Eicca Toppinen nuori rakas
No niin. Näin siinä käy. Kirsistä eron jälkeen Eicca deittailee parikymppistä norjalaista blondia. Tavismiehellä ei olisi mitään saumaa. Kukaan vanhempi ei tainnut kelvata.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eicca on niin nuorekas, että ikäeroa ei edes huomaa. Onnea nuorelleparille!
Tarkoitit kai nuori-vanha-parille.
Kyllä minä kutsuisin heitä nuoreksipariksi.
Monesti miehet vanhenevat niin paljon kuin hitaammin kuin naiset, että on armollista, että heille voi suoda myös toisen nuoruuden ja toisen onnen ajan viisikymppisenä. Voi tehdä vielä mukuloitakin. Hylätyt vanhat vaimotkin monesti ymmärtävät tämän ja ovat pohjimmiltaan ex-miestensä puolesta onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo norjatar on älyttömän kaunis ja Eicca komea,kaikkea hyvää heille.
Seiskassa oli filtteröimättömät kuvat, niin ei todellakaan ollut älyttömän kaunis, vaan ihan perusnätti "tavis". Siinä mielessä pisteet Eicalle.
Jep, ihan tavismammalta näyttää tuo nuori rakas Seiskan kuvissa, mahaakin tullut. Jos nyt ei raskaana jo ole ja siitä johdu. Eican eksä taitaa olla timmimmässä kunnossa, vaikka on vanhempi.
Ihmettelen myös sitä, kun Eicca kertoo MeNaisille aviokriisin johtuneen tälle uudelle rakkaalle viestittelystä ja Seiskan mukaan suhde oli jo silloin alkanut, mutta kiistää että uusi suhde aiheutti avioeron? Pettäjän selittelyiltä kuulostaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/eicca-toppinen-nautti-venepaivasta-norjal…
Mitä tuohon nyt sanoa? Kannattaa olla karismaattinen ja lahjakas.
Itse en ole mikään valtakunnanjulkkis mutta noilla avuilla olen seurustellut parikymppisten naisten kanssa viimeiset parikymmentä vuotta.
Eicca jutteli 30 something-toimittajan kanssa ja he tapasivat kahdesti Mariannen selän takana. Mies petti häntä, kuten Kirsinkin kanssa. Marianne Lindbeck ilman filttereitä on keskinkertaisen Lihava nainen, eikä hän ole raskaana. Hän ei halua lisää lapsia. Marianne kokeili onneaan muun muassa laulamisen, mallintöiden ja plus size-mallintamisen parissa. Hän epäonnistui kaikessa. Eicca on hänen ruokalippunsa kuuluisuuteen.
Eicca menetti hyvän avioliiton keski-iän kriisinsä myötä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Eicca on niin nuorekas, että ikäeroa ei edes huomaa. Onnea nuorelleparille!
:DDDDDDDDDDD
Hanki lukulasit niin näät selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon nyt sanoa? Kannattaa olla karismaattinen ja lahjakas.
Itse en ole mikään valtakunnanjulkkis mutta noilla avuilla olen seurustellut parikymppisten naisten kanssa viimeiset parikymmentä vuotta.
Vai onko niin, ettet ole saanut normaalia ikäistäsi naista vaan olet joutunut tyytymään näihin hieman laitapuolella kulkeviin nuoriin naisiin joille kelpaa kuka vaan, kunhan ukko vähän hommaa aineita.
Mikäs tapaus se oli, kun se vanha ukko ta**ppoi sen nuoren tyttöystävänsä. Eihän silläkään ukolla olisi ollut mitään saumaa yhteenkään normaaliin nuoreen naiseen, mutta kun kuskasi huumeitä nuorikolleen niin kelpasi.
Kyllähän se miehestä jotakin kertoo, jos ei kelpaa ikäisilleen naisille. Eikä kyllä mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/eicca-toppinen-suukotteli-17-vuotta-nuore…
Onko tuo nainen nyt erityisen hot?
Ex-vaimo paljon hotimpi!
He puhuvat hänen konsertistaan Oslon oopperatalossa 17.3.2018 alkaen.
Jos Eicca olisi postinkantaja, sairaalan vaksi, perushoitaja, bussikuski, myyjä Prismassa, raivaussiivoaja, muuttomies, yleiamiesjantunen, kamanmyyjö, ei mitään intressiä eikä jakoo.
Voi, lapsiparkansa. Tulevat ymmärtänääb kuvion. Nsisänä Eicca iso lapsi. Kunnioitus mennyt.
Kirsi. Voi hyvin.
Surkee Eicca. Rumakuperse ja ymmärtäisi pysyä pois Suomesta.Tyhmä. Itsekäs.
Kukaan ei häntä kaipaa.
Vierailija wrote:
Se Kirsi on kyllä ihan stanan HOT! Edelleen.
Niin on ja sanon tämän näin heteronaisena.
Kiltti mies ryhtyy myös kohta rokkariksi. Varokaa kaikki v o s u t!
Tarkoitit kai nuori-vanha-parille.