Kertoisitko sinä avokille mitä mies tekee hänen seläntakana?
Tämä meidän "suhde" taisi kuitenkin olla tässä, sillä vaikuttaa vahvasti siltä että mies itse ei pysty kertomaan.
Eikä myöskään lopettamaan suhdetta häneen tai minuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse jättäisin moisen ja jatkaisin elämääni miettimättä kertoisko vai ei.

Vierailija
2/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on uudesta suhteesta kyse, niin en tuolle avovaimolle kertoisi. Ihan sen takia, että mun mielenkiinto moista tossukkaa kohtaa olisi jo mennyt, enkä välttämättä ottaisi mitään riskiä että tyyppi haluaisi sittenkin olla ihan tosissan kanssani.

Mä en vaan ole tosissaan selkärangattomien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin avokille, että mies pettää häntä ja että itse sait vasta tietoosi, että mies on kihloissa toisaalla, etkä voi sellaista hyväksyä. Kihlatulla on oikeus tietää ja lähteä petollisesta suhteesta. Ilman kertomistasi hän elää valheessa, joka saattaa paljastua vasta, kun heillä on jo lapsia, ja silloin lapsetkin kärsivät. Toimi heti. Luottavainen ja uskollinen nainen ansaitsee miehen, joka on oikeasti vapaa ja vailla salakähmäistä valehtelua ja pettämistä. Niin Sinä, kuin tuo avokkikin! Uskollisia ja rehellisiä miehiäkin on!

Vierailija
4/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on töissä Raisiossa?

Vierailija
5/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertois. Ei ole mun asia mennä kertomaan ja luultavasti mulle siinä se turpasauna tulis. Miehen kyllä käskisin suksia helvettiin ja äkkiä.

Vierailija
6/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Kerran oli tää tilanne. Oltiin seurusteltu puoli vuotta, kun tää kyseinen mies tunnusti, että on ollut etäsuhteessa vuosia, ovat menneet kihloihin ja tyttöystävä on muuttamassa nyt samalle paikkakunnalle ja muuttavat yhteen, mutta tahtois jatkaa mun kanssa silti. Mulle selitti nää matkansa tyttöystävän luo aina työmatkoilla tai että menee vanhemmilleen. Jäi se mies kyllä hyvin äkkiä.

Vierailija
7/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettele, jos heillä menee suhteessaan huonosti, jos mies samalla pitää toista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan