Yh-äitien pojat
Miksi niin useat yh-äitien kasvattamat miehet ovat katkeria naistenvihaajia? Aina välillä tulee vastaan naisia vihaavia miehiä ja lähes aina he ovat yhmamman kasvattamia kun asiaa kysyy. Kohtelevatko nämä äidit poikalapsiaan huonosti ja kostavat heille sen kun isänsä on lähtenyt lätkimään vai mistä tuo johtuu?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:46"]
Tuskin. Ovat vain onnistuneet jo nuorena havaitsemaan kuinka VITUN KAKSINAAMAISIA NAISET OVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
[/quote]
Kirjasuositus sinulle ja monille muille miehille jotka ovat vihaisia naisille, kirjastosta voit löytää:
Suomenkielellä: Esther Vilar-Hyvin opetettu mies.
Englanniksi: Esther Vilar-The Manipulated Man, vuosiluku 1972.
Tuon kirjan jälkeen voisi sinkkuna ja selibaatissa elämisestä tulla teille nykyistä helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:44"]
Miksi ihmeessä alapeukkua, saa kai sitä kysyä?
[/quote]
Saa kysyä, mutta aika monella taitaa olla ihan päinvastainen kokemus
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Katos, kun sä yleistät (melkein) kaikki YH- äitien pojat naistenvihaajiksi. Ei ole ollenkaan järkevää yleistää. Eikä ainakaan mun 19v. vihaa naisia, tykkää naisista paljon ja tulee hyvin toimeen niiden kanssa, jopa mun kanssa.
Minä olen mies ja yh-äidin kasvattama. Eikä ole tullut mitään naistenvihaajaa, pikemminkin osaan toimia paremmin teidän kanssanne kun tiedän kaikki oikut jo etukäteen :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 01:00"]
Tuskin. Ovat vain onnistuneet jo nuorena havaitsemaan kuinka VITUN KAKSINAAMAISIA NAISET OVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
[/quote]
Kirjasuositus sinulle ja monille muille miehille jotka ovat vihaisia naisille, kirjastosta voit löytää:
Tuon kirjan jälkeen voisi sinkkuna ja selibaatissa elämisestä tulla teille nykyistä helpompaa.
[/quote]
Miksi Te aseksuaalit naistutkijat tulette tyrkyttämään kassit täynnä spermaa oleville poikalapsille jotain lässynläätä?
Juu todella hyvä kirja,en sen kirjan lukemisen jälkeen ole enää naisten kanssa pyrkinyt parisuhteisiin.
Ilman isää kasvaneilta miehiltä puuttuu miehen malli. Päätyvät monesti moniongelmaisiksi. Miehet voisivat ottaa enemmän vastuuta jälkikasvustaan.
Tuntemani yh:ien pojat ovat empaattisia ja mukavia ihmisiä, jotenkin "pehmeämpiä" ovat nämä ilman isää kasvaneet. En tosin tunne montaa, kuten ei varmaan tunne ap:kaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa kirjaa lukea niin tässä hyvä tiivistelmä: http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/36579-esther-vilar-miesas…
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani yh:ien pojat ovat empaattisia ja mukavia ihmisiä, jotenkin "pehmeämpiä" ovat nämä ilman isää kasvaneet. En tosin tunne montaa, kuten ei varmaan tunne ap:kaan.
Sama kokemus ja tunnen useampia.
Ei voi tietenkään yleistää.
Minä luulen, että JOTKUT yh-äitien kasvattamat pojat ovat naistenvihaajia, jos joutuvat koko lapsuutensa kuuntelemaan sitä, kuinka äiti haukkuu ja mollaa isää pojalleen. Ei varmasti ole kiva kuunnella, kun rakasta isää toinen vanhempi katkerana kaikesta haukkuu. Ja lapsi joutuu valitsemaan "puolensa".
Toinen juttu on sitten se, että (ehkä) poika joutuu vierestä seuraamaan äidin miesjuttuja ja sitä, kuinka ukkoja tulee ja menee. Äiti sitten avautuu teinipojalleen miesjutuistaan ja haukkuu milloin ketäkin miestä. Poika joutuu kuuntelemaan äidin ja jonkun uuden isäkandidaatin paneskelua seinän takaa.
Ei varmasti anna hyvää kuvaa naisista noin yleensä, jos tuo on ainut elämänkokemus naisista.
Ehkä ne ovat tosiaan pehmeämpiä ja siksi naiset vähän pompottavat ja muiluttavat niitä parisuhteissa. Siitä sitten oppivat naisvihaajiksi.
Oikeasti en usko tuota aloitusta. En edes usko, että aloitus on tosissaan tehty.
Välillä mietin, kun huomaan miten hirveän tärkeä 9-vuotiaalle pojalle isä on, että mistä yh-äidin poika saa sitä mieshuomiota? Että voi tehdä miesten juttuja ja saa isän palautetta.
Entä voiko äiti olla teininä pojalleen se "mies", joka kertoo miten naisia lähestytään ja opastaa miesten elämän (intiimejä) perusasioita?
Toki tajuan, että kyllä äidit varmastikin osaavat opastaa ja onhan niitä leskiäkin ja pakko on pärjätä, mutta haastetta varmasti on. Tsemppiä heille!
Luulisi, että niistä tytöistäkin tulisi sitten samalla kaavalla naisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman isää kasvaneilta miehiltä puuttuu miehen malli. Päätyvät monesti moniongelmaisiksi. Miehet voisivat ottaa enemmän vastuuta jälkikasvustaan.
Miehen malli puutuu joo. Itse olen ollut kahden pojan yh. Mies kuoli. Kuulin aina joskus tätä suosittelua, että minun pitäisi hakea itselleni mies sen takiakin, että pojillani olisi miehen malli. Mikä uhrilammas minä olen?
Ihan mikä vaan mies ilmeisesti olisi ympäristön mielestä ollut hyvä asia.
Vastuuta toivon minäkin miesten ottavan jälkikasvustaan, jos eivät sitten satu kuolemaan kesken kaiken.
Olisiko minun todella pitänyt pienten lasten kanssa lähteä metsästämään miestä itselleni? Mitä mieltä?
No lapset nyt yleensäkin syyttävät äitiään ihan kaikesta, eikä syyllistäminen yleensä lopu siihen, kun kasveyaartaan aikuisiiksi. Siis tytöt ja pojat, miehet ja naiset.
Nämä yh-äitien pojat vaan kokevat kaikki naiset samanlaisena kun äitinsä oli. Olisi tosin hyvä muistaa, että se isukki on ollut paljon onnettomampi roolissaan kuin äiti, joka sentään jäi lapsestaan huolehtimaan.
Ja sitten on äitiinsä tyytyväisiä lapsia, myös poikia -> myöhemmin miehiä. Nämä miehet ovat usein eleiltään hiukan naisellisempia kuin valtaosa. Itse eivät sitä huomaa, mutta muut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus ja tunnen useampia.
Hyvien yh-äitien pojat menestyvät ihan hyvin naisten kanssa, koska ovat oppineet elämään heidän kanssaan ja lisäksi ovat normaaleja ihmisiä. Huonojen yh-äitien pojat... Moniongelmaisia, joihin harva luku- ja kirjoitustaitoinen nainen tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen malli puutuu joo. Itse olen ollut kahden pojan yh. Mies kuoli. Kuulin aina joskus tätä suosittelua, että minun pitäisi hakea itselleni mies sen takiakin, että pojillani olisi miehen malli. Mikä uhrilammas minä olen?
Ihan mikä vaan mies ilmeisesti olisi ympäristön mielestä ollut hyvä asia.
Vastuuta toivon minäkin miesten ottavan jälkikasvustaan, jos eivät sitten satu kuolemaan kesken kaiken.
Olisiko minun todella pitänyt pienten lasten kanssa lähteä metsästämään miestä itselleni? Mitä mieltä?
Mikä erottaa sinut naisesta, jota yksikään mies ei parittelua pidempään siedä? Olet todennäköisesti kykenevä kasvattamaan lapsesi yksin.
Olin yh. Poika oli joka toinen viikonloppu isänsä luona. Samoin kaikki lomat. Vain Joulun minun kanssa. Isänsä oli koulun vanhempainilloissa, koulun juhlissa. Meillä oli erittäin hyvät välit poikani isän uuden perheen kanssa. Eihän isyys pääty avioeroon. Poikani on nyt työssään menestyvä perheenisä. Jo 16v naimisissa. Ja pitää edelleenkin hyvää huolta minusta. Maksaa matkoja i lokakuussa neljäs matka tämän vuoden aikana.