Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äitien pojat

Vierailija
09.02.2015 |

Miksi niin useat yh-äitien kasvattamat miehet ovat katkeria naistenvihaajia? Aina välillä tulee vastaan naisia vihaavia miehiä ja lähes aina he ovat yhmamman kasvattamia kun asiaa kysyy. Kohtelevatko nämä äidit poikalapsiaan huonosti ja kostavat heille sen kun isänsä on lähtenyt lätkimään vai mistä tuo johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo, enkä voi olla vetämättä jotain yhtäläisyyttä meikäläisten, kymmenien tuntemieni yh-äitien lasten, välillä.

Jotain siinä on, joka herättää "miehiset" halut, kun on vain äidin, usein hyvin katkeran sellaisen, kasvattama.

Vierailija
22/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että niistä tytöistäkin tulisi sitten samalla kaavalla naisvihaajia.

Ei välttämättä naisvihaajia, mutta kai sitten miesvihaajia, jos se yh-äiti "niitä miehiä" jatkuvasti haukkuu?

Toisaalta olen (tämä vain yleistävää mutua) huomannut, että jotkut yh-äitien tyttäret aikuistetaan nopeasti. Heiltä vaaditaan itsenäistä toimintaa ikäänsä nähden aiemmin ja heihin suhtaudutaan kotona vanhempina kuin ikänsä oikeasti on. Nämä tytöt alkavat meikata ja kulkea napapaidassa viimeistään 12-vuotiaina ja he flirttailevat pojille/miehille. Poikaystävistä puhutaan ja heitä (ehkä tiedostamatta) etsitään. Moni poika hyödyntää tätä helppoutta ilolla.

En tiedä, haetaanko tällä helppoudella alun perin miehistä huomiota/rakkautta, kun ei ole isää, joka sitä tarpeeksi antaisi. Vai johtuuko tällainen käytös äidistä, joka etsii uutta miestä, kulkee baanalla ja ehkä avautuu tyttärelleen kuin samanikäiselle ystävättärelleen näistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään yh-äitiä joka olis katkera ex-miehen haukkuja.

Vierailija
24/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homo, enkä voi olla vetämättä jotain yhtäläisyyttä meikäläisten, kymmenien tuntemieni yh-äitien lasten, välillä.

Jotain siinä on, joka herättää "miehiset" halut, kun on vain äidin, usein hyvin katkeran sellaisen, kasvattama.

Höpö höpö. Et ole homo. Eikä tuo selitys päde.

Vierailija
25/25 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään yh-äitiä joka olis katkera ex-miehen haukkuja.

Minun ystäväpiirissäni jokainen yh-äiti haukkuu katkerana miestään ja eristää lapsiaan exältä. Se on surullista kun entisestä kumppanista tulee tuollaisen raivon kohde.

Jotkut jopa laittavat lapsilleen jäljitin-appejä kännykkään ja seuraavat missä lapsi kulkee, kun on isäviikonloppu. Järkyttävää.