Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinäjoella nuoret eivät saa kasvisruokaa

Vierailija
19.11.2021 |

Kenen etu?

Nythän käytännössä monet nuoret eivät syö koulupäivän aikana ollenkaan, tai osa nuorista syö esimerkiksi vain leipää margariinilla tai esim pelkkiä perunoita. Nuoret joutuivat aikuisten poliitikkojen ideologioiden uhriksi, sen sijaan että saisivat tehdä itse itseään koskevia päätöksiä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että on paikkakuntia missä ajatellaan myös perinteistä arvopohjaa. Woke-perheille varmasti löytyy joku muu asuinpaikka.

Olen kaukana wokesta. Siihenkin liittyy se, etten pakota ketään ajattelemaan kuin minä tai tekemään vain yhdellä tavalla, esimerkiksi syömään lihaa jos ei tahdo.

Vierailija
82/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen keskisormenosoitus nuoria kohtaan jotka ovat itse yrittäneet vaikuttaa omiin asioihinsa. 

Kuinka niin?

Heidän esittämänsä asia käsiteltiin. Ihan kuten demokratiassa kuuluukin.

Eihän se että jos nuori/lapsi tekee jonkun esityksen tarkoita sen automaattista hyväksyntää.

Valmisteltu ehdotus kyseessä, ei mikään pelkkä nuorten esitys. Kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä lapsellinen suomalainen mielensäpahoittaijen kasvisruokavaatimustrendi lähtee hiiteen? Tuotteet täytetään keinotekoisilla aromivahventeilla jotta ne maistuisivat kuitenkin lihalta, niiden kasvisproteiinien kuten soijan tuottaminen saastuttaa enemmän mitä lihanjalostus koskaan.

Ei, eläinten soijan tuottaminen saastuttaa.

Vierailija
84/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa seinäjokiset kaupasta kasvisruokaa evääksi kouluun.

Vierailija
85/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluruoka pitäisi olla niin, että kahtena päivänä kasvisruokaa, kahtena kalaruokaa ja yhtenä päivä lihaa. Kala- ja liharuokapäivinä voi olla kasvisvaihtoehto. 

Näinhän sen pitäisi olla, ihan jo ilmastosyistä. Mutta ennen kaikkea terveydellisistä näkökohdista, suomalaiset ovat jatkuvasti entistä lihavampia, suolistobakteeristo köyhtyy liian vähäisen kasvikuidun saannin takia, syövät ja verenpaineongelmat yleistyneet. 

Vierailija
86/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALAS VEGANISMI!

Vierailija
87/87 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ammattikoulussa saa, tai ainakin sai silloin kun itse opiskelin siellä.

Ruoka oli hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan