Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eicca Toppinen nuori rakas

Rokkareilla lykästää
19.11.2021 |

No niin. Näin siinä käy. Kirsistä eron jälkeen Eicca deittailee parikymppistä norjalaista blondia. Tavismiehellä ei olisi mitään saumaa. Kukaan vanhempi ei tainnut kelvata.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman naisen itsetunto ei kestänyt, kun rokkarilla on aina nuoria pimuja tarjolla peitonheilutukseen.

No ohhoh. Kirsi on edelleen todella hyvännäköinen ja simpsakka nainen. Loistava näyttelijä ja karismaattinen sekä älykkään oloinen. Ei tarvitse itsetunto-ongelmista kärsiä.

Eikä häntä ole mihinkään "vaihdettu" edes, vaan kertoo että lähinnä kavereita olivat viimeiset vuodet. Eiköhän Eican pitkät kiertueet ja Kirsin työt vieneet erilleen pariskuntaa.

Vierailija
42/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki, kiitos!!!

Eicca on ollut todella nuori mennessään yhteen ex-vaimonsa kanssa. Ehkä nyt on ihan hyvä elää vähän villiä nuoruutta uusiksi 😅 ja mun on pakko sanoa, että tunnen muutamia rokkarimiehiä ja heissä on kieltämättä sellaista huolettomuutta/nuorekkuutta, johon en saman ikäisissä naisissa niin ole törmännyt. Enkä siis sano, että se olisi huono asia. Naisilla on monesti työt, perheet jne. Ja nämä rokkarimiehet elävät siellä omassa huolettomassa musamaailmassaan, joka ei kaikilta osin ole hyvä asia (esim. Myöntävät laiminlyövänsä vanhemmuutta musiikin takia). En tietenkään henkilökohtaisesti tunne Eiccaa, mutta tavallaan näen kyllä, miksi nuorempi nainen voi sopia rokkarimiehelle paremmin. Itse en edes neli-viisikymppisenä jaksaisi sitä että puoliso on aina kiertueella jne.

Ja sit jossain vaiheessa se nuorempi nainenkin alkaa haaveilla lapsista ja tasaisesta perhe-elämästä. Jolloin ikääntyvän rokkarin on joko lähdettävä uudelle kierrokselle vaipanvaihtoa ja lapsiperhearkea, tai vaihdettava taas entistä nuorempaan.

Mitä sitten? Eikö se lapsiarki nyt ole niin ihanaa, että sitä ihan mielellään ottaa toisenkin kierroksen? Mitä täällä oikein kauhistellaan? Lapsethan on parasta mitä elämä voi antaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tavallista. Miehet potkaisevat viiskymppisinä rupsahtaneen vaimonsa pihalle ja ottaa uuden, nuoren ja kauniin timmin naisen. Se on silkkaa biologiaa. Naisten viimeinen käyttöpäivä on jotakuinkin 50-vuotiaana. Sitä vanhemmat NOT, ei mitään iloa eikä hyötyä miehelle.

Miehen alapää ainakin lakkaa toimimasta ennen naista :D

Väärä luulo. Ehkä joillakin. Hämmästyisit jos laitan tähän ikämme.

Aika harvalla. Useilla miehillä alapää ei toimi yleensä siksi, kun se saman ikäluokan nainen alkaa olla niin oksettava sekä ulkoisesti, että luonteeltaan.

Kyseisillä miehillä ei toimi ylä eikä alapää - ja kumpikaan ei johdu saman ikäluokan naisista 😂

Mitä mä juuri kirjoitin siitä luonteesta...

Vierailija
44/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman naisen itsetunto ei kestänyt, kun rokkarilla on aina nuoria pimuja tarjolla peitonheilutukseen.

No ohhoh. Kirsi on edelleen todella hyvännäköinen ja simpsakka nainen. Loistava näyttelijä ja karismaattinen sekä älykkään oloinen. Ei tarvitse itsetunto-ongelmista kärsiä.

Eikä häntä ole mihinkään "vaihdettu" edes, vaan kertoo että lähinnä kavereita olivat viimeiset vuodet. Eiköhän Eican pitkät kiertueet ja Kirsin työt vieneet erilleen pariskuntaa.

Juuri noin. Sopuero yhteisymmärryksessä niin molemmat voivat jatkaa elämää.

Kyllä Kirsilläkin on ottajia. Simpsakka ja hyvännäköinen nainen.

Vierailija
45/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli Eican raitistuminen mikä heidät erotti. Terveisiä lähipiiriltä.

Vierailija
46/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo norjatar on älyttömän kaunis ja Eicca komea,kaikkea hyvää heille.

Aika lailla samannäköisiä!

Vierailija
47/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on mukavaa että löytää itsellensä uuden kumppanin. Sitä en vaan ymmärrä, mitä yhteistä on sellaisilla ihmisillä, joilla on noin suuri ikäero. Hetken aikaa tietenkin on kivaa tuossa alussa oli henkilöt minkä ikäisiä tahansa, mutta kun aika kuluu. Mitä keskusteltavaa heillä keskenään on? Seksi tuntuu alussa mukavalta, mutta kun arki koittaa, niin mitä sitten? Ihan aidosti tätä ihmettelen. Onhan tuon ikäinen tyttö aika lapsi vielä Eiccaan verrattuna ja Eican lapsetkin ovat jotain tuon tytön ikäisiä. Mietin itseäni tuon tytön ikäisenä ja ei olisi kyllä tullut mieleenkään tuon ikäiset miehet. Jaiks. Vai onko se kuuluisuus ja raha mikä sitten vetää puoleensa.

Sinulla nyt ensimmäisenä tekijänä on yksinkertaisuus, joten et senkään puolesta olisi nuorena naisena kelvannut kenellekään vanhemmalle miehelle. Ei sekään ole ihme, miksi keski-ikäisiä naisia sanotaan kalkkiksiksi, koska ei osata joustaa ja luovia elämän mukana. Hirvittää jo pelkkä ajatuskin siitä, että sinunkaltainen nainen olisi saanut parikymppisenä lapsen ja sitten nelikymppisenä olet aivan kuutamolla, etkä ymmärrä yhtään nuoren naisen ajatusmaailmaa. Miettisit asiaa siltä kantilta, että mitä keskustelemista viriilillä ja parhaassa iässä olevalla miehellä olisi kaltaisesi mummelin kanssa? Virtsankarkailu ja suonikohjut päivittäisinä puheenaiheina?

Ok. Sinä siis luulet tietäväsi minkä ikäinen olen, minkä näköinen olen, onko minulla lapsia vai ei sekä menestykseni miesmaailmassa. Sinun kannattaisi katsoa peiliin, koska sieltä se yksinkertaisuus näkyy.[/quote

No onhan se nyt noloa, että kun itse olet ollut parikymppisenä täysin tyhjäpää kakara, niin kehtaat olettaa että kaikki muutkin nuoret naiset ovat.

Vierailija
48/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on mukavaa että löytää itsellensä uuden kumppanin. Sitä en vaan ymmärrä, mitä yhteistä on sellaisilla ihmisillä, joilla on noin suuri ikäero. Hetken aikaa tietenkin on kivaa tuossa alussa oli henkilöt minkä ikäisiä tahansa, mutta kun aika kuluu. Mitä keskusteltavaa heillä keskenään on? Seksi tuntuu alussa mukavalta, mutta kun arki koittaa, niin mitä sitten? Ihan aidosti tätä ihmettelen. Onhan tuon ikäinen tyttö aika lapsi vielä Eiccaan verrattuna ja Eican lapsetkin ovat jotain tuon tytön ikäisiä. Mietin itseäni tuon tytön ikäisenä ja ei olisi kyllä tullut mieleenkään tuon ikäiset miehet. Jaiks. Vai onko se kuuluisuus ja raha mikä sitten vetää puoleensa.

Sinulla nyt ensimmäisenä tekijänä on yksinkertaisuus, joten et senkään puolesta olisi nuorena naisena kelvannut kenellekään vanhemmalle miehelle. Ei sekään ole ihme, miksi keski-ikäisiä naisia sanotaan kalkkiksiksi, koska ei osata joustaa ja luovia elämän mukana. Hirvittää jo pelkkä ajatuskin siitä, että sinunkaltainen nainen olisi saanut parikymppisenä lapsen ja sitten nelikymppisenä olet aivan kuutamolla, etkä ymmärrä yhtään nuoren naisen ajatusmaailmaa. Miettisit asiaa siltä kantilta, että mitä keskustelemista viriilillä ja parhaassa iässä olevalla miehellä olisi kaltaisesi mummelin kanssa? Virtsankarkailu ja suonikohjut päivittäisinä puheenaiheina?

Ok. Sinä siis luulet tietäväsi minkä ikäinen olen, minkä näköinen olen, onko minulla lapsia vai ei sekä menestykseni miesmaailmassa. Sinun kannattaisi katsoa peiliin, koska sieltä se yksinkertaisuus näkyy.[/quote

No onhan se nyt noloa, että kun itse olet ollut parikymppisenä täysin tyhjäpää kakara, niin kehtaat olettaa että kaikki muutkin nuoret naiset ovat.

Vain otetut lääkkeet auttavat.

Vierailija
49/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuva Eicasta ja norjalaisesta nuorikosta?

Vierailija
50/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko sanoa että Kirsi paljon paremman näköinen kuin tuo uusi

tyttöystävä.

Vierailija
51/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan perustaikinanaama tyllerö

Vierailija
52/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on kun on mainetta ja kunniaa. Kim Kardashiakin vaihtoi setämiehen 28-vuotiaaseen 🥰❤️.

Vierailija
53/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se suhde on julistettu jo Facebookissa elokuussa 2020..

Vierailija
54/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä naimanaamat ja toisilleen tarkoitettu.

Vierailija
55/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajaa vanhalla miinalla kun voi ottaa uuden sportin alle, nam!

Vierailija
56/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä naimanaamat ja toisilleen tarkoitettu.

Katsoin samaa. Ovat kuin sisarukset. Samaa näköä.

Vierailija
57/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä toisten onni harmittaa.

Vierailija
58/96 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Parikymppisiä olen itse deittailut jo parikymmentä vuotta. Ja deittailen edelleen. Aivan mahtavia naisia.

Vierailija
59/96 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat jo reilusti yli vuoden heilastelleet. Hottis on!

Vierailija
60/96 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eicca on kyllä niin hyvännäköinen! Ihana ylähuuli😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän